Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Γιώργο, χαιρέτα μου τον πλάτανο. (βίντεο) Κι' αν καταλάβετε τί λέει, να μου γράψετε.!

Δείτε απόσπασμα της ομιλίας του ..."πρωθυπουργού" στην Κριτσά Λασιθίου. Μίλησε όπως βλέπετε και στην φωτογραφία στην πλατεία του χωριού, κάτω από έναν πλάτανο, έξω από την ταβέρνα "Ο πλάτανος"...
Τυχαίο, δεν νομίζω..
Τι σημαίνει όμως "χαιρέτα μου τον πλάτανο";
Μια εκδοχή είναι:
Την χρησιμοποιούσαν οι ξενιτεμένοι χωρικοί της πατρίδας, όταν θυμούνταν τον πλάτανο του χωριού τους. Έλεγαν λοιπόν στους συμπατριώτες που συναντούσαν στην ξενιτιά "χαιρέτα μου τον πλάτανο"(σαν γυρίσεις στο χωριό).
Έτσι επικράτησε η φράση να σημαίνει "δεν θα γίνει ποτέ".
Ύστερα και από αυτά που άκουσα στην ομιλία του κ. πρωθυπουργού, είμαι αναγκασμένος να αναφωνήσω:
"Χαιρέτα μου τον πλάτανο Γιώργο...."
exomatiakaivlepo

3 comments:

  1. ares..mares kukunares .....i plusii plusioteri kie i ftochi ftochoteri ...a...kie anomia ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΑΙ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΤΕΝΕΚΕΣ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ-----ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΞΑΝΑΚΟΥΣΑ,ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το βίντεο πρέπει να το δούνε όλοι οι διαιτολόγοι του κόσμου. Αν η κρητική δίαιτα λύνει τα προβλήματα της χώρας μας πως οι καραγκιόζηδες δεν μας το εφάρμοσαν τόσα χρόνια να μην είχαμε αυτά τα σκληρά μέτρα του ΔΝΤ. Αλλά ποτέ δεν είναι αργά να το ρίξουμε όλοι στα κρητικά "Ντάκος" -αυτά τα ξύλινα κριθαρόψωμα που τρώνε οι κρητικοί τσοπάνηδες που τα έχουν φτιάξει πριν 8 μήνες-και όποιος ζήσει να με χέσει (αν μπορέσει να το κάνει κι αυτό)όσο για τον "κιμά" λόγο του πορδυπουργού μας ή η ρακί φταίει και του την χάρισαν που δεν τον πήραν με τις λεμονόκουπες ή οι κρητικοί (κι εγώ κρητικός είμαι)ζουν σε άλλη χώρα και είναι τόσο ευχαριστημένοι ώστε να τον ραίνουν με λουλούδια. Δεν ξέρω ποιος πρέπει πρώτος να μπει στην σειρά να παραλάβει τις κλωτσιές του, ο πορδυπουργός ή οι κρητικοί.
    Ντροπή σας ρε και μόνο που μαζευτήκατε. Δεν λέω τίποτα άλλο για τους κρητικούς γιατί θέλω πολύ να πιστεύω ότι ήταν έμμισθοι παλαμακιστές των Αθηνών. Το εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή