Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Μου λείπει μία σελίδα σύντροφοι...

Σύντροφοι, διάβαζα το προεκλογικό μας πρόγραμμα και τις προγραμματικές μας ανακοινώσεις.
Μου λείπει μία σελίδα σύντροφοι... εκείνη η σελίδα που είχαμε υποσχεθεί την αύξηση του ΦΟΥ ΠΟΥ Α, καθώς και την διατήρηση του ΕΝΦΙΑ σύντροφοι.
Όποιος την έχει αυτή τη σελίδα να μου την δώσει, γιατί όταν θα έρθει η ώρα της ψηφοφορίας στη Βουλή μην πείτε δεν ψηφίζω, θα σας δείχνω τη σελίδα που τα είχαμε "υποσχεθεί" προεκλογικά, σύντροφοι...
Τέλος πάντων σύντροφοι Βαβέλ έχουμε καταντήσει.
Πέντε πηγαίνουμε στα κανάλια, 5 διαφορετικές απόψεις για το ίδιο θέμα, κάτι πρέπει να κάνουμε για αυτό.
Ξέρω δεν φταίμε εμείς το παλιό καλό ΣΥΡΙΖΑ του 3%, αλλά εκείνοι οι ΠΑΣΟΚΟΓΕΝΕΙΣ που μας φορτώθηκαν. Γλύτωσε ο Βενιζέλος και μας κάθισαν στο σβέρκο.
Άντε να τα βγάλω πέρα με όλους αυτούς, που είχαν μάθει να τρώνε με χρυσές κουτάλες (να βρω τον κερατά που μου έγραψε στην ομιλία να τάζω στους πάντες τα πάντα και θα δεις τι θα του κάνω).
Εγώ σύντροφοι στο δεκαπενταμελές δεν είχα τέτοια προβλήματα, 15 ήμασταν, 3 δικοί μου ψήφιζαν και όλα πρίμα.
Τώρα ψήφισαν πολλοί και μου είπατε "τάξε τάξε, το τάξιμο δεν κοστίζει", σας άκουσα σύντροφοι, αλλά δεν μου είπατε ότι ακόλουθη το "δόσιμο".
Από που να πάρω; (χάθηκε και η Γιάννα ούτε για καφέ δεν έρχεται πλέον). Από τον έναν πήραμε 2 μύρια ευρώ, του χαρίσαμε 3 μύρια ευρώ, δεν φτάνουν ούτε για ζήτω.
Ψάχνουμε και κάτι άλλους, ψίχουλα.
Κάτι άδειες καναλιών μου είχατε πει σύντροφοι αλλά δεν βλέπω να ρέει το χρήμα από εκεί. Που είναι οι άδειες οεο;
Και έχω και τη Ζωή που μου πριονίζει τη θέση (της απαγόρευσα να έρχεται στο Μαξίμου, γιατί κρατά πριόνι και θα μου φάει τη καρέκλα).
Είναι και ο κ. Παναγιώτης και η Αριστερή πλατφόρμα κάθε τόσο τσουπ προτάσεις, πριτς που θα περάσουν τα δικά σας, αυτά περνούσαν πριν τώρα ΕΓΩ είμαι ο Ηγέτης σύντροφοι και στη Δημοκρατία λέμε και καμιά μαλ... να περάσει η ώρα, τώρα είμαστε Κυβέρνηση όμως...
'Έχω και τον άλλο τον Υπουργάρα, μέχρι και με τον Υπουργό των ΗΠΑ τσακώθηκε την ατυχία μου, πήρα τον Μπαράκ και από τότε δεν μου απαντά. Που τον βρήκα για συνεταίρο δεν ξέρω.
Άσε που γίναμε ρεζίλι κάθε βδομάδα βγαίνει ο κ. Αλέκος και ανακοινώνει ότι έρχεται η συμφωνία και εγώ δεν έχω συμφωνήσει τίποτα… με εκθέτετε σύντροφοι.
Αλλά δεν μπορώ να κάνω και πολλά, τώρα μάθατε και στο freddo capucino αν μάθετε και στο espresso την έβαψα.
Απελπισία με έχει πιάσει σύντροφοι και δεν έχω που να στραφώ, ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ εναντίον μου ΠΑΣΟΚΟΓΕΝΕΙΣ εναντίον μου, ποιος θα βάλει πλάτη εεε?
'Έρχονται "σίκυα" (μακρύ πράσινο σαρκώδες λαχανικό που τρώγεται ωμό συνήθως σε σαλάτα, κοινώς αγγούρια) σύντροφοι...
Και μετά τα "σίκυα" ακολουθούν οι ντομάτες, οι πέτρες και το φτύσιμο. Κανονιστείτε να τα μοιραστούμε ισοπόσως σύντροφοι, εγώ μόνος μου δεν μπορώ...

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου