Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Το κόμμα της Μπακογιάννη.!

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Πριν λίγες μέρες γεννήθηκε το νέο κόμμα της κ. Ντόρας Μπακογιάννη, σε μία χολιγουντιανή ατμόσφαιρα, στο θέατρο Babmington των Αθηνών. Το όνομα αυτού «Δημοκρατική Συμμαχία». Όπως είπε η κ. Ντόρα Μπακογιάννη, το κόμμα της θα είναι δημοκρατικό κίνημα υπεύθυνων πολιτών. Και σε κάποια αυτοκριτική στιγμή της ομιλίας της είπε επίσης, "έχω και εγώ αλλάξει, διότι μ’ άλλαξε η ζωή".
Ειλικρινά, μου γεννώνται πολλά εύλογα ερωτήματα.
Το κόμμα της κ. Μπακογιάννη, θα έχει την ίδια υπευθυνότητα που είχε και εκείνη, όταν πριν τις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ. για την ανάδειξη αρχηγού, έλεγε πως είναι απλός στρατιώτης του κόμματος;
Το κόμμα της θα έχει την ίδια υπευθυνότητα με εκείνη, όταν έλεγε πως δεν θα αμφισβητήσει το αποτέλεσμα των εσωκομματικών εκλογών και θα είναι αρωγός της ενότητας της Ν.Δ.;
Θα έχει το κόμμα της την ίδια υπευθυνότητα, όπως εκείνη ως Υπουργός Εξωτερικών της χώρας στην κυβέρνηση Κ.Καραμανλή όταν:

1. Εξακολουθούσε να επιδιώκει την πραγματοποίηση της επισκέψεως του Τούρκου (τότε) Υπουργού Εξωτερικών κ.Γκιούλ στην χώρα μας, από την στιγμή που το τουρκικό κατεστημένο περιλάμβανε στην ατζέντα την αποστρατικοποίηση του Αϊ Στράτη, θεωρώντας τον γκρίζα ζώνη στο Αιγαίο;
Για το συγκεκριμένο Εθνικό θέμα δεν έκανε κανένα διάβημα και η αντίδρασή της αρκέστηκε σε μία απλή ενημέρωση στο ΝΑΤΟ.
2. Στήριξε το σχέδιο ΑΝΑΝ στην Κύπρο, με αποτέλεσμα να διαταραχθούν οι σχέσεις της την εποχή εκείνη, με τον αείμνηστο Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Τάσο Παπαδόπουλο.
3. Ετάχθη υπέρ της εγκατάστασης των πυραυλικών συστημάτων των Η.Π.Α. σε Τσεχία και Πολωνία και δημιούργησε διπλωματικό επεισόδιο με την Ρωσία με την αψυχολόγητη στάση της.
4. Ήταν αρνητική στην δημιουργία του αγωγού Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολης, ακολουθώντας την στάση των Η.Π.Α. στο όλο θέμα! Παρ’ όλα αυτά, ο Ρώσος Πρόεδρος Πούτιν υπέγραψε την συμφωνία για τον αγωγό με τον ομόλογό του Έλληνα Πρωθυπουργό.
5. Δέχθηκε να παραβρεθεί ο Υπουργός Εξωτερικών των Σκοπίων στην Σύνοδο των μελών κρατών του ΟΑΣΕ στην Κέρκυρα το 2008, μεταφερόμενος στην Ελληνική Επικράτεια, με αεροσκάφος που έφερε τα διακριτικά "Δημοκρατία της Μακεδονίας".

Όλες οι παραπάνω ενέργειες χαρακτηρίζονται πλέον εκ των αποτελεσμάτων, πως ήταν στάσεις ηττοπαθείς και προσβλητικές και θα έπρεπε, η κ. Μπακογιάννη να ζητήσει συγνώμη κατά την χθεσινή ίδρυση του κόμματός της.
Τέλος, κα Μπακογιάννη, ονομάσατε το κόμμα σας "Δημοκρατική Συμμαχία".
Συμμαχία σημαίνει σύμπραξη κάποιων, εναντίον κάποιων άλλων μη κατονομαζόμενων.
Πείτε μας λοιπόν, εναντίον ποιων στρέφεται η συμμαχία της οποίας ηγείσθε;
Ποιες είναι οι συνιστώσες δυνάμεις που απαρτίζουν την συμμαχία σας;
Bookmark and Share

44 comments:

  1. Γιατι δεν τα ελεγες αυτα οταν ηταν στο κομμα της Ν.Δ. η Μπακογιαννη;
    Τωρα τα εμαθες;
    Μπας και εισαι σαμαρικος και δεν το καταλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τουλάχιστον αυτός μιλάει με σταθερά στοιχεία και δέν μπουρδολογεί ασύστολα όπως συνήθως οι Σαμαρικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ συμφωνώ απόλυτα με το περιεχόμενο, διαφωνώ στον τίτλο.
    Ούτε κόμμα ούτε Μπακογιάννη
    "Το κίνημα της Μητσοτάκη"'
    Για να καταλαβαίνουμε για τι πράγμα μιλάμε
    Κάτι σαν το κίνημα του Μίκη δηλαδή
    Για να πιστεύει αυτή και ο πατέρας της οτι είναι αρχηγός "κόμματος".
    Μητσοτάκη για να μη ξεχνάμε τις καταβολές. Τα γονίδια. Την ιστορία.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΑΙΙΚΟ

    ΑΚΡΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κείμενο, παρά τη σοβαροφάνειά του, βρίθει ψευδών και μπουρδολογίας!
    Όταν η Ντόρα τοποθετήθηκε για το σχέδιο Ανάν ήταν Δήμαρχος Αθηναίων και όχι ΥΠΕΞ! Και νομίζω πως στη Δημοκρατία ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει τεκμηριωμένα την άποψή του για κρίσιμα ζητήματα. Το αν η Ντόρα είχε δίκιο ή όχι επί του προκειμένου θα το αποδείξει η εξέλιξη των γεγονότων και η όποια μελλοντική "λύση" του Κυπριακού. Η άποψη της Ντόρας -και η δική μου παρεμπιμπτόντως- ήταν ρεαλιστική και εθνικά υπεύθυνη: "κάθε μελλοντικό σχέδιο θα είναι χειρότερο από το Ανάν..." Ήδη το ζούμε και, δυστυχώς, θα το δούμε στην πράξη.
    Όσο για τα επιτεύγματα στην εξωτερική πολιτική της κυβέρνησης Καραμανλή (τα μόνα επιτεύγματα αυτής της Κυβέρνησης) είναι αστείο να τα πιστώνουν κάποιοι ανίδεοι στον πρώην καταλληλότερο!
    Τόσο οι συμφωνίες με τη Ρωσία όσο και το Βουκουρέστι και η Κίνα (COSCO) ήταν καρπός των αόκνων διπλωματικών προσπαθειών του Υπουργείου Εξωτερικών και της επικεφαλής του. Ο Πρωθυπουργός απλώς... υπέγραφε!
    Επιτέλους, η αθλιότητα των σαμαροφρόνων ας έχει και κάποια όρια! Δεν μπορεί για ό,τι βλακεία έκανε ο Καραμανλής να τα ρίχνουν στη Ντόρα και ό,τι θετικό (που όπως είπαμε αφορά το ΥΠΕΞ) να το πιστώνουν στον Καραμανλή!!!
    Εν πάση περιπτώσει, ο Καραμανλής μπροστά στη Ντόρα ήταν... ανύπαρκτος σε διεθνές επίπεδο! Γι' αυτό και -εξ ανάγκης...- την διόρισε Υπουργό Εξωτερικών. Λόγω του κύρους και των γνωριμιών της. Μην ξεχνάμε, ότι όταν η Ντόρα ήταν Υφυπουργός Εξωτερικών ο Καραμανλής ήταν ένας άσημος βουλευτάκος της Θεσσαλονίκης που βγήκε χάρη στη στήριξη του Μητσοτάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί συνεχίζεις να ασχολείσαι με τη "δημοκρατική συμμαχία"μήπως το 2,6% δημοσκοπικά είναι τελικα 12,6%......!σέ νοιάζει και σε κόφτει!!!!!!!ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ.....!και επιτέλους ποιό είναι το "μίγμα πολιτικής" που επαγγέλεται ο αρχηγός σου??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακριβώς έτσι είναι οπως τα λές ! πες όμως και το παρακάτω σημαντικό : την ντόρα στο εξωτερικό την ξέρουν όλοι όταν τους λές για Σαμαρά νομίζουν οτι είναι .....ποδοσφαιριστης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο/Η DeFreJus είπε...
    Τόσο οι συμφωνίες με τη Ρωσία όσο και το Βουκουρέστι και η Κίνα (COSCO) ήταν καρπός των αόκνων διπλωματικών προσπαθειών του Υπουργείου Εξωτερικών και της επικεφαλής του. Ο Πρωθυπουργός απλώς... υπέγραφε!
    Καλά, είπαμε να λέει κάποιος ότι να ΄ναι, αλλά εσύ ξεπέρασες και τον "λεφτά υπάρχουν".
    Ο Καραμανλής πιστώνεται όλες τις κρίσιμες αποφάσεις στα εθνικά θέματα.
    Η άλλη - μη μπορώντας να κάνει οτιδήποτε - υπέγραφε. Και το ΒΕΤΟ στο Βουκουρέστι, και η συμφωνία με την COSCO, και οι αγωγοί με τους Ρώσους ήταν δικές του προσωπικές επιλογές. Το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι την έβαλε ΥΠΕΞ, ενώ αυτή τον πριόνιζε με τη βοηθεία των φίλων της στα ΜΜΕ της διαπλοκής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ανώνυμος-2 Δεκεμβρίου 2010 9:16 π.μ.

    Φίλε μου, είσαι παντελώς άσχετος με τα της εξωτερικής πολιτικής. Καλό είναι, εκτός από την εμπάθειά σου, να έχεις και στοιχειώδεις γνώσεις περί του αντικειμένου για το οποίο μιλάς. Αλλιώς, απλώς εκθέτεις τον εαυτόν σου και όσους σε βάζουν να γράφεις ό,τι γράφεις... Με το... αζημίωτο φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και επειδή δεν γράφουμε τίποτε στην τύχη, όπως κάποιοι προλαλήσαντες, διαβάστε εδώ: http://periothiko.blogspot.com/2010/10/video_7513.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλεος πια με τα στημένα ψεύδη εναντίον της Ντόρας Μπακογιάννη. Δεν έχετε καταλάβει ότι όλες οι ασυναρτησίες που εκτοξεύετε εναντίον της την έχουν κάνει πιο δυνατή? Πάντως κύριοι, Γιαννιώτες και μη, φαίνεται να είστε σίγουροι για το υψηλό ποσοστό πολιτών που έχει ακολουθήσει την κυρία Μπακογιάννη και αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι όλη μέρα ασχολείστε μαζί της, αλλά και από τον πανικό που σας διακατέχει. Δεν πειράζει παιδιά. Αφήστε τον κόσμο να αποφασίσει. Εσείς έτσι κι αλλιώς οι ίδοι ανυπόληπτοι ήσασταν μια ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Δημοκρατική Συμμαχία είναι μια νέα πραγματικότηα που έχει ταράξει τα στάσιμα νερά του σάπιου πολιτικού κατεστημένου που κάτι ανύπαρκτα μπλογκάκια σαν αυτό επιχειρούν μάταια πλέον να υποστηρίξουν. Φυσικά το γεγονός ότι πίσω από όλα αυτά υπάρχει σκοπιμότητα και συμφέρον είναι πασιφανές και δεδομένο. Καλή σας τύχη λοιπόν, σε εσάς και το σύστημά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν παιδάκια, δεν έχετε καταλάβει ότι ο Σαμαράς και οι ασήμαντοι κνίτες που τον υποστηρίζουν αποτελούν απλά περίγελο για την σύγχρονη ελληνική κοινωνί. Πήγαν ένα μάτσο φασίστες και αναρχοκουμούνια και τον έβγαλαν πρόεδρο της ΝΔ και τώρα οι πάσης φύσεως Γιαννιώτες χαίρονται επειδή και καλά "εξελεξαν" πρόεδρο. Όπου και να πεις για Σαμαρά στην κοινωνία, από πίσω σου γελάνε, αλλά πολλές φορές και μπροστά σου. Είναι αστείος και αυτός και το επιτελείο του,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. mporeite na vgazete osi choli thelete, gia tin dora kai to mitsotakeiko opos lete. to idio sas kanei!!
    o laos exei krisi kai mnimi. h istoria den diagrafete!! o mitsotakis egrapse tin istoria tou kai einai dikaiomenos. h dora tora grafei tin diki tis istoria me tin dimokratiki symaxia. kai eimaste poloi symaxoi(kai kathimerina ginomaste perissoteroi antitheta me esas pou kathimerina ginosaste ligoteroi)!! oi mpourdes sas loipon mono sas ekthetoun esas kai ton archigo sas pou syntoma opos kai sto parelthon tha vrethei xana ektos voulis!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Καραμανλης ο βραχυς και βραδυνους ειπε οτι το Αναν ειχε περισσοτερα θετικα από αρνητικα και οι Ευρωβουλευτες της ΝΔ το ψήφισαν!!!!!!!!!!!!!!! Τα σχόλια δικα σας. Η Μπακογιάννη εξεφερε γνωμη κατα το πιστευω της και ουσα Δήμαρχος Αθηναίων οχι υπουργός εξωτερικων. Η αναρτηση ψεύδεται εσκεμμένα κατα τις γκεμπελικές σαμαρικές τακτικές. Στο Κυπριακο καθε επομενο "σχεδιο λυσης" θα ειναι χειροτερο απο το προηγουμενο. Μονο με πολεμο θα παρουμε τα εδαφη πισω και αυτο πρεπει να κανουμε. Αλλά με ποιον αρχηγο; τον Σαμαρά που υπηρετησε τρεις μηνες στο Ναυτικο; Αυτός αμα πεσει η πρώτη μπαλωθιά θα τα κανει πάνω του. Μονο λογια ειναι και αυτα μπερδεμένα.Για δε τον Γιωργάκη αυτός πρέπει να συμβουλευθει το manual για να κλασει οπότε αστα...

    Ολα τα υπολοιπα της αναρτησης ειναι επιεικως παπαριές και το ξερετε.

    Τωρα εκεινο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι τα σαμαρακια ασχολουνται με μας του 2.6% οπως γραψαν οι ρυπαροί αυριανικοί φίλοι τους (ρε κατι φιλους που εχει ο προδοτακος ο σαμαράς). Αλλα θα μου πεις αμα σε εχουν εγκαταλειψει 550000 (ολογράφως: πεντακόσιες μεντήκοντα χιλιάδες) ψηφοφόροι απο την τελευταία εκλογή και συν τοις αλλοις το ποσοστό σου επί των ψηφισάντων εχει πεσει 1-2% και εχεις χασει Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αττική, Πελοπόννησο,Καλαμάτα (Καλαμάτα Ακραιε!), στην Κρητη ηρθες τελευταίος και εισαι κατοχος του ιστορικα χαμηλότερου ποσοστού της ΝΔ ε τοτε σκούρα τα πράματα συντρόφια σφουγγαράκια, μπαρδόν σαμαράκια. Όχι σκουρα σκουρώτατα.

    ΕΛΛΑΣ-ΓΕΛΑΣ-ΞΕΦΤΙΛΑΣ-ΣΑΜΑΡΑΣ

    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ...και τώρα οι πάσης φύσεως Γιαννιώτες χαίρονται επειδή και καλά "εξελεξαν" πρόεδρο...

    Αγαπητέ 10:39 πμ.
    Λόγω αντικειμενικής αδυναμίας δεν έχω την "πολυτέλεια" να απαντάω σε όλα τα σχόλια.
    Ωστόσο αφήνω ελεύθερο τον παρόντα χώρο για να μπορεί ο καθένας να εκφράζει τις απόψεις του.
    Όσο όμως ανα-τροφοδοτείται η κόντρα μεταξύ Σαμαρικών και Ντορικών) έχω να σου πω ότι ΟΛΟΙ μας (μηδενός εξαιρουμένου) ειδικά μετά την τριχοτόμηση της ΝΔ, θα κρατάμε στον "πρωθυπουργικό θρόνο" ένα πολιτικώς ανίκανο ανδρείκελο των αμερικάνων.
    Φθάσαμε φίλε μου στο σημείο να μας κυβερνά ο αμερικάνος και ολόκληρη η κεντροδεξιά παράταξη να ...χτενίζεται.
    Ευτυχώς (φθάσαμε και σ΄αυτό το σημείο) να αντιπολιτεύεται την "κυβέρνηση" μόνο ο ...Λαζόπουλος και ο υπέργηρος Μίκης να ασχολείται με ..."νέα" κινήματα...
    Ντροπή σε όλους μας.

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλτατε κ.Γιαννιώτη: μηπως η ντροπή θα πρέπει να αναζητηθεί σε "νεοδημοκράτες" και νεοδημοκράτες που έδραξαν την ευκαρία και εξέλεξαν(;) εναν αντικειμενικά προδότη για αρχηγό; οταν ενα κόμμα δεν σεβεται την ιστορία του ειναι βεβαιο οτι θα φυλλοροήσει. Εάν συμβαίνει κατι τετοιο για έθνη ολόκληρα που δεν σεβονται την ιστορία τους γιατι δεν θα συμβεί για ενα κόμμα; Μηπως επίσης ειναι ντροπή το οτι ο Συμπιλίδης, κατ'εντολήν λεξοτανιλά, ετοιμάζεται για βουλευτής Κιλκίς τώρα που ο Τσιτουρίδης αποσύρεται στα αχρηστα της ιστορίας;

    Κατά την μυθολογία μας η Αιδώς και η Σοφία ηταν αδελφές εάν δεν κάνω λάθος. Απώλεια αιδούς λοιπόν από την ΝΔ Ή ΝΝΔ επιφέρει και απώλεια σοφίας, τουτέστιν η ΝΝΔ εχει κατασκηνώσει στο οικόπεδο της βλακείας (που συνορεύει με αυτό του λαικισμού).

    Τα σεβη μου κ.Γιαννιώτη

    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ισοπέδωση στη Δημοκρατία είναι τόσο επικίνδυνη όσο και η αναρχία.
    Η Ντόρα Μπακογιάννη κάνει μια καλή προσπάθεια,έχει τα εχέγγυα προς τούτο. Ο λαός με την ψήφο του όμως θα δείξει τι επιθυμεί. Ας μην γινόμαστε Κασσάνδρες.
    Η μικροψυχία στην πολιτική είναι μικροπολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητέ κ. Νέαρχε.
    Κανένας σεναριογράφος δεν θα μπορούσε να προβλέψει έστω και κατά φαντασίαν τα τακταινόμενα στη ΝΔ.
    Το μεγάλο λάθος της Ντόρας (κατά την εκτίμησή μου) είναι ότι δέχθηκε την εκλογή αρχηγού από τη βάση, ενώ γνώριζε ότι "βάση" δεν υπάρχει.
    Αρκεί να σου πω ότι κάποιες λίστες των Ν.Ε. έχουν να ενημερωθούν από το ...1996, και δυστυχώς σ' αυτές συμπεριλαμβάνονται και πολλά άτομα που έχουν φύγει από τη ζωή.
    Έπεσε στην παγίδα του κ. Τίποτα και "έφαγε" στην κυριολεξία τα μούτρα της.
    Πρόκειται για το πλέον ανοργάνωτο πολιτικό κόμμα στην Ελλάδα.
    Εκείνη την ημέρα, όποιος προλάβαινε ψήφιζε.
    2 ευρώ το κεφάλι.
    Και άντε τώρα να μαζέψουμε τα κομμάτια μας.

    Αμοιβαία τα σέβη.
    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλτατε κ.Γιαννιώτη: συνυπογραφω το σχόλιο σας των 12:52. Δεν θα άλλαζα ούτε κόμμα (ασχετο εαν αλλάξω κόμμα)(:-)
    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Defrejus είσαι παντελώς άσχετος και αυτό είναι πασιφανές.
    Όταν ο μεγάλος πατριώτης Τάσσος Παπαδόπουλος έλεγε το μεγάλο πατριωτικό ΟΧΙ στο εθνοπροδοτικό σχέδιο Ανάν, η αρχηγός σου έκανε ψήφισμα στο Δήμο της Αθήνας υπέρ του σχεδίου και ο Μητσοτάκης αποκαλούσε τον Παπαδόπουλο "ακραίο" κ "εξτρεμιστή".
    Ο Καραμανλής σας κατάλαβε αργά τι υπονομευτές είστε, αλλά σας φύλαγε το καλύτερο για το τέλος. Στήριξε Σαμαρά και αυτός και όλοι εμείς οι Καραμανλικοί και σας στείλαμε εκεί που σας αξίζει. Άντε παλέψτε τώρα να αγγίξετε το 1,5%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι Παπαδοπουλικοι ομως εφεραν το πλούσιο κυπριακο κομμούνι Χριστόφια που εξισώνει Ελλάδα και Τουρκία ως εισβολείς στην Κύπρο. Τώρα να δεις πίπα που θα φάνε/φάμε. Επίσης εάν κρίνει κανείς απο τις περιπέτειες του περιφερόμενου λειψάνου του Παπαδόπουλου από κάτι καλόπαιδα, άστα να πάνε...Ελληνάρες κάποιοι Κύπριοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 1:21
    Εσείς γίνεστε περίγελοι όταν υπερηφανεύεστε οτι βγάλατε τον αρχηγό απο την βάση του κόμματος. Μιά βάση που ήταν κάθε καρυδιάς καρύδι μόνο Νεοδημοκράτες δέν ήταν όπως εύστοχα αναγνωρίζει και ο Γιαννιώτης που κάθε άλλο παρά για Ντορικό θα μπορούσες να τον χαρακτηρίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @1:49

    Αφού ήταν κάθε καρυδιάς καρύδι γιατί δεχτήκατε την εκλογή από τη βάση;
    Αυτή είναι η δικαολογίας σας για την ήττα σας; Υπάρχει και πιο λογική εξήγηση: Όλοι οι απλοί πατριώτες της μεγάλης παράταξης της ΝΔ (στην συντριπτική τους πλειοψηφία Καραμανλικοί) ψήφισαν Σαμαρά. Οι ΝΔάτες είναι μάγκες, δε μασάνε ούτε από την προπαγάνδα των ΜΜΕ της διαπλοκής, ούτε από χαμόγελα, ούτε θα μπορούσαν να επιβραβεύσουν τους υπονομευτές του Καραμανλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ 2:26
    Το 49,3% που δέν ψήφισε Σαμαρά τότε τί ήταν;
    Άν απο το υπόλοιπο 50,7% που τον ψήφισε βγάλουμε όλους τους οπαδούς ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, χρυσαυγίτες που δήλωσαν στην συντριπτική τους πλειοψηφία οτι τον ψήφισαν πόσοι Καραμανλικοί απομένουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @2:46 μ.μ.

    Μ' αρέσει που είσαι βέβαιος για την ακρίβεια των αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν.
    Σε διαβεβαιώ ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Καραμανλικών στήριξαν Σαμαρά και πολύ καλά έκαναν. Πάνω απ' όλα έβαλαν την αγάπη για την πατρίδα και γι' αυτό ψήφισαν Σαμαρά.
    Αγνόησαν επιδεικτικά τα ΜΜΕ και είπαν όχι στην υποχωρητική στάση στα εθνικά θέματα, το νεοφιλελευθερισμό, τα φθαρμένα στελέχη που ομαδικά υποστήριξαν τους διαχρονικούς υπονομευτές του Καραμανλή και της παράταξης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 3:14 το οτι οι περισσότεροι καραμανλικοί ψήφισαν τον αποστάτη του 93 Σαμαρά ειναι βέβαιο. Αυτό το θεωρείς ευθυκρισία από μερους τους;
    Μανώληδες και κουνιστές Πιπιλήδες και κνίτες Χρύσανθοι και σαλταρισμένοι Φαήλοι και αρουραίοι Συμπιλίδηδες και τσογλάνια στυλ κ.Τίποτα σε εκφράζουν;

    Και κάτι για την μοσχαροκεφαλή που κυβερνούσε 5,5 χρόνια και τώρα κάνει τουμπεκί μπουκωμένος από τυρόπιττες: είναι ο ορισμός του ανίκανου και του γραψαρπίδη μ@κ@κα. Δεν μπορει να μου λεει το φθινόπωρο του 2008 οτι η οικονομία ειναι θωρακισμένη (επί λέξει) και να παραδιδει ελλειμμα 15.6% (!!!!!!!!!!!) το 09, να ψεύδεται σαν τον τελευταίο ανδεροπαπανδρεικό πασόκο στην ευρώπη για τα στοιχεία, να διογκώνει αντί να συμμαζεύει και επανιδρύει το δημόσιο κ.ο.κ. Ο τύπος ηταν λιγος και θα εχει ρόλο ζωντανού φερέτρου του νεοκαραμανλισμού. Νεκροθάφτης ο προδότης Σαμαράς. Τον εχει ξαναπαίξει τον ρόλο και ετσι δεν εχω την παραμικρή αμφιβολία οτι θα επιτύχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΒΑΡΑΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΝΤΟΡΑ?ΠΑΡΤΕ 6%.ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ?ΠΑΡΤΕ 8%.ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΣΑΜΑΡΑ?ΠΑΡΤΕ ΑΛΛΑ 15%.ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΗ ΓΙΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ?ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΝΑ "ΑΥΤΟΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ"ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΝΑΣ "Η Ο ΑΛΛΟΣ?ΕΙΧΑ ΑΦΙΣΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΑ.ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ,ΦΩΝΑΖΑ(ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ)ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΟΥΣΤΑΡΑ.ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ.ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΣΕ ΟΛΑ.ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΑ.ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΝΤΖΑΦΕΡΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΟΥΣΤΑΡΑ.ΤΙ "ΔΙΑΟΛΟ" ΝΑ ΚΑΝΩ?ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ.ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ?ΑΠΟ ΛΑΙΚΟ ΚΟΜΜΑ,ΕΞΟΥΣΙΑΣ,Η Ν.Δ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ-ΚΟΜΜΑ?(ΠΑΣΟΚΙΑ)ΧΑΡΕΙΤΕ ΜΑΣ!!!!!! ΕΝΑΣ"ΤΕΩΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ 3:33 μ.μ.

    Όταν έβαζε την αρχηγό σου ΥΠΕΞ, φαντάζομαι δεν τον έβριζες, ήταν καλός τότε.
    Ρε σας πήρε χαμπάρι ο άνθρωπος και σας έκανε μαστόρους. Αυτό που πάθατε στις 29 Νοεμβρίου 2009 θα το φυσάτε μια ζωή και δε θα κρυώνει.
    Σας έστειλε ο Καραμανλής εκεί που σας έπρεπε. Γ Ι Γ Α Ν Τ Α Σ. Κουράγιο, παλέψτε να πιάσετε το 2%. Θέλει αγώνα και δουλειά πολύ. Α, ρε γίγαντα Κώστα, άργησες αλλά τους κατάλαβες. Τέτοιο χουνέρι που τους έκανες, οι άνθρωποι έχουν λαλήσει. Ουρλιάζουν υστερικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φιλαράκι 6:56 κατι επί της ουσίας εχεις να πεις ή μόκο; Οτι ο Κώστας ειναι μεγας ειναι, αλλά οχι καθ'ύψος αλλά κατά πλατος, σαν ντουλάπα με ροδάκια...εσεις εκει στην Ρηγίλλης παίξτε με τα επιπλα μια και μόνο αυτά δεν θα έχουν φύγει μετά από λίγο... Φίλε ο Καρα-αμαν-λής διέσυρε την εννοια της σοβαρής Κεντροδεξιάς διαχείρισης..οταν το καταλάβεις αυτό θα καταλάβεις και γιατί θα ειστε αντιπολίτευση, ως αποτυχόντες, στο διηνεκές...
    Καληνύχτα ΝΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κάτω ο Προδότης Σαμαράς.
    Κάτω ο βλάκας Κωστάκης.
    Κάτω οι Γάπηδες και τα κομμούνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κάτω οι νεοφιλελεύθεροι.
    Κάτω οι εθνοπροδότες.
    Κάτω οι άνθρωποι των ΜΜΕ της διαπλοκής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οι μόνοι από τους πολιτικούς οι οποίοι εχουν εκτελεστεί ως εθνοπροδότες ηταν οι Γούναρης, Πρωτοπαπαδάκης, Στράτος και οι υπόλοιποι από τους εκτελεσθέντες 6.
    Και ανήκαν όλοι τους στην Λαική Δεξιά.

    Οπότε:

    Κάτω οι εθνοπροδότες (αριστεροί και δεξιοί)
    Κάτω η μειοψηφική Λαική Δεξιά
    Κάτω ο Νεοκαραμανλισμός
    Κάτω ο νεοπολανισμός
    Κάτω ο Γαπισμός

    Ζήτω ο μόνος Εθνάρχης Ελευθέριος Βενιζέλος!
    Ζήτψ το Έθνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Προσωπικά πιστεύω ότι πολύ κακώς ασχολούμαστε με την “κυρία”
    Δεν αξίζει τον κόπο.
    Είναι αμελητέα ποσότητα.
    Είναι ανευ σημασίας
    Εκ των ων ουκ ανευ.
    Ετσι συντηρείται το όνομά της στην επικαιρότητα, κάτι που επικοινωνιακά της είναι απαραίτητο. Μητσοτακαίικο τέλος. Γιατί και ο υιός (κατά Πανούση) αδελφός Κυριάκος παίζει το παιχνίδι της Ο δέκατος κατά τους δημοσιοκάφρους. Μόνο που μας λείπουν από το τέσσερα μέχρι το εννιά. Προσωπικά εύχομαι αύριο να φύγουν καμιά δεκαπενταριά να ξεβρωμίσει ο χώρος της ΝΔ . Να γίνει ΝΝΔ (φίλε ΝΕΑΡΧΕ) Και επειδή σε κάποιο σχόλιο διάβασα για τριχοτόμηση της δεξιάς, το θέμα τίθεται ως εξής κατά την ταπεινή μου άποψη: Συμφωνείς με το αδιέξοδο μνημόνιο η διαφωνείς; Είσαι με τους ξενόφερτους αφεντάδες που μας κουβάλησε το ηλίθιο που το παίζει πρωθυπουργός, η πιστεύεις ότι υπάρχει και άλλη λύση; Τα λαμογιοκάναλα και οι δημοσιοκάφροι από το πρωί μέχρι το βράδυ μας κάνουν πλύση εγκεφάλου ότι έχουμε μπει σε μονόδρομο και δεν χωράμε να στρίψουμε. Αυτό προσπαθεί να μας πείσει και η Μητσοτάκη με τον Καρατζαφέρη. Αυτοί συμπλέουν με το πασοκ Τι σοι δεξιοί είναι αυτοί. Υποτακτικοί των τραπεζιτών αφεντικών τους είναι, όπως και το γιωργάκι.
    Αλλά έχουν λυσσάξει γιατί ο Σαμαράς πήρε τη γνωστή θέση κατά του μνημονίου. Γιατί η κίνησή του αυτή παρά τις αντιδράσεις έχει αποδώσει τα μέγιστα.Τί αντιπολίτευση θα έκανε στο πασοκ αν συμφωνούσε στο μνημόνιο; Η διαφορά θα ήταν στο 15% Αυτό είναι που τους έχει ενοχλήσει, τους έχει θορυβήσει. Γιαυτό και η Μητσοτάκη ίδρυσε τη ΔΣ για να στηρίξει το πασοκ.
    Το σύστημα δουλεύει ύπουλα και αθόρυβα.
    Μη βιάζεστε θα δούμε πολλά ακόμη…. Με χαρά ξαναβλέπω σχόλια του ΝΕΑΡΧΟΥ, ανησυχώ όμως για το DIMITRIS. Μας έχει συνηθίσει να γεμίζει τη στήλη με σχόλια και τώρα σιωπά.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

    ΑΚΡΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Tο θέμα με την κ.Μπακογιάννη είναι εξόχως Εθνικό και οι περισσότεροι θέλετε να το υποβαθμίσετε σε ένα θέμα κομματικό , ίσως από υπέρμετρο φανατισμό. Έτσι για μια ακόμη φορά παραθέτω τα εξής: "Το κόμμα της κ. Μπακογιάννη, θα έχει την ίδια υπευθυνότητα που είχε και εκείνη, όταν πριν τις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ. για την ανάδειξη αρχηγού, έλεγε πως είναι απλός στρατιώτης του κόμματος;
    Το κόμμα της θα έχει την ίδια υπευθυνότητα με εκείνη, όταν έλεγε πως δεν θα αμφισβητήσει το αποτέλεσμα των εσωκομματικών εκλογών και θα είναι αρωγός της ενότητας της Ν.Δ.;"
    Όσον αφορά , ότι τις θέσεις μου αυτές τις διατυπώνω , αφ΄ότου έφυγε από την Ν.Δ.η κ.Μπακογιάννη , σας παραπέμπω σε παλαιότερα άρθρα μου , στα ΠΡΩΙΝΑ ΝΕΑ καιστον ΠΡΩΙΝΟ ΛΟΓΟ όπου θεωρούσα ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΉ την εξωτερική πολιτική της κ.Μπακογιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Για το προηγούμενο σχόλιο

    ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ακραίε μου μετά τα εννιάμερα ακολουθούν τα σαράντα, μετά τα τρίμηνα, εξάμηνα κ.ο.κ. Αλλά δεν μπορώ να πενθώ τόσο πολυ και ο κ.Γιαννιώτης αποδεικνύεται πολύ εντάξει και δεν κόβει σχόλια οπότε ναμαι πάλι αλλα για λίγες μέρες.

    Φίλτατε Ακραίε μου με ρωτάς για το μνημόνιο εκείνο για το οποίο ο προδοτάκος είπε οτι "η Ελλάδα θα τηρήσει την υπογραφή της" ή για άλλο μνημόνιο;

    Και κάτι τελευταίο, λύσε μου μια απορία βρε ψυχή: γιατί ο σφουγγαράκης έχασε μεσα στην πόλη της Καλαμάτας; Αντε καλα στην Πελοπόννησο τακανε σαν τα μούτρα του, αλλά μεσα στην Καλαμάτα ρε παιδί μου; Θα τον αρχίσει στα γρήγορα μπατσάκια ο αλεξιπτωτιστής Φαήλος (:-).

    Νασαι καλά σε προσωπικό και οικογενειακό επιπεδο και να μην μου στενοχωριέσαι. Όλα εδώ μένουν, όλα δανεικά ειναι...

    Πες μου την διεύθυνση σου να στείλω μια φωτογραφία του Ψηλού με ευχές για το Νεον Ετος...χα σ'ἐστειλα..

    ΕΛΛΑς-ΓΕΛΑς-ΞΕΦΤΙΛΑς-ΣΑΜΑΡΑς
    (σόρρυ)

    Νασαι καλα και πάλι
    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φίλε ΝΕΑΡΧΕ απαντώ εν συντομία
    Ο Δράκος έχασε γιατί 7.500 δεν τον ψήφισαν τη β Κυριακή.
    Ο Δράκος έχασε γιατί βουλευτές της ΝΔ προπαγάνδιζαν ευθέως υπερ Τατούλη (λέγε Ελσα ).
    Ο Δράκος έχασε γιατί πολλοί ΝΔκράτες λόγω προσωπικών σχέσεων ψήφισαν Τατούλη.
    Ο Δράκος έχασε γιατί στηρίζει τη Μητσοτάκη
    Για το μνημόνιο:
    Φυσικά και δεν αθετεί τις δεσμεύσεις.
    Όταν όμως ο blue eyes ομολογεί ότι τα μέτρα ελήφθησαν από την κυβέρνηση υλοποιώντας μια δέσμευση για μείωση των δαπανών, θεωρείς σωστό να περικόπτουν το δώρο στους συνταξιούχους των 500 ευρώ; Η κατάργηση των επιδομάτων των εφοριακών υπό τη μορφή των ΔΙΒΕΤ που ανέρχονται σε άλλο ένα μισθό δεν διαφωνεί κανείς να κοπούν. Όμως δεν το έχει κάνει.
    Για τις αμοιβές των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ, στη περιστολή της σπατάλης, δεν αντιλέγει κανείς Η ίδια η ΝΔ έχει υπερψηφίσει τα σχετικά νομοσχέδια.
    Σε καμιά όμως περίπτωση σώφρων άνθρωπος δεν θα δεχόταν την αποτελεσματικότητα των μέτρων που επιβλήθηκαν Είσαι του χώρου και γνωρίζεις πολύ καλά. Το αποτέλεσμα το βλέπουμε. Εκρηξη της ανεργίας, ύφεση, φτώχια, δυστυχία και εν τέλει επιμήκυνση Οποία απόδειξη της αναποτελεσματικότητας των μέτρων.
    Ο μόνος στόχος είναι να φτωχύνουν τους Ελληνες για να πέσει το κόστος ζωής. Σου θυμίζω ότι στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού η υπερδύναμη που αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική πολιτική. Ενισχύει την κατανάλωση κόβοντας αβέρτα πληθωριστικά δολλάρια
    Εμείς κάνουμε ακριβώς το αντίθετο Λες αυτοί να είναι οι κουτοί;
    Χλωμό το βρίσκω.
    Δεκτή η φωτό του επίτιμου, με μια προυπόθεση:
    Θα δεχτείς από εμένα μια αντίστοιχη του Σαμαρά με τον Κικίλια Συγχώρεσέ μου τη βιασύνη αλλά είμαι επαρχία και ασχολούμαι με την εποχική εργασία Καταλαβαίνεις κούραση… Νάσαι καλά Καλό βράδυ
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
    ΑΚΡΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. "Ο Δράκος έχασε γιατί στηρίζει τη Μητσοτάκη"...
    Η Σχιζοφρένεια των σαμαροφρόνων είναι όλα τα λεφτά!!!
    Τότε να αλλάξετε... αρχηγό, κύριοι!
    Όταν στην ιδιαίτερη πατρίδα του κατεβάζει υποψήφιο έναν που -όπως λέτε- "στηρίζει τη Μητσοτάκη", ο άνθρωπος έχει σοβαρό "πρόβλημα".
    Στην Κόρινθο έχει κάτι καλές... κλινικές... Ξέρει ο Αντώνης... Ρωτήστε τον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Για τον Δράκο τι να πω εσύ ξέρεις καλυτερα. Παντως η πτώση ψήφων στον δεύτερο γυρο δείχνει οργανωτικη ανεπαρκεια απο πλευρας ΝΔ. Επισης φαινεται οτι ο Λυκουρεντζος ειναι μούφα και καταποντιστηκε στην Αρκαδια.

    Μηνμόνιο: συμφωνώ για συνταξεις κλπ. Εννοειται. Το παιντι εν μεσω πανικου και ασχετοσύνης επελεξε να ξεκινησει απο τα ευκολα και οχι απο τους πρασινους, γενειοφόρους κηφήνες των ΔΕΚΟ. Ομως συμφωνεις οτι χρειαζομασταν τα λεφτα εκεινη την στιγμή, σωστά; Αρα επρεπε καταρχήν να ψηφισουμε ναι στον δανεισμο (οταν αλλες 26 χώρες προσπαθούσαν να πείσουν τα κοινοβούλια τους) και οχι σε επι μερους αρθρα οπως π.χ. μειωση συντάξεων κλπ. Αυτο ομως το λογικο, που ηταν και ο λογος/πρόσχημα διαγραφής της Μπακογιάννη, δεν το εκανε ο ζαβαλάκος προδοτάκος. Και τωρα προσπαθει να συμμαζεψει τα ασυμάζευτα γιατι εαν δεν πετυχει ο περιορισμος του δημοσιου παπαλα το Ελλάντα οπως το ξερουμε. Εκτός βεβαια εαν αυτο επιδιώκουμε αλλα δεν τολμούμε να το πουμε.

    Αμερική: το US of A εχει ενα ακαταμάχητο πλεονέκτημα σε σχέση με την Ευρώπη. Το δολλάριο καλώς ή κακώς παραμένει το παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα. Το ευρώ δεν εχει φτασει σε αυτο το επιπεδο και δεν θα φτασει χωρις ομοσπονδιακη πολιτικη ενωση και ενιαια οικονομικη διευθυνση της Ευρωπης. Ως εκ τούτου τα αμερικανάκια μπορούν να κόβουν οσα δολλάρια θέλουν χωρις να φοβούνται μηπως χασουν την αξία τους αφου παντα θα υπαρχουν καποιοι (π.χ. Κινεζοι και Ιαπωνες) που θα αγοραζουν αμερικανικά ομολογα δηλαδη δολλάρια. Βεβαια κατ'αυτον τον τροπο θα ερθει μια στιγμη στο μέλλον που η Κινα κρατωντας ολα τα αμερικανικα χρεώγραφα στα χερια της θα εκβιασει πολιτικα την Αμερικη με οικονομική καταστροφη προκειμενου να κατσει αυτη στον θρονο της παγκόσμιας ηγεμονίας.
    Η ευρωπη δεν γινεται να "κοψει νόμισμα" διοτι ολες οι οικονομίες δεν "τρεχουν" το ιδιο ούτε εχουν την ιδια "δομή".

    Φωτογραφιες: αμαν με τσακισες! Το διδυμο Σαμαρας-Κικίλιας μου θυμίζει την τανία "ουτε βλέπω ούτε ακούω" που ο ενας ηταν τυφλός και ο αλλος κουφος (διαλεγεις και παιρνεις ποιος ειναι ποιος στην συγκεκριμένη περιπτωση-η επιλογη ειναι δυσκολοτατη για μενα). Αλλα τελος παντων θα τις δεχθώ ως μετρο οικοδόμησης εμπιστοσύνης μεταξύ μας αρκει να ειναι σε μεγεθος φωτογραφιας ταυτοτητος, ετσι;

    Καλη ξεκούραση-ελιές μαζεύεις;
    Εγω εχω ξενύχτι..ως συνήθως...βλέπεις δεν δουλευω σε ελληνικη ΔΕΚΟ οπως τα πασοκεμον.

    Νασαι καλα

    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. "Ο Δράκος έχασε γιατί στηρίζει τη Μητσοτάκη"

    ΑΚΡΑΙΕ απο σένα μιά τόσο μεγάλη ανοησία δέν περίμενα να δώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ψυχραιμία αγαπητοί που εξανίστασθε.
    Φαίνεται οτι έχετε κοντή μνήμη. Σας θυμίζω οτι όταν ο Σαμαράς ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του Δράκου, όλοι κοιτάχτηκαν, γιατί ποτέ δεν είχε κρύψει τα μητσοτακικά του αισθήματα. Ερμηνεύτηκε όμως σαν άνοιγμα και ένδειξη καλής θέλησης,μια κίνηση συσπείρωσης της φυγόκεντρης τάσης. Τελικά αποδείχθηκε λάθος.
    Αν δε σας κάλυψα, λεξοτανίλ που λέει και ο ΝΕΑΡΧΟς και δη ληγμένα.
    ΝΕΑΡΧΕ πολύ καλή η μακροοικονομική σου ανάλυση,αλλά η ουσία είναι μια. Οι αμερικάνοι ενισχύουν την κατανάλωση, ενώ εμείς εξαθλιώνουμε τον κόσμο,με μείωση εισοδήματος, αυξήσεις σε ΦΠΑ,καύσιμα, φορολογία κτλ για να μειώσουμε την κατανάλωση, με τις συνέπειες που ολοι μας βλέπουμε.
    Οι Ιρλανδοί από μόνοι τους πήραν αντίστοιχα μέτρα ΔΝΤ (πριν την εμπλοκή) και είδες που κατέληξαν. Και μη μου πεις οτι εκει έχουν άλλη κρίση.
    Δεν υπαινίχθηκα να κάνει κάτι αντίστοιχο η ευρώπη με το ευρώ.
    Αναπτυξιακά μέτρα δεν βλέπω
    Γιαυτό και κατηγορώ το μνημόνιο και τους fun του.(ορα εξαπτέρυγα)
    Οσον αφορά τον Σαμαρά φυσικά και συμφωνεί σε πολλά που πρέπει να γίνουν. Και πρέπει να γίνουν από το πασοκ. Γιατί μόνο αυτό μπορεί Γιαυτό και δηλώνει οτι εκλογές τώρα είναι επιζήμιες. Αν θέλεις ακροβατεί σε τεντωμένο σχοινί, με επιτυχία μέχρι στιγμής,κάτι που έχει παγιδεύσει ΛΑΟΣ και ΔΣ.
    Γιαυτό πυροβολούν λυσσασμένα. Γιατί βλέπουν το Σαμαρά να ασκεί σοβαρή και αποτελεσματική αντιπολίτευση σε μια πολιτική που παίρνει μέτρα με πολλά εκ των οποίων δεν διαφωνεί.
    Συμφωνούμε ετσι;
    Δεκτή η πρόκληση-ανταλλαγή
    Ναι ασχολούμαι με τις ελιές γιαυτό επίτρεψέ μου να αποχωρήσω
    Καλημέρα από την πιο όμορφη πόλη του κόσμου

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
    ΑΚΡΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανάπτυξη ΜΟΝΟ με αυξηση καταναλωσης με τον ενα η τον αλλο τροπο ειναι λάθος αναπτυξη. Αυτο μας εφερε εδω. Διοτι αυτη η αναπτυξη στην Ελλαδα (δεν μιλαω για αλλου) μπορει να υπαρξει μονο με δανεικα => αυξηση του δημοσιου χρεους. Η υγιης και πραγματικη αναπτυξη ειναι μεσω επενδυσεων, δηλ αραβες, ευρωπαιοι, κινεζοι και λοιποι φερνουν λεφτουδακια και "ανοιγουν δουλειες".
    Αλλα πες οτι σημερα σου δινουν 100 εκ ευρω και σου λεν επενδυσε τα οπου θες. Θα ερθεις στον οικο ανοχής χωρις μανταμ που ειναι το Ελλαντα αυτη την στιγμή η θα διωξεις πρωτα τις πορνες απο το σπιτι, θα το ασπρισεις, θα το καλλωπισεις, θα του αλλαξεις κουφωματα, θα φερεις καινουργιους μη εκδιδομενους ανθρωπους και μετα θα πεις "ἑλατε ανοιξαμε" . Εκει ειμαστε αυτην την στιγμη. Πρωτα πρεπει να αλλαξει το κρατος (να το δω και να μην το πιστεψω), να μειωθει η διαφθορα, να μην χρειαζεται χρονια για μια επενδυση κλπ. Μονο αυτος ο δρομος ειναι ο υγιης αν θες ο υγιεστερος.

    Και εκει εγκειται ο λαικισμος του σαμαρακου. Αυτα ειναι δυσκολα και χτυπαν πασοκικες νοοτροπιες δεκαετιων. Και ο σαμαρακος λεει μονο "στρογγυλες κουβεντες" που ηχουν ωραια στα αυτακια τον ψηφοφόρων ευελπιστωντας να μαζεωει ψηφαλακια ενω ο επιθανατιος ρογχος της χωρας μπορει να αρχισει απο στιγμη σε στιγμη.

    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μετά απο τοσο διάλογο καταλήγουμε στην τοποθέτηση giannioti 12.52 Συγχαρητηρια κ Γιαννιωτη πολυ σωστη η τοποθετηση σας!
    Βασίλης Κατσωρας Μέτσοβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ.ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ΄΄ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ.ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?ΜΕ 10 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ.ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ.ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΩ?ΝΑ ΤΑ ΔΩ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΑΤΙΑ?ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ "ΤΕΩΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή