Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Ο Ικτίνος και ο ...Χασομέρης.!

Πατήστε για μεγέθυνση
Της Βάλιας Μπαζού
Το βραβείο για τη μεγαλύτερη συνδικαλιστική βλακεία της δεκαετίας διεκδικεί με αξιώσεις ο κ. Νίκος Χασομέρης, ο πρόεδρος του Πανελληνίου Σωματείου Εκτάκτων Εργαζομένων του Υπουργείου Πολιτισμού.
Και το διεκδικεί γιατί είναι άνθρωπος ΚΑΙ των έργων ΚΑΙ των λόγων!
Ας ξεκινήσω με το έργο του, το οποίο, μάλλον, κορυφώθηκε, με το σκαρφάλωμα των συμβασιούχων στα Προπύλαια της Ακρόπολης, αφού ο αποκλεισμός του ιερού βράχου του φάνηκε προσπάθεια μικρού βεληνεκούς για την επίτευξη των στόχων τους. Και λέω μάλλον κορυφώθηκε, γιατί ποιος ξέρει τι κρύβει το συνδικαλιστικό μυαλό, μπορεί αύριο να τους έρθει να ουρήσουν και μεθαύριο να αρχίσουν και τις αγωνιστικές… εκκενώσεις πάνω στα μάρμαρα, (αν δεν το έχουν κάνει).!
Μια τέτοια επιπέδου συνδικαλιστική πράξη, συνοδεύεται, βέβαια και από αντιστοίχου ποιότητας ανατριχιαστικό λόγο… Ιδού η απάντηση που έδωσε στο ερώτημα γιατί σκαρφάλωσαν πάνω στα ιερά μάρμαρα… "τα μάρμαρα από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Κάποιοι άνθρωποι τα αναδεικνύουν"…
Γιατί κυρίες και κύριοι, εάν δεν υπήρχε ο κ. Χασομέρης και ο κάθε κύριος Χασομέρης, δεν θα υπήρχε η Ακρόπολη και ο Παρθενώνας. Ο ιερός βράχος θα ήταν απλώς ένα μάτσο ερείπια, "ξεφλουδισμένες" κολώνες και σπασμένες πέτρες. Και σίγουρα ο ιστορικός του μέλλοντος, δίπλα στον Ικτίνο, το Φειδία και τον Καλλικράτη, θα πρέπει να αναδείξει και τον κάθε κύριο Χασομέρη, χωρίς τη δράση του οποίου "τα μάρμαρα δεν λένε τίποτα"…
Ξέρω κάποιοι ήδη θα τα έχετε πάρει στο κρανίο και θα πείτε για το ιερό δικαίωμα στην εργασία, που πράγματι είναι ιερό. Κάποιοι θα σκέφτεστε ότι οι συμβασιούχοι του υπουργείου Πολιτισμού, είναι μήνες απλήρωτοι και αυτό είναι ανήθικο, που πράγματι είναι. Αυτό το ιερό δικαίωμα, όμως, δεν μπορεί να διεκδικείται βασισμένο στην άγνοια, την κομπορρημοσύνη και την τσάμπα μαγκιά. Αυτό το ιερό δικαίωμα δεν μπορεί να διεκδικείται με τα σκαρπίνια τους να ξύνουν τα ιερά μάρμαρα. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να τα χρησιμοποιήσουν ή μήπως εκείνοι οι τρόποι έχουν κόστος;
Bookmark and Share

3 comments:

  1. Μια διευκρινιστική ερώτηση:
    Το όνομα Χασομέρης είναι το πραγματικό ή προέρχεται από μία σκωπτική διάθεση του συγγραφέως;
    Εάν είναι πραγματικό τότε βρισκόμαστε ενώπιοι μιας διαβολικής σύμπτώσεως της πικρής αλήθειας και του χαχόλου Έλληνα δημοσίου υπαλλήλου.
    ΙΙΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Νίκος Χασομέρης είναι πρόεδρος του Σωματείου των συμβασιούχων.

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χιουμοριστικό ήταν το σχόλιο όπως είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβατε. Προτείνω λοιπόν στο εξής οι απανταχού αργόμισθοι,της πατρίδας και δικοί μας επιβήτορες να αποκαλούνται έτσι:XΑΣΟΜΕΡΗΔΕΣ.
    Θα μπορούσαν λοιπόν οι ΧΑΣΟΜΕΡΗΔΕΣ να ψάξουν βρούν μια δουλειά (κάποτε που υπήρχαν) σε ένα εργοστάσιο μια ιδιωτική εταιρεία ένα γραφείο.Αν διαβάσει κανείς μια σύμβαση από αυτές που επικαλούνται θα καταλάβει πόσο ασύμβατες με την λογική και τον νόμο είναι οι απαιτήσεις τους.Έχει υποστεί καταλλήλως όμως ο Ελληνας εργαζόμενος του δημοσίου πλήρη ακρωτηριασμό της ζωτικότητάς του της δημιουργικότητάς του της ίδιας της αξιοπρέπειάς του.Και το κακό είναι ότι όλοι οι υπόλοιποι εκτός δημοσίου τον ζήλευαν γιαυτή την κατάντια.Αυτή είναι η επανάσταση το νέο ΟΧΙ και η αντεπίθεση που έρχεται από τα υγιή στρώματα του λαού.ΟΧΙ στην φαυλότητα την αργομισθία το παρασκήνιο και τη μούχλα που παρατηρεί κάποιος σε όλους τους δημόσιους χώρους εργασίας.Από τη Βουλή μέχρι τα γκισέ του ΙΚΑ.Και φυσικά ΟΧΙ στην αιώνια και αποκλειστική επιχορήγηση της ανεπάρκειας τους από όλους τους υπόλοιπους.
    Να είσαι τεμπέλης πάει καλά.Να είσαι αραχτός στην μονιμότητα πάει καλά.Να φέρεσαι σαν σαδιστής εξουσιαστής στον κόσμο πάει καλά.Να λατρεύεις τις Οθωμανικές δομές που έχει το σύγχρονο Ελληνικό κράτος πάει καλά.Να ζητάς όμως και να σε πληρώνουμε γιαυτό στο όνομα δήθεν του Δημοσίου συμφέροντος και λοιπές μπούρδες και να βεβηλώνεις την όποια αισθητική και αξιοπρέπεια μας έχει απομείνει με τις χουλιγκανίστικες πράξεις σου , ΟΧΙ αυτό δεν το ανέχεται ούτε ο Σατανάς.
    Κύριε Πάγκαλε έχεις δίκιο.Μαζί τα φάγατε.
    ΙΙΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή