Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Προσοχή ...κόβει.!!!

Χαλάρωσε λίγο ρε Αρχοντούλα. Ροδάνι πάει η γλώσσα σου. Αμάν πιά!

Αϊντε πάλι τα ίδια.!!!

---Για ποιά Αρχοντούλα μας μιλάς;

Φταίω εγώ που εσείς δεν βλέπετε ντιπ τηλεόραση;

Για τη μαμά της Κατερίνας Ζαρίφη μιλάω, που όλοι σας την βλέπετε χοντρή - την κόρη εννοώ - ενώ η μάνα της την βλέπει σαν ξεραγκιανό ... τσιροπούλι.

Και στο κάτω - κάτω τι είπε η μάμη της Κατερίνας όταν μίλησε στο STAR;

Απλά είπε ότι δεν σηκώνει ...κουβέντα για τα κιλά της κόρης της, ενώ με άνεση σηκώνει τα ...κιλά της.


"...Ποιός είπε την κόρη μου χοντρή; Απλά έχει λίγα κιλάκια παραπάνω και δεν βλέπω να έχει καμία διαφορά με την ...Όπρα Γουίνφρεϊ! Άλλωστε η οι καλές ψυχές και οι καρδιές σαν και της κόρης μου, θέλουν και τα ανάλογα σώματα. Μην γίνεστε ρατσιστές. Δεν τη φοβάμαι την κόρη μου, γιατί δεν είναι τεμπέλα..."
Αυτή η σύγκριση με την Όπρα μου άρεσε πάρα πολύ. Αφού μού 'ρχεται να την "βαπτίσω" Όπρα Νάμπερ Του.


Τώρα, όσο για μένα που είμαι ...πετσί και κόκκαλο, αυτή η δήλωση της mother Αρχοντούλας είναι καθαρή βρισιά.

Τι θέλει να πει δηλαδή;

Ότι εγώ είμαι μια τεμπέλα ρατσίστρια, χωρίς ψυχή και καρδιά;

Δεν μας τα λέτε καλά μαντάμ!

Τι φταίω εγώ αν ο ...Αντένας της Μαρί απέλυσε την κόρη σου από τον Πρωινό καφέ; Ας πάει το απόγευμα για καφέ, και για πρωινό ας πάρει τρία ...τοστ.!

Εγώ θα το πιω το πικρό ποτήρι; Sorry την κούπα του καφέ ήθελα να πω.

Άνεργη είμαι κι' εγώ μαντάμ. Κι' εγώ ψάχνω για πρωινάδικο, αλλά όλοι μου λένε "έλα το βράδυ".
Κι' ένα βράδυ πήγα.
Νόμιζα ότι τα πρωινάδικα τα μαγνητοσκοπούν τη νύχτα για να είναι φρέσκα το πρωί. Αλλά δεν ήταν αυτό που νόμιζα. Αντί για καφέ, είχαν ...ουίσκι.

Τέλος πάντων αυτά είναι ψιλά γράμματα για σένα!
Μη νομίσεις όμως ότι εγώ ...ενέδωσα στα "βραδυνάδικα". Είμαι βράχος εγώ μαντάμ, δεν είμαι ...παίξε γέλασε.!

Αααα, τι λέγαμε;

Ναι, ναι για την Κατερίνα την κόρη σου, που δεν είναι ούτε θυμωμένη, ούτε ενοχλημένη, αλλά ούτε και στεναχωρημένη που έχασε τη θέση της μαζί με τον ...συμπαρουσιαστή της.

Εκείνον ντε με την ...φαρδιά χωρίστρα! Νίκο Μουτσινά τον λένε.

Η μαμά Αρχοντούλα - λένε - έμαθε από την τηλεόραση (ποιό κανάλι άραγε;), ότι η κόρη της και ο Μουτσινάς με το ...ξώπλατο στο κεφάλι, απολύονται.

Δηλαδή πρωινό καφεδάκι ...γιοκ.!

Κι' ο ...καλοθελητής από το STAR ...κάρφωσε τη μαμά Αρχοντούλα εκεί που πονάνε οι παρουσιαστές των εκπομπών. Στον κάλο της ...AGB.

"...Τι έχετε να μας πείτε για τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης του Πρωινού Καφέ;..."
Ρωτάνε τέτοια πράγματα ρε ...χαμένε;

Δεν άντεξε η μαντάμ, και με βγαλμένα νύχια και δόντια απάντησε με βλοσηρό ύφος ότι: οι μετρήσεις δεν ήταν ...σωστές, ενώ τα νούμερα ήταν ...μεγάλα. !

Τώρα εγώ προσωπικά, δεν μπορώ να ξέρω αν ήταν μεγάλα ...νούμερα.!!!

Αμ, το άλλο.!!!

Παρενέβη στη συζήτηση και ο daddy Ζαρίφης, ονόματι Νίκος.

Σπαθάτες και σταράτες κουβέντες - αλλά Βαρεμένος - απ' αυτόν: "...Έπρεπε να τα αφήσουν τα παιδιά να τελειώσουν τη σεζόν. Λίγα εκατομμύρια ευρώ πιο κάτω για τον Αντέννα, δεν χάλασε ο κόσμος. Σιγάαααα. Έπρεπε να βρουν μια λύση. Δεν έχουν και τόση σημασία τα λεφτά ..."

Τι είπατε τώρα κύριε Νίκο μας; Δεν έχουν σημασία τα λεφτά; Για ρωτήστε και την ... Μαρί. Συμφωνεί μαζί σας; Μη σας ξεγελάει το πεντάλεπτο "με αγάπη" που παρουσιάζει από το κανάλι της, η ομορφονιά του Κυρίου Μί...Νου!

Ναταλία

1 comments: