Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Πιο πολλοί οι διευθυντές από τους λιμενεργάτες!

Ούτε ένας, ούτε δύο...
Κρατηθείτε καλά πριν το διαβάσετε.
Πόσους γενικούς διευθυντές είχε το λιμάνι του Πειραιά;
Σκεφθείτε έναν αριθμό!
Είχε 330 γενικούς διευθυντές και ο Τσίπρας με την Παπαρήγα παίζουν πολιτικά παιχνίδια και κοροϊδεύουν τον κόσμο.
Όλη η ιστορία με την απεργία ήταν να μην πέσουν μισθολογικά!
Έχετε δει απεργό να ζητάει να γίνει μείωση;
Αύξηση ζητάνε όλοι εκτός από αυτούς που παίρνουν πολλά!
sportime

4 comments:

  1. ΑΕΙ ΣΤΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΡΕ
    ΠΑΠΑΡΗΓΟ-ΤΣΙΠΡΕΟΙ..
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο τσίπρας και η παπαρήγα σας απασχολούν και η ΕΚΧΩΡΗΣΗ του ΕΘΝΙΚΟΥ πλούτου γίνεται χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι (αρκεί να τα "κονομήσουμε")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2009
    Μα το ΠΑΣΟΚ δεν έκανε το λιμάνι του Πειραιά μετοχική εταιρεία;

    «Να πάρει θέση η κυβέρνηση – Ελλάδα: Οι λιμενεργάτες του Πειραιά απεργούν», με αυτόν τον τίτλο η γερμανική εφημερίδα Junge Welt δημοσιεύει ρεπορτάζ για την απεργία των λιμενεργατών στον Πειραιά που συνεχίζεται μέχρι το τέλος της εβδομάδας:

    «Πριν από τις εκλογές το ΠΑΣΟΚ είχε ανακοινώσει ότι θα επαναδιαπραγματευθεί το συμβόλαιο πώλησης προβλήτας του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά στην κινεζική COSCO.

    Μέσω αυτής της προβλήτας διεκπεραιώνονται σχεδόν όλες οι εισαγωγές εμπορευμάτων προς την Ελλάδα.

    Έτσι η αγορά αυτή διασφαλίζει στην COSCO αυτόματα το μονοπώλιο του εισαγωγικού εμπορίου της Ελλάδας και μπορεί να καθορίσει ποια εμπορεύματα, πότε και με ποιες τιμές θα εισαχθούν.»


    «Ενώ όμως το συνδικάτο των λιμενεργατών, η πλειοψηφία του οποίου είναι προσκείμενη στο ΠΑΣΟΚ και στη νέα κυβέρνηση, απεργεί διαμαρτυρόμενο για την επιδείνωση των συνθηκών εργασίας και τους χαμηλότερους μισθούς, η ομάδα των κομμουνιστών στο συνδικάτο απαιτεί την ακύρωση της συμφωνίας πώλησης.»


    «Όμως η πώληση αυτής της προβλήτας, έστω και αν την υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση, είναι συνεπής προς την πολιτική του ΠΑΣΟΚ, διότι το ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνο που το 1999 μετέτρεψε τον μέχρι τότε κρατικό λιμένα του Πειραιά σε μετοχική εταιρεία πουλώντας μάλιστα και το 25% των μετοχών»

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/11/blog-post_5377.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή