Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

"Το όνομά μου είναι Ευτυχία. Είμαι άτομο με τετραπληγία 20 χρόνια"

«Το όνομά μου είναι Ευτυχία Ποποδάκη. Είμαι άτομο με τετραπληγία 20 χρόνια και είμαι στο κρεβάτι κι έχω μηχανική υποστήριξη από τον Ιανουάριο του 2003. Τον υπολογιστή τον χειρίζομαι με μια κάμερα υπερύθρων»: Με αυτές τις λέξεις ξεκίνησε την σύντομη επιστολή της η γυναίκα που πέθανε όταν η ΔΕΗ της έκοψε το ρεύμα πριν από δυο μέρες. Την επιστολή την είχε αποστείλει μέσω τοπικής εφημερίδας προς τους αρμοδίους πριν από τέσσερις...
μήνες, και αφορούσε την πλήρη διακοπή της σύνταξής της, που ήταν και το μοναδικό εισόδημά της.

Ολόκληρη η επιστολή της γυναίκας:
«Το όνομά μου είναι Ευτυχία Ποποδάκη. Είμαι άτομο με τετραπληγία 20 χρόνια και είμαι στο κρεβάτι κι έχω μηχανική υποστήριξη από τον Ιανουάριο του 2003. Τον υπολογιστή τον χειρίζομαι με μια κάμερα υπερύθρων.
Εχω μια αρρώστια που λέγεται Αμυοτροφική Πλευρική Σκλήρυνση (ALS). Γεννήθηκα 30 Οκτωβρίου 1958. Ολη τη ζωή μου ασχολιόμουν με τη γεωργία, εκτός από ενάμιση χρόνο που άνοιξα ένα ανθοπωλείο για να πουλάω τα φυτά που καλλιεργούσα μόνη μου για να μην τα παίρνουν οι έμποροι για κομμάτι ψωμί. Είχα βλέπετε 3 αγόρια να μεγαλώσω. Βρήκα ένα μαγαζάκι 15 τ.μ. και έναν λογιστή.
Δεν μου είπε ότι ήταν απαραίτητο να γραφτώ στο Ταμείο Εμπόρων. Ανοιξα το ανθοπωλείο νόμιζα ότι ήμουν εντάξει με τις υποχρεώσεις μου με το κράτος. Δεν με ενόχλησε κανείς. Τον Νοέμβριο του 1993 άρχισα να χάνω την ισορροπία μου και να πέφτω κάτω αδικαιολόγητα. Τον Δεκέμβριο του 1993 νοσηλεύτηκα στο Αιγινήτειο νοσοκομείο. Τότε μου έφτιαξαν τα χαρτιά οι γιατροί “να τα καταθέσουν στο Ταμείο σου” μου είπαν».
Από ότι φάνηκε η επιστολή δεν αναγνώστηκε. Δικαστικά θα κινηθούν εναντίον της ΔΕΗ είναι οι τρεις γιοι της 56χρονης καταγγέλλοντας έγκλημα. Χθες υπό τη συνοδεία αστυνομικής δύναμης και υπό τα ειρωνικά χειροκροτήματα γειτόνων, συνεργείο της ΔΕΗ επανασύνδεσε το ρεύμα στο σπίτι της, ενώ χτες η υφυπουργός Υγείας ζήτησε από την διοίκηση της Επιχείρησης να ενσωματωθεί σε εμφανές σημείο στο λογαριασμό της ΔΕΗ ο αριθμός εξυπηρέτησης για την ένταξη στο μητρώο Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία ατόμων που χρήζουν μηχανικής προστασίας.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου