Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

H αντιμνημονιακή εγκύκλιος της Εκκλησίας ενόχλησε την ...Ρεπούση.!

Με άρθρο της στο "Βήμα" επιχείρησε να επανέλθει στην επικαιρότητα, επιτιθέμενη κατά της Εκκλησίας, με αφορμή την αντι-μνημονιακή εγκύκλιο που αυτή εξέδωσε στο έντυπό της με τίτλο "Προς τον Λαό" η γνωστή καθηγήτρια των "συνωστισμών", που ονομάτισε ολόκληρο το ρεύμα των αποδομητών ιστορικών ως "ρεπουσισμό" κ. Ρεπούση.
Φαίνεται ότι την πείραξε αρκετά η μοναδική ίσως σωστή κίνηση της Εκκλησίας, μετά την εκλογή του Ιερώνυμου και έτσι αποφάσισε να "ξεσπαθώσει".
Και μας πληροφορεί ότι στην Εκκλησία αρμόζει η ... σιωπή:

"Η απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος να απευθυνθεί στον «λαό» για την κρίση καθώς και ο τρόπος με τον οποίο την πραγματοποίησε έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά πολιτικών παρεμβάσεων της Εκκλησίας που τείνουν να γίνουν... συστημικό φαινόμενο της πολιτικής ζωής της χώρας. Με διάφορα προσχήματα που προσαρμόζονται στον πνευματικό ρόλο της Εκκλησίας έτσι όπως οι ίδιοι οι ιεράρχες τον αντιλαμβάνονται, η Ιερά Σύνοδος παραβιάζει συστηματικά τη σιωπή που αρμόζει στη διακηρυγμένη αποστολή της."

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, κατηγορεί κιόλας την Εκκλησία, ότι προσπαθεί να "κερδίσει πολιτική πελατεία" μην γνωρίζοντας προφανώς ότι ενώ η Εκκλησία δεν είναι πολιτικό κόμμα, είναι ένας από τους θεσμούς, τους οποίους εμπιστεύονται οι Έλληνες πολύ περισσότερο από τα πολιτικά κόμματα.
Φυσικά η κ. Ρεπούση, παρόλο που ήταν "κολλητή" της Μαριέττας Γιαννάκου, η οποία πλήρωσε την φιλία αυτή, με την βουλευτική της έδρα, παρόλο που ταχτοποιήθηκε μετέπειτα στην Ευρωβουλή, έρχεται ξανά στην επικαιρότητα, για να στηρίξει το σύστημα ΠΑΣΟΚ και την προσπαθειά του να επιβάλλει στην συνείδηση του ελληνικού λαού το Μνημόνιο.
Καλό είναι αυτά, να τα βλέπουν εκεί στην Ρηγίλλης, για να καταλαβαίνουν τα ... φίδια που τρέφουν στον κόρφο τους!

elkosmos
Bookmark and Share

7 comments:

  1. ΒΕΒΑΙΩΣ Η Κ. ΡΕΠΟΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΙΩΠΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πολιτική, δεν είναι άβατο για κανέναν. Ουδείς δικαιούται να μονοπωλεί την πολιτική. Ο καθείς έχει δικαίωμα να ομιλεί, να κρίνει, να δημοσιοποιεί σχόλια, απόψεις αλλά και πολιτικές θέσεις. Το "πολιτικές θέσεις" δεν σημαίνει "κομματικές θέσεις" κατ' ανάγκην. Και η εκκλησία λοιπόν, ως ενεργός κοινωνικός αλλά και πολιτικός σχηματισμός-οργανισμός, δικαιούται να τοποθετείται πολιτικώς (τα περί κοινών θέματα), χωρίς κανένα περιορισμό, όσο ελεύθερα αυτό επιτρέπεται για κάθε πολίτη, ή ακόμα και για κάθε αμιγώς πολιτικό σχηματισμό. Ακόμα έχει το δικαίωμα, όχι μόνο να εκφράζει πολιτική άποψη, αλλά εν δυνάμει, να σχηματίζει και πολιτικό σχηματισμό (κόμμα) αν το επιθυμεί, ακόμα και να προσβλέπει στην εξουσία. Κατά καμμία λογική λοιπόν, η Εκκλησία (η κάθε εκκλησία) δεν εξαιρείται του βασικού δικαιώματος του «συνέρχεσθαι» και του «εκλέγειν και εκλέγεσθαι». Πόσο μάλλον απλά να σχολιάζει, αλλά και να προτρέπει! Δικαίωμα όλων είναι, αλλά και υποχρέωση, ιδίως στην κρίσιμη καμπή που βιώνουμε σήμερα. Η ιστορία της Εκκλησίας στην Ελλάδα, είναι πλούσια από πολιτική ανάμιξη και δράση στα του κράτους και του Έθνους μας. Ήταν και είναι πάντα αποδεκτή, από όσους την καταξιώνουν και αυτοί είναι πάρα πολλοί. Οι υπόλοιποι, απλά ας ανέχονται και σέβονται το δικαίωμά της αλλά και την κοινή της αποδοχή από τον λαό. Οι καταδειχθέντες δωσίλογοι ανθέλληνες ας σιωπούν, διότι έρχεται η μέρα της Νεμέσεως. Οι Έλληνες Αστυνομικοί σύντομα θα «απειθήσουν» στις εντολές των προδοτών του Έθνους και θα συνταχθούν με ηρωικό τρόπο με τον λαό. Το ίδιο θα πράξουν και Έλληνες Στρατιωτικοί. Μένει μία σπίθα μόνο για να συμβεί αυτό! Η σπίθα αυτή έχει αρχίσει να ξυπνά. Ας προσέχει η κ. Ρεπούση και οι ομόφυλοί της, διότι θα είναι τα πρώτα θύματα στην βορά του «θηρίου»…
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσο για την «...σιωπή που αρμόζει στην διακηρυγμένη αποστολή της (εκκλησίας)...» κατά την άποψή της και όπως θα «βόλευε» την ίδια και το σύστημα που υπηρετεί, θα ήθελα να ξέρω αν ή ίδια έχει αντιληφθεί τι αρμόζει στην ίδια και την δική της «αποστολή»…
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο καθε βλαξ (π.χ. Λαζόπουλος) εχει αποψη στο μπουρδελο ονοματι Ελλας. Γιατι να μην εχει η Εκκλησία; Τι σόϊ απαρτχαϊντ ειν'αυτό; Απ'την αλλη εφοσον μια γνωμη εκφερεται στο δημοσιο διάλογο οι εκφέροντες την θα πρεπει να ειναι ετοιμοι και για τον αντιλογο. Κατα αλλα η κ.Ρεπουση μαλλον ειχε πουσι μπροστα στα ματια της οταν εγραφε και ετσι ειδε συνωστισμο το 22!
    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι είναι Νέαρχε, καθώς και βέβαια η Εκκλησία δεν αρνείται τον διάλογο-αντίλογο! Μόνο που ο αντίλογος της
    Ρεπούση στερείται ουσίας και επιχειρημάτων, αλλά εξαντλείται μόνο στο αν "επιτρέπει" στην εκκλησία να εκφράζει δημόσια άποψη!! Τέτοια δημοκρατική συμπεριφορά έχει η θολοκουλτούρα της...
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Λύκιε: η επιλεκτική δημοκρατια στην εκφορα αποψεων ειναι ιδιον των απανταχού φιλοσοφοσαλιάρηδων και θολοκουλτουριαραίων ανεξαρτητως βιοθεωρίας, κοσμοθεωρίας ή κομμάτων αν και οι οπαδοί του Τσιριζα (καλοταϊσμενοι αστοί ολοι τους - όρα Αλαβάνο) εχουν την πρωτοκαθεδρία. Η Εκκλησία ως σώμα εχει προσφέρει στο Εθνος (οχι οτι δεν εχουν γινει κ στραβές από μεμονωμενες περιπτώσεις), το αλγεβρικό άθροισμα της προσφοράς της ομως ειναι θετικό, πολύ θετικό και εχει κερδισει το δικαιωμα της να λεει την γνωμη της ως συγκροτημένο σώμα καθὀν τρόπον κρινει προσφορο. Οποτε το Εθνος εχασε την κρατικη του υποσταση διατηρήθηκε ζωντανο μεσω του ακένωτου λόγου της Ορθοδοξίας. Ολα τ'αλλα ειναι (ρε)pussian τριχες.
    Χρονια Πολλα Λυκιε
    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ και επαυξάνω Νέαρχε! Δυστυχώς η πραγματική έννοια της δημοκρατίας νοθεύτηκε και μεταλλάχθηκε σύμφωνα με τις επιδιώξεις των νεοταξιτών. Ο λαός έχασε πλέον την αντίληψη της δημοκρατίας και την επικαλείται χωρίς να την βιώνει στην πραγματική της μορφή.
    Αντεύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία, ειρήνη και φώτιση!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή