Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Η Θεσσαλονίκη στα ...νύχια του ανιστόρητου και προκλητικού Μπουτάρη.!

Σε νέα πρόκληση προς τον λαό και την ιστορία της Θεσσαλονίκης προχώρησε χθες ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μπουτάρης. Μιλώντας στην Παλαιά Βουλή σε εκδήλωση που διοργάνωσε ομάδα πανεπιστημιακών και άλλων παραγόντων είπε ότι δήθεν η Θεσσαλονίκη δεν έχει κανέναν λόγο να γιορτάσει εφέτος τα 100 χρόνια από την απελευθέρωσή της. "Ποια 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης;" υποστήριξε και -θυμίζοντας τη Μαρία Ρεπούση που... χαρακτήρισε "συνωστισμό" τη σφαγή της Σμύρνης το 1922- συνέχισε στον ίδιο προκλητικό τόνο: "Η πόλη παραδόθηκε, δεν ελευθερώθηκε. Δεν έγινε καμία μάχη".

Υπό τη δημαρχία του κ. Μπουτάρη, λοιπόν, η πόλη δεν θα γιορτάσει με τη λαμπρότητα και την επισημότητα που της αρμόζει την απελευθέρωσή της το 1912. Ηταν τότε που ο πόλεμος για την απελευθέρωση των ελληνικών εδαφών από την καταρρέουσα Οθωμανική Αυτοκρατορία μαινόταν και η Μακεδονία βρισκόταν στο επίκεντρο των μαχών. Η έντονη διαφωνία που υπήρχε από την αρχή των Βαλκανικών Πολέμων μεταξύ του αρχιστράτηγου Κωνσταντίνου, γιου του βασιλέα Γεωργίου Α', και του πρωθυπουργού Ελευθερίου Βενιζέλου, ως προς τις στρατηγικές κινήσεις του ελληνικού Στρατού, υποχωρεί και οι δύο άνδρες ομονοούν.

Ετσι, μετά τη νίκη στα Γιαννιτσά, ο Στρατός φτάνει στη Θεσσαλονίκη. Ο Χασάν Ταξίν Πασάς αναγκάζεται να δεχτεί τους όρους του Βενιζέλου και η πόλη απελευθερώνεται ανήμερα του Αγίου Δημητρίου, πολιούχου της Θεσσαλονίκης. Χιλιάδες Οθωμανοί στρατιώτες παραδόθηκαν ως αιχμάλωτοι το πρωί της 27ης Οκτωβρίου 1912, όταν δύο τάγματα ευζώνων μπήκαν στη Θεσσαλονίκη και ύψωσαν την ελληνική σημαία στο διοικητήριο της πόλης. Ο ελληνικός Στρατός προελαύνει νικητής, υπό τις ιαχές πλήθους κόσμου. Την επομένη εισέρχεται ο Κωνσταντίνος και παρίσταται σε πανηγυρική δοξολογία στον Ναό του Αγίου Μηνά, ενώ στις 29 Οκτωβρίου γίνεται δεκτός με ενθουσιασμό ο Γεώργιος Α'.

Η Θεσσαλονίκη, ύστερα από σχεδόν πέντε αιώνες οθωμανικής κατοχής, είναι και πάλι ελληνική και ελεύθερη. Εφέτος, 100 χρόνια μετά την ιστορική εκείνη ημέρα για τον ελληνισμό και τη Μακεδονία, ο ανιστόρητος (και συν τοις άλλοις άθεος) κ. Μπουτάρης δεν βλέπει καμία απελευθέρωση και κανέναν λόγο για εορτασμούς. 
Θα του περάσει;

9 comments:

  1. Εσείς, οι Μακεδόνες, που τον ψηφίσατε να τ' ακούτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανιστόρητος μπορεί να είναι.
    Βλάκας μπορεί να είναι.
    Το ότι συν τοις άλλοις άθεος τι σχέση έχει;
    Φασισταριό, πρόσεχε τι γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οποιος κι αν είσα Ανώνυμε Jan24, 2012 10:12 PM
    μάθε ότι όποιος πιστεύει δεν φασισταριό. Λίγα λόγια λοιπόν εσύ και πάνω από όλα άνοιξε και κανένα λεξικό να μάθεις την ερμηνεία κάποιων λέξεων. ΕΛΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε ουστ, που μου άνοιξες και blog.
    Το ότι κάποιος είναι άθεος, τι σκατά μπορεί να δηλώνει για το άτομο του;
    Υποκριτή χριστιανέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ωρύεσαι φίλτατε;
      Αν ήσουν λιγάκι παρατηρητικός θα έβλεπες ότι ακριβώς κάτω από το κείμενο και στο αριστερό μέρος αυτού, υπάρχει ένας ενεργός σύνδεσμος (λίνκ) που σε παραπέμπει στην πηγή απ' όπου ελήφθη και ανδημοσιεύθηκε το συγκεκριμένο άρθρο.
      Είναι δυνατόν;
      Να δίνουμε ...εξηγήσεις για τέτοιες λεπτομέρειες;

      gianniotis

      ΥΓ: Έχε υπ' όψιν σου ότι τα δικά μου άρθρα φέρουν και την υπογραφή μου και όταν πρόκειται περί αναδημοσιεύσεως κειμένου κ.λ.π., μπαίνει ΠάΝΤΑ το ενεργό (και όχι αόριστο) λινκ της πηγής.

      Διαγραφή
  5. Οταν αναπαραγάγεις αυτούσιο κείμενο απο αλλού, σημαίνει οτι συμφωνείς απόλυτα με αυτό.
    Όσο για το λεξικό που λές δεν κατάλαβα, τι εννοείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου, τα περί "λεξικού" που αναφέρεις, δεν ανήκουν σε μένα. Ανήκουν σε ανώνυμο σχολιαστή (Ανώνυμος Jan 25, 2012 02:31 AM) όπως ακριβώς (ανώνυμα) σχολιάζεις κι' εσύ.
      Γιατί μπερδεύεσαι;
      Αν νομίζεις πως ανεβάζω κείμενα με τα οποία -όπως λες- "συμφωνώ απόλυτα", δεν έχεις παρά μου στείλεις οποιοδήποτε δικό σου να το ανεβάσω. Όσον αφορά την επιλογή των θεμάτων που αναδημοσιεύονται, αυτά, είτε τα βρίσκουμε μόνοι μας, είτε τα γράφουμε μόνοι μας, είτε μας τα στέλνουν άλλοι με mail, με αναφορά πάντα στην πηγή προέλευσης (λινκ).
      Πίστεψέ με, με αδικείς.!
      Μέσα από τις μέχρι σήμερα 16.000 αναρτήσεις μου, σεβάστηκα τους αναγνώστες - σχολιαστές και ουδέποτε φέρθηκα απρεπώς, ακόμη κι' όταν κάποιοι -ελάχιστοι- με αντιμετώπισαν με απαξιωτικό και υβριστικό τρόπο.
      Το να διαφωνούμε, το βρίσκω απόλυτα θεμιτό αλλά και φυσιολογικό συνάμα.
      Αλίμονο αν συμφωνούσαμε όλοι σε όλα... Αυτό είναι αδύνατο.

      Καλό απόγευμα
      gianniotis

      Διαγραφή
  6. ΟΚ! Σωστά μιλάς.
    Ο ίδιος ανώνυμος είμαι σε όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή