Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Ίμια 2015


Αν είναι κάτι που μπορεί να σώσει τον Ελληνισμό στον εθνο-εκμηδενιστικό τυφώνα που έρχεται, είναι η ιστορική μνήμη.
Ιστορική μνήμη όμως για ένα έθνος, σημαίνει πρώτ’ απ’ όλα συλλογική μνήμη. Δεν πρόκειται απλώς για μια ακαδημαϊκή εξιστόρηση γεγονότων, ούτε για μια ουδέτερη ανάλυση του πως και του γιατί, σε κάποιο μακρινό παρελθόν. Αυτά αφορούν τους καθηγητάδες…
Ιστορική μνήμη σημαίνει ζωντανό συλλογικό βίωμα. Σημαίνει νοηματοδότηση του παρόντος, μέσα από έναν στέρεο κώδικα συλλογικών αξιών, που ανατροφοδοτείται από την νοηματοδότηση του παρελθόντος.

Η βιωματική γνώση του παρελθόντος μας είναι η ηθική του παρόντος μας.

Τα Ίμια είναι η μία από τις δυο μεγάλες εορτές που καθιέρωσε η Χρυσή Αυγή, προκειμένου να κρατήσει ζωντανή την ιστορική μας μνήμη [η άλλη είναι η εορτή των Θερμοπυλών]
Σε αντιδιαστολή όμως με την εορτή των Θερμοπυλών, που είναι η μνήμη του Φωτός και των μεγάλων αγώνων, η εορτή των Ιμίων είναι ταυτόχρονα η μνήμη των ωραίων νεκρών αλλά και η μνήμη του πιο σκοτεινού κομματιού της ιστορίας μας.
Είναι η μνήμη της προδοσίας και του δωσιλογισμού. Η μνήμη του «ευχαριστώ τους αμερικανούς», του νεοραγιαδισμού, του εθνο-εκμηδενισμού και της πολυπολιτισμικότητας.
Είναι όμως και η μνήμη της Ελλάδας που αντιστέκεται. Είναι η Ελλάδα των πεσόντων, η Ελλάδα του Έκτορα Γιαλοψού, του Χριστόφορου Καραθανάση και του Παναγιώτη Βλαχάκου. Είναι η Ελλάδα του Μέτρου, της Αρμονίας, της Γνώσης και της διαλεκτικής της Αυτογνωσίας.
Τα Ίμια είναι η ζώσα μνήμη των δύο όψεων της συλλογικής μας ταυτότητας, που σε όλη την ιστορία μας, εμφανίζονταν ταυτόχρονα. Οι εφιάλτες και οι λεωνίδες, οι πηλιογούσηδες και οι μποτσαραίοι, οι κολαούζοι της Μέρκελ και οι ωραίοι νεκροί της Χρυσής Αυγής.

Ωστόσο μέσα από τέτοιες συγκρούσεις του Φωτός με το Σκότος, βαδίζαμε και προκόβαμε, εδώ κι αιώνες. Μέσα από τέτοιες προδοσίες, από τέτοιους τσιπρουλήδες κι από τέτοιες ρεπούσηδες, παρήγαμε λογισμό και όνειρο. Μέσα από τέτοια δουλικά και τέτοια γιουσουφάκια των πάσης φύσεως κατακτητών, δημιουργήσαμε έπος και λυρισμό. 
Ίσως και γι αυτό, η Τέχνη και η Επιστήμη του Ελληνισμού, δίνει ακόμα νόημα ζωής σε μια πνευματικά λιγοθυμισμένη ανθρωπότητα. Επειδή εμπεριέχει μέσα της και το φως και το σκοτάδι. Και τον προδότη και τον ήρωα. Και τον Αχιλλέα και τον Θερσίτη. Και τους ελεύθερους πολιορκημένους και τους τσιπρουλήδες… 
Είμαστε η σύνθεση σε μια πανάρχαια πορεία σύγκρουσης των αντιθέτων, που για άλλη μια φορά στην ιστορία του Ελληνισμού, επαναφέρει ως διακύβευμα την ίδια την ύπαρξη μας ως οργανωμένου έθνους/κράτους. Κινδυνεύουν για άλλη μια φορά να αλωθούν οι πόλεις μας, εξαιτίας των αρχέγονων αντιφάσεων μας. Γι αυτό η διατήρηση της συλλογικής μας μνήμης αποτελεί ζήτημα ζωής ή θανάτου για το Γένος των Ελλήνων.
Τα Ίμια 2015 δεν είναι μια τυπική διαδικασία, όπως κατήντησαν τις εθνικές γιορτές οι εντολοδόχοι των ευρωαμερικανοσιωνιστικών κογκλάβιων. Δεν θα μαζευτούμε αδιάφοροι και βαριεστημένοι, σε ένα προαύλιο πολυπολιτισμικού σχολείου, για να δώσουμε την ελληνική σημαία σε κάποιον σλαβοασιάτη λαθρέποικο.
Η παρουσία μας απορρέει από μια ηθική στάση απέναντι στην συλλογική εθνική, φυλετική και πολιτισμική μας ύπαρξη. Η οποία απειλείται με οριστική εξαφάνιση…

Σήμερα, Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015, η Χρυσή Αυγή οργανώνει τελετή μνήμης
στο μνημείο των Ιμίων [Λεωφ. Βασιλίσσης Σοφίας] ώρα 19:00

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου