Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Αλαζονεία Σακελλαρίδη... Χόρτασε η (πεινασμένη) ψείρα του και βγήκε στον ...γιακά! (βίντεο)

Άνω κάτω έγινε το πλατό του MEGA, το πρωί. Οι μπηχτές μεταξύ Σακελλαρίδη και Λοβέρδου, πεφταν κατά... ριπάς!

Όλα άρχισαν, όταν ο Σακελλαρίδης ζήτησε το λόγο, την ώρα που μιλούσε ο υπουργός Παιδείας.

Η αντίδραση του Λοβέρδου ήταν άμεση, λέγοντας: «Μην άγχεστε θα τα πείτε, δύο λεπτάκια».

«Καθόλου άγχος, πιστέψτε με Λοβέρδο», απάντησε, από την πλευρά του, ο Σακελλαρίδης.

«Σας πειράζουν οι απόψεις μου. Αφήστε με να τις πω», είπε ο υπουργός Παιδείας.

«Γενικά, με πειράζουν οι απόψεις σας, αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα να τις λέτε», ανέφερε ο Σακελλαρίδης.

«Χαίρομαι πάρα πολύ που το ομολογείτε, χαίρομαι πάρα πολύ που το λέτε. Να μου τις κόψετε κιόλας, να μιλάτε μόνο εσείς, ωραίος δημοκράτης είστε», προσθεσε με έντονο ύφος ο Λοβέρδος.

«Είμαι πάρα πολύ καλός δημοκράτης και, γενικά, από εσάς μαθήματα δημοκρατίας δεν θα πάρω», είπε ο Σακελλαρίδης.

«Για καθίστε στη γωνιά σας τώρα να τελειώσω και τα λέτε», επισήμανε ο Λοβέρδος.

Τα πνεύματα οξύνθηκαν ακόμη περισσότερο, με τον Σακελλαρίδη να απαντά: «Στη γωνιά μου δεν θα κάτσω κ. Λοβέρδο».

«Είστε αγενής», είπε ο Λοβέρδος.

«Μας βλέπει ο κόσμος και μπορεί να κρίνει ποιος είναι ο αγενής», ανέφερε ο Σακελλαρίδης.


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου