Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Πολιτική Αξιοπρέπεια... (Μέρος 4ο - τελευταίο)

Σκανδαλο 1.000 δις - Η Ελλαδα.

Από τον Ιάσωνα

"ΠΩΣ ΚΑΤΑΡΡΙΦΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ "ΕΝΤΙΜΟΥ" ΓΕΡΜΑΝΟΥ AΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ "ΧΕΡΙ" - ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ"

Ηταν ο τιτλος γνωστου διδικτυακου ιστολογιου σχετικως με το προαναφερθεν σκανδαλο της Γερμανικης αυτοβιομηχανιας VW. 

Και συνεχιζε ως εξης: 
"Άννα Στεφανοπούλου: Η Ελληνίδα που "εκδικήθηκε" την Γερμανία του Β.Σόιμπλε κι "έριξε" 18 δισ. δολ. πρόστιμα στην VW".
Μία Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει "εκδίκηση" για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε και την "παρέα" του, αφού είναι αυτή που "ξεσκέπασε" το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών. Η Αννα Στεφανοπούλου, γνωστή για τις μελέτες της πάνω στους κινητήρες αυτοκινήτων, συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους ..»

Και κατεληγε το αρθρο με την παρατηρησι: 

«Πάντως στο Βερολίνο ο Β.Σόιμπλε και η Α.Μέρκελ θα το "φυσάνε" και δεν θα "κρυώνει". Τους ήρθε από εκεί που δεν το περίμεναν...από μια Ελληνίδα ..Τμήμα ειδήσεων pronews.gr» 

Σε λιγοτερο από 24 ωρες η διαψευσις ηλθε από την καθημερινη.

"Νέος ελληνικός μύθος για τη Volkswagen... "Οταν είδα τα δημοσιεύματα δεν μπορούσα να το πιστέψω" λέει στην «Κ» η Αννα Στεφανοπούλου, και ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ συνεχιζε: 
«Αναφερόμαστε στην παράξενη -αλλά παράλληλα τόσο οικεία- υπόθεση της Αννας Στεφανοπούλου, διακεκριμένης καθηγήτριας Μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν στις ΗΠΑ. Μία συνέντευξη που παραχώρησε για το σκάνδαλο, αποσπάσματα της οποίας δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Wired, υπήρξε η αφορμή για να οικοδομηθεί ένας μύθος γύρω από το όνομά της στην ελληνική γωνιά του παγκόσμιου ιστού…Η «Κ» επικοινώνησε με την κ. Στεφανοπούλου μέσω email. Μας είπε ότι είχε μιλήσει σε διάφορα αμερικανικά ΜΜΕ για το σκάνδαλο της VW αλλά «ουδέποτε είπα ότι η δική μου ομάδα έπαιξε ρόλο στην αποκάλυψη του προβλήματος». Τη ρωτήσαμε πώς ένιωσε όταν συνειδητοποίησε ότι συνδέθηκε το όνομά της με την υπόθεση στο ελληνικό Διαδίκτυο.«Απαίσια!» απαντά. «Aρχισα να λαμβάνω τηλεφωνήματα και emails, και όταν τελικά κοίταξα ένα από τα sites, δεν μπορούσα να το πιστέψω. Πρώτον με ενόχλησε ο εθνικιστικός τόνος των άρθρων. Δεύτερον -και πιο σημαντικό! - η λάθος απόδοση ενός ερευνητικού επιτεύγματος που ανήκει σε άλλους οργανισμούς και ερευνητές». (Για να συμβάλουμε στην επανόρθωση: την παραποίηση των μετρήσεων ξεσκέπασε ομάδα στο πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνιας, υπό τον Ντάνιελ Κάρντερ» (σχετικό θέμα).
Βεβαιως μεχρι σημερα στο διαδικτυο εξακολουθει να «παιζη» η χαλκευμνη παραπληροφορησι ενώ αγνοειται επιδεικτικα η διαψευσι..

Όμως περαν και αυτου του ειδους της πολιτικης αξιοπρεπειας που δειχνουν πολλα ιστολογια επιθυμω να σταθουμε στο ουσιαστικο γεγονος :
Οι αρμόδιες αμερικανικές αρχές αποκάλυψαν την Παρασκευή ότι 482.000 οχήματα Volkswagen και Audi, που είχαν κατασκευαστεί μεταξύ 2009 και 2015 και είχαν πωληθεί στις ΗΠΑ, ήταν εξοπλισμένα με ένα λογισμικό που μπορούσε να εντοπίσει αυτομάτως τους ελέγχους μέτρησης των ρύπων για να παραποιήσει τα αποτελέσματά τους. Συγγνώμη από τους πελάτες της Volkswagen αναγκάστηκε να ζητήσει ο CEO της εταιρίας, Μάρτιν Γουίντερκορν, αφού πρώτα ομολόγησε την ενοχή της VW. Ενώ ο επικεφαλής της VW στις ΗΠΑ, Michael Horn, έσπευσε και εκείνος να ζητήσει συγγνώμη, αφού ομολόγησε και από τη δική του μεριά την απάτη, ενώ δεσμεύτηκε να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των Αμερικανών καταναλωτών.
Οι ζημιες για τη γερμανικη αυτοβιομηχανιας είναι ανυπολογιστες. Οι πρωτες εκτιμησεις ομιλουν για 18 δις δολλαριων, ενώ ήδη η VW αντιμετωπίζει μηνύσεις από επενδυτές, περιβαλλοντικές οργανώσεις και η μετοχή της Volkswagen, κατρακυλα χωρις σταματημο (σχετικό θέμα).

Κατακριτεο, ανεντιμο ανηθικο καταστρεπτικο. Μια απατη ολκης με ποινικο και οικονοικομκιο σκελος τεραστιο... Συντομα θα αποδειχθη ποιός ηλιθιος τεχνικος λογισμικων εγινε μισθαρνο οργανο αφελων πωλητων / διευθυντων που διαπομπευσαν ένα κολοσσο και το αξιόπιστο "Made in Germany". Ως εάν οι υπηρεσιες των ΗΠΑ ειτε θα «εξαγοραζοντο» ειτε δεν θα το αντιλαμβανοντο. Βεβαιως ολοι ειμεθα αψευδεις μαρτυρες, ότι για το μεγιστο αυτό σκανδαλο (που ενδεχομενως να αποτιμηθή σε μερικες δεκαδες δισεκατομμυριω δολλαριων), την λυπητερη - ζημια - πληρωνει στο ακεραιο η εταιρεια , οι μετοχοι. Ενω συντομα ο ηθικοι αυτουργοι και οι εκτελεστες θα οδηγηθουν στην δικαιοσυνη για τα περαιτερω. Η Γερμανια ως κρατος θα εχει διαφυγοντα κερδη εκεινα τα οποια τωρα και μελλοντικως η VW υφισταται λογω του σκανδαλου. Ομως οι Γερμανοι φορολογουμενοι δεν θα πληρωσουν φορους για τα αποτελεσματα της απατης. 

Ας δουμε όμως και το δικο μας σκανδαλο: 
Το αναλυει διεξοδικως ο κος Αθ.Χ.Παπανδροπουλος 
Από το 1981 έως σήμερα, το ελληνικό παμφάγο κράτος έχει δεχθεί 660 δισεκατ. ευρώ δάνεια, 290 δισεκατ. ευρώ καθαρές επιδοτήσεις και 26 δισεκατ. ευρώ άτοκες επενδυτικές επιχορηγήσεις, του έχουν δε «κουρευτεί» χρέη περίπου 120 δισεκατ. ευρώ.
Με άλλα λόγια, μέσα σε 34 χρόνια το ελληνικό κράτος είχε την δυνατότητα να αξιοποιήσει πάνω από 1.000 δισεκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε 100.000 ευρώ ανά Νεοέλληνα ή σε 335.000 ευρώ ανά νοικοκυριό. Παρόλα αυτά, η Ελλάδα είναι πτωχευμένη, η παραγωγική της μηχανή είναι από τις χειρότερες στην Ευρώπη, οι υποδομές της είναι απλά υποφερτές και η διοικητική της μηχανή απέχει αισθητά από τον κοινοτικό μέσον όρο. Αντιθέτως, η χώρα πρωτεύει σε διαφθορά και παραοικονομία, γεγονός που αποτρέπει παραγωγικές επενδύσεις και νοθεύει την δημοσιονομική πολιτική της.
Όσο για τα αίτια της πτώχευσης οφείλονται αποκλειστικά και μόνον στον κρατισμό, δεδομένου ότι στην χώρα μας το κράτος αντιπροσωπεύει το 65% της επίσημης οικονομίας. Πρόκειται, δηλαδή, για ποσοστό παραπλήσιο με τα αντίστοιχα σε πρώην κομμουνιστικές χώρες, οι οποίες εξ αυτού του λόγου κατέρρευσαν» (σχετικό θέμα).
Δηλαδη με πολύ λιγα λογια. Το ελλληνικο κρατος, (πολιτικοι & «σοφος» ελληνικος λαος, συνδικαλιστες, απεργοι, προπανδιστικα ΜΜΕ, προδευτκαριοι αρνητες κάθε μεταρρυθμισεως, καθηγητες ινστρουχτορες ο καθενας με το δικο του βαρος) όλα αυτά τα τα 35χρονια κατεσπαταλησε ουτε 1 ουτε 2 ουτε 10 αλλα 1.000 δις ευρω για να συντηρηθη ένα πελατειακο κρατος ενός καρκινικου δημοσιουκαι καρτικοδιαιτων ημετερων, για να δινει προωρες συνταξεις διπλες και τριπλες σε πεθαμενους που ακομη πληρωνονται και να καταστρεφει απομυζωντας αυτόν που τα συντηρουσε τοσα χρονια με την αφαιμαξι του, δηλαδη τον ιδιωτικο τομεα (σχετικό θέμα).

Αυτό το διαρκες σκανδαλο που ισοδυμαμει με 50 σκανδαλα VW επιβαρυνει φορολογουμενους που ουδεμια ευθυνη φερουν (ιδιωτικος τομεας) αλλα και τους φορολογουμενος της ΕΕ που επιβαρυνονται για να μας δανειζουν και να τους αποκαλουμε υποτιμητικα ως «δανειστες» αντι για σωτηρες... Αφου κανεις άλλος δεν μας δανειζει!!

Διερωτωμαι: Αν εχουμε τοση αγωνια και "μας κοπτει" να δουμε τι θα απογινει με τους ενοχους της VW γιατι δεν εχουμε αναλογο ενδιαφερον να επιδειξουμε ώστε να καταλαβουμε Τις, τι επιτελους πταιε για τα δικα μας τα χαλια και το σκανδαλο και να τους καταδικασουμε!!! 

Εν ταξει εκεινοι που φταινε, το καταλαβαινω τους εμποδιζει η «πολιτικη τους αξιοπρπεπεια».  Ολους τους αλλους όμως ???

(Δείτε εδώ το 1ο , 2ο και 3ο μέρος)

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου