Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Πολιτική Αξιοπρέπεια... (Μέρος 3ον)

Εμείς, το ..."φαινόμενο" !!!

Από τον Ιάσωνα

Το τις πταιει για το φαινομενο Τσιπρας-Ανδρεας, δηλαδη της αφθονης χαρισματικης ηλιθιοτητος των νεοελληνων να εκλεγουν ψευτες και απατεωνες δημαγωγους, αναλυει γλαφυρα ενας δημοσιος υπαλληλος εκπαιδευτικος σε επιστολη του. Αξιζει να την δαβασουμε με προσοχη για να συνειδητοποιησουμε τους συντελεστες αυτου του προσοντος μας (της ηλιθοτητος), ως προιον συνειδητης καταστροφης στην λειτουργια της σκεψεως και συνειρμών..

Γραφει ο φιλος μας: 

«Ο κόσμος λέει πολλά για τους δημοσίους υπαλλήλους (ΔΥ). Μιλάνε για βλακεία, τεμπελιά, ανευθυνότητα, αναλγησία και γενικά δεν μιλάνε καθόλου κολακευτικά. Ως δημόσιος υπάλληλος οφείλω να ομολογήσω ότι αυτά που λέγονται για μας είναι 100% αλήθεια όμως θέλω να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.. Έδωσα εξετάσεις στον ΑΣΕΠ και διορίστηκα καθηγητής στη μέση εκπαίδευση.. Πολλά χρόνια έχουν περάσει από τότε κι έχω δει πολύ καλά τι συμβαίνει στην εκπαίδευση, ενώ είμαι βέβαιος ότι κάτι αντίστοιχο συμβαίνει σε ολόκληρο τον δημόσιο τομέα. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να συμβαίνει κι αλλιώς αφού ολόκληρη η χώρα είναι έτσι. Συγκεκριμένα:

Λαϊκισμός

Ένας Έλληνας πολιτικός γνωρίζει πολύ καλά ότι θα προωθήσει καλύτερα την καριέρα του όχι αν αφήσει έργο αλλά αν ευχαριστήσει τον όχλο. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην εκπαίδευση. Έχουν περάσει ένα σωρό νόμους για να μπορεί ο κάθε μαθητής να περνάει τις τάξεις χωρίς να διαβάζει καθόλου και με αναρίθμητες απουσίες. Σημαντικό ρόλο σ’ αυτό παίζει και μια μεγάλη μάστιγα της ελληνικής κοινωνίας που είναι τα "κοινωνικά κριτήρια". Αυτό είναι το καλύτερο βοήθημα στον πολιτικό για να αυξήσει την πελατεία του, ενώ στην εκπαίδευση το λέμε "παιδαγωγικοί λόγοι". ..Εδώ φτάσανε στο σημείο να μπορεί ο καθένας να συνεχίζει και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση! ενώ η βάση του 10 πολεμήθηκε ανελέητα (για παιδαγωγικούς λόγους) και τελικά καταργήθηκε… 

Πολυνομία, ανασφάλεια και ανελέητη παρέμβαση του κράτους

Η εκπαιδευτική νομοθεσία αλλάζει πιο συχνά και από τη φορολογική. Το υπουργείο κάθε χρόνο καθορίζει την εξεταστέα ύλη και τις αναθέσεις μαθημάτων για ΟΛΕΣ τις τάξεις και ποτέ δεν είναι ολόιδια με την προηγούμενη χρονιά. Πολλές φορές μάλιστα οι αλλαγές γίνονται κατά την διάρκεια του σχολικού έτους. …Είναι πλέον τόσο ισχυρά παγιωμένη η αντίληψη ότι πρέπει τα πάντα να αποφασίζονται κεντρικά ώστε μπορεί τα τελευταία 30 χρόνια να έχει αλλάξει πάρα πολλές φορές το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά ούτε καν έχω ακούσει την άποψη ότι θα πρέπει η κάθε σχολή να είναι αυτή που θα ορίζει σε ποια μαθήματα θα πρέπει να εξετάζονται οι μελλοντικοί φοιτητές της. Ακριβώς δηλαδή όπως συμβαίνει στις προηγμένες χώρες... 

Ανελέητος πόλεμος κατά της αξιοκρατίας

Δεν γίνεται να έχεις και "κοινωνικά" κριτήρια και αξιοκρατία. Φυσικά η πολιτική πελατεία υπάρχει στα πρώτα και γι' αυτό και συνεχώς προωθούνται. Κάποια στιγμή δεν πήγαινε άλλο και δημιουργήθηκε το ΑΣΕΠ. Όμως σιγά-σιγά παρακάμπτεται και μάλιστα ο τεως υπουργός παιδείας που χαρακτήρισε την αριστεία ρετσινιά δήλωσε ότι θα τον καταργήσει τελείως, όπως άλλωστε και τα πρότυπα και οτιδήποτε άλλο που θα δυσαρεστεί τους πολλούς που θα ζηλεύουν βλέποντας το παιδί του γείτονα να τα καταφέρνει καλύτερα.

Συμπερασμα: 
Πώς να μην βλακέψει όποιος είναι στο δημόσιο; Πώς να μην αρχίσει να τα γράφει όλα, όταν βλέπει ότι ακριβώς όπως και στον στρατό όποιος είναι υπεύθυνος βρίσκει τον μπελά του ενώ όποιος είναι άχρηστος περνάει καλά; Πως πρέπει να αντιδράσω όταν βλέπω ένα σωρό "συναδέλφους" να ακολουθούν την αρχή το παίζω στριμμένος και απαυτώνω την κοινωνία και μάλιστα όχι μόνο να μην απολύονται αλλά να τους περνάει; Κι επειδή η συνήθεια γίνεται δευτέρα φύση, έχω καταντήσει κι εγώ δημόσιος υπάλληλος. Μπαίνω στην τάξη και με ενδιαφέρει μόνο να τελειώσει η ώρα (και ο μήνας). Άλλωστε πλέον έχω μάθει ότι δεν μπορείς να τα βάλεις με τον βούρκο. Κάθε προσπάθεια να προσφέρεις αληθινό έργο χτυπιέται από α) μαθητές και γονείς που βλέπουν χαμηλούς βαθμούς ή ότι ο κακόμοιρος ο κανακάρης τους δυσκολεύεται και δεν έχει χρόνο για βόλτα, β) προϊσταμένους που δεν θέλουν να τους ζαλίζουν οι γονείς, γ) συναδέλφους που καταλαβαίνουν ότι κάνεις σοβαρή δουλειά και ανησυχούν ότι θα χαλάσεις την πιάτσα.
Έτσι από ένας επιστήμονας μέσα στο top 6% κατάντησα κι εγώ δημόσιος υπάλληλος με τα όλα μου. Έχω μονιμότητα, έχω κεκτημένα και δεν σκάω για τίποτα. Και όπως είπα στην αρχή, σαν κι εμένα υπάρχουν 1000δες άλλοι. Επειδή όμως έχω ακόμα κάποια ίχνη ηθικής γράφω αυτό το γράμμα και έχω να συνοψίσω σε μία μόνο φράση:

Το δημόσιο ούτε το εξυγιαίνεις ούτε το αξιολογείς γιατί απλούστατα δεν μπορείς. Το δημόσιο το ΞΗΛΩΝΕΙΣ!». (δείτε εδώ)

Ετσι φιλοι μου, με αυτή την «παιδεια» = απαιδεια, «γνωση» = αγνωσια, «αληθεια» = ψευδη, «αξιοπρεπεια» = αναξιοπρεπεια, βλεπουμε ανθρωπους όπως ο τεως υφυποργος εσωτερικων Πολλακης και νυν αναπληρωτης υπουργος υγειας να εκφραζεται και να συμπεριφερται με αυτό που εναι στην Ελλαδα εκτιμαται ως «Πολιτικη αξιοπρεπεια» .. «Ελληνικη» Λεβεντια... "Κρητικη" Μαγκια

Αν εχετε την υπομονη να δητε εδώ τον λαμπρο αυτό γενναιο ..της Κρητης καυχημα, και θα ακουσετε τον κο Υπουργο να λεει:


«Πώς νομίζετε ότι κάποιοι τα βγάζουν πέρα; Εγώ έκανα μία συνειδητή επιλογή, μαζί με τους συνεργάτες μου, την οποία πλέον εδώ που φτάσαμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα, με όλη την ευθύνη αυτής της επιλογής, να την πω δημοσίως και να την πω και σε σας, διότι εδώ που μας φτάνουνε. Εγώ εδώ και έναν χρόνο διατηρώ διπλό ταμείο. Ένα μαύρο και ένα άσπρο. Ακούστε με προσεκτικά. Δεν νιώθω ούτε είμαι παράνομος, είμαι ο πιο διαφανής που υπάρχει, οποιοσδήποτε θέλει μπορεί να έρθει και να το δει στο ταμείο, και τα έσοδά του και τα έξοδά του, και αυτός είναι ο λόγος που έχω κρατήσει μία κοινωνία όρθια»
Ο τότε δήμαρχος Σφακίων, τεως υφυπουργός Εσωτερικών και νυν Υγειας κ. Πολάκης επαιρεται χωρις καν να ροδιση –όχι να κοκκινιση- ότι επελεξε να φοροδιαφευγει διότι οι 42 χιλιάδες χρηματοδότηση που απομειωθησαν στις 20 χιλιάδες το μήνα, δεν του «εφθαναν» και φοροδιαφευγοντας είπε έπρεπε να βρει τα υπόλοιπα!! Μα αυτό να κανουμε ολοι μας κε Πολλακη κι εμας δεν μας φθανουν!!!

Ενώ προσερχομενος στο Υπουργειο Υγειας γιατ ην αναληψι των «καθηκόντων» του δηλωσε υπερηφανα: «Μέχρι πριν λίγα χρόνια και πριν γίνω Δήμαρχος ερχόμουν εδώ στο υπουργείο Υγείας μόνο για κινητοποιήσεις, ερχόμουν μόνο για ξύλο» (δείτε σχετικά).

Διερωτωμαι αν το σκανδαλο της γερμανικης αυτοβιομηχανιας της VW μπορει να συσχετισθη το σκανδαλο ΕΛΛΑΔΑ: Αλλα αυτό επιτρεψτε μου να το συζητησω μαζι σας στο επομενο…

συνεχιζεται... 

(Δείτε εδώ το 1ο και 2ο μέρος)

2 comments:

  1. Εκεί που χέσανε οι μάγκες φύτρωσαν κάποια από τα κρητικά τσουτσέκια που αποτελούν ντροπή για ολόκληρη την λεβεντογέννα Κρήτη. Άτιμο χόρτο τι κάνεις!!! Τούτο το νησί έπρεπε να γίνει ανεξάρτητο "κράτος". Εξ αιτίας του καταστράφηκε όλη η Ελλάδα. Το "πράσινο νησί" του αίσχους... που τώρα έγινε ερυθρό.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΚΡΙΣΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑΣ.
    ΑΛΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΦΑΚΙΩΝ.ΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ.ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΥΓΙΕΙΩΣ .
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΩ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΦΑΚΙΩΝ ΘΑ ΤΑ ΠΗΔΑΩ ΣΤΗΝ ΨΥΧΡΑ.ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΕΡΑΑΑΑ ΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥΣ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ.ΜΟΝΟ ΞΥΛΟ ΑΞΙΖΟΥΝ.ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΣΜΑ.
    Υπερμαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή