Σε μια πόλη που μοιάζει περισσότερο φιλόξενη για τα αυτοκίνητα παρά για τους κατοίκους της, το ποδήλατο δεν μπορεί παρά να δυσκολεύεται να επιβιώσει στους ασφυκτικά γεμάτους Αθηναϊκούς δρόμους.
Η πολιτεία και οι τοπικές αρχές αδυνατούν να προσφέρουν όχι μόνο κίνητρα για την χρήση των ποδηλάτων αλλά και τις κατάλληλες υποδομές.
Ποδηλατοδρόμοι δεν υπάρχουν και μετατρέπονται σε αποκλειστικό προνόμιο για τις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις (στην Γερμανία υπάρχουν ξεχωριστά φανάρια για τους ποδηλάτες).
Η είσοδος ποδηλάτων στο μετρό απαγορεύεται, και ο Αθηναίος ποδηλάτης μάχεται μεταξύ λαμαρίνας και πολιτικής ανικανότητας να διατηρηθεί πάνω στο ποδήλατο του.
Θαυμασμός για πόλεις που το ποδήλατο κυριαρχεί. Καρδίτσα, Λάρισα χαρακτηρίζονται ως ποδηλατικοί παράδεισοι για την σύγχρονη Ελλάδα.
Χωρίς να σταθούμε περαιτέρω στα κακώς κείμενα, παρακινούμε και υποστηρίζουμε την 2η διεθνή ποδηλατοδρομία που θα πραγματοποιηθεί σε 33(!) πόλεις και νησιά της Ελλάδος.
Θαυμασμός για πόλεις που το ποδήλατο κυριαρχεί. Καρδίτσα, Λάρισα χαρακτηρίζονται ως ποδηλατικοί παράδεισοι για την σύγχρονη Ελλάδα.
Χωρίς να σταθούμε περαιτέρω στα κακώς κείμενα, παρακινούμε και υποστηρίζουμε την 2η διεθνή ποδηλατοδρομία που θα πραγματοποιηθεί σε 33(!) πόλεις και νησιά της Ελλάδος.
Μην το σκέφτεσαι...
Το πλήρες άρθρο ---> εδώ
Το πλήρες άρθρο ---> εδώ
Γιώργο για σένα χτυπά η κουδούνα.
ΑπάντησηΔιαγραφή