Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Ο Γιώργος Παπανδρέου και το "Σύμφωνο Συμβίωσης"


Γράφει η Μαρία Σεφέρου

Αξιότιμε κύριε Παπανδρέου...
Όπως δείχνουν τα πράγματα, εκτός απροόπτου, δηλαδή "θαύματος", αύριο - μεθαύριο θα σας καμαρώσουμε ως Πρωθυπουργό της χώρας.
Κι αυτό χάρη στη γενναιοδωρία και το δημοκρατικό αλτρουισμό του "οραματιστή" αντιπάλου σας, Κώστα Καραμανλή, που σας έστρωσε βελούδινο χαλί προς την εξουσία.
Θα πρέπει να πίνετε νερό στ’ όνομά του και να τον συμπεριλάβετε μεταξύ των μεγάλων ευεργετών του ΠΑΣΟΚ.
Ό,τι μπόρεσε έκανε ο άνθρωπος για τον κακό μας τον καιρό και για το καλό σας! Ας μην είστε και αχάριστοι! Μια και βρίσκεστε, λοιπόν, σε πυρετώδεις προετοιμασίες για ν’ απολαύσετε κι εσείς με την παρέα σας τις πληθωρικές καμπύλες της Εξουσίας, και όπως το θέλει η παράδοση να κυβερνήσετε "ενάρετα" και "αποτελεσματικά" τη χώρα μας – αποκαθιστώντας την ευημερία, τη δικαιοσύνη, την ασφάλεια και την ειρήνη στην ταραγμένη κοινωνία μας με την κίνηση του μαγικού ραβδιού που σαν ένας Παπανδρέου διαθέτετε – θέλω να σας θέσω καίριο ερώτημα που μου τέθηκε κι εμένα από γειτόνισσα που ακόμη προβληματίζεται ποιον να ψηφίσει.
Δυστυχώς εγώ δεν ήξερα τι να της απαντήσω, γι’ αυτό απευθύνομαι σ’ εσάς.
Με τη δημοκρατικότητα που σας χαρακτηρίζει, πιστεύω ότι θ’ απαντήσετε στο ερώτημά μου με σαφήνεια, αν όχι προσωπικά, έστω μέσω του "Βασικού Σχολιαστού", πριν από τη "Δευτέρα Παρουσία", φαντάζομαι.
Πάμε λοιπόν στο ερώτημα που μου τέθηκε προχτές και με άφησε άναυδη.
Στο πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ και στο κεφάλαιο "Φροντίδα για το παιδί -Υποστήριξη στην οικογένεια", τμήμα "Νέοι θεσμοί", υπάρχει η δήλωση:
"...Το σύμφωνο συμβίωσης γίνεται αναγνωρισµένη νοµική µορφή ελεύθερης επιλογής συµβίωσης ανεξάρτητα από φύλο..."
Όταν το έμαθε αυτό η γειτόνισσά μου με ρώτησε αν η περίπτωσή της θα συμπεριληφθεί στην "προοδευτική" αυτή ρύθμιση – νέο θεσμό – αλλά δυστυχώς εγώ δε μπόρεσα να της απαντήσω.
Γι’ αυτό ερωτώ εσάς που διακατέχεστε από άκρως προοδευτικά και δημοκρατικά συναισθήματα κι έχετε έντονο το περί δικαίου αίσθημα.
Η ιστορία της γειτόνισσας, Ερμύλα τη λένε, έχει ως εξής:...
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ --> http://seferou.blogspot.com/2009/04/blog-post_13.html

2 comments: