Γράφει η Μοιραία Ελένη...
.
Η ιστορία μας και η ίδια η ύπαρξή μας φαίνεται ότι βασανίζουν την διεθνή εξουσία και τα εγχώρια όργανά της. Αυτή η ενόχληση εκφράζεται και μέσα από βιβλία όπως "Το βάσανο της ιστορίας" (μας), που βασανίζει και την καθηγήτρια της ψυχολογίας της προσχολικής ηλικίας και ειδική γραμματέα του τομέα εκπαίδευσης ελληνοπαίδων, κα Θάλεια Δραγώνα, η οποία το συστήνει ανεπιφυλάκτως σε όλους εμάς που πρέπει να λοβοτομηθούμε!
Κι αφού αποτελεί "παράδειγμα" για την πανεπιστημιακό μας το πρότεινε από την επίσημη ιστοσελίδα του κι ο πρωθυπουργός Παπανδρέου! Ο οποίος προφανώς ενοχλείται από την ιστορία των Ελλήνων όσο και η κα Δραγώνα. (Για να το κατεβάσει, ως πρόταση, όταν εκδηλώθηκε αντίδραση που θα τον εξέθετε).
Μας απαγορεύεται λοιπόν να ανατρέχουμε στο κοινό συλλογικό μας παρελθόν, γιατί τότε είμαστε ..."εθνικιστές".
Κι αφού αποτελεί "παράδειγμα" για την πανεπιστημιακό μας το πρότεινε από την επίσημη ιστοσελίδα του κι ο πρωθυπουργός Παπανδρέου! Ο οποίος προφανώς ενοχλείται από την ιστορία των Ελλήνων όσο και η κα Δραγώνα. (Για να το κατεβάσει, ως πρόταση, όταν εκδηλώθηκε αντίδραση που θα τον εξέθετε).
Μας απαγορεύεται λοιπόν να ανατρέχουμε στο κοινό συλλογικό μας παρελθόν, γιατί τότε είμαστε ..."εθνικιστές".
Αυτήν την ταμπέλα, την οποία, όλοι οι… βασανισμένοι από την ιστορία μας "προοδευτικοί", φόρτωσαν με κάθε αρνητικότητα, απαξίωση, μομφή κι ενοχές, μας την φοράνε κάθε φορά που προσπαθούμε να θυμηθούμε και να νοιώσουμε ποιοι στα αλήθεια είμαστε.
Τι κι αν όλοι γύρω μας επιτίθενται εκβιάζοντάς μας, ζητώντας να κόψουν κομμάτια απ’ τη σάρκα μας ή να καταχραστούν το όνομα και την ταυτότητά μας; Οι εγχώριοι εκπρόσωποι της διεθνούς εξουσίας ενοχλούνται μόνον όταν εμείς πάμε να συνδεθούμε με την εθνική συλλογική μας συνείδηση και ενεργοποιούνται για να κατηγορήσουν ή να χλευάσουν απαξιωτικά.
Τι κι αν όλοι γύρω μας επιτίθενται εκβιάζοντάς μας, ζητώντας να κόψουν κομμάτια απ’ τη σάρκα μας ή να καταχραστούν το όνομα και την ταυτότητά μας; Οι εγχώριοι εκπρόσωποι της διεθνούς εξουσίας ενοχλούνται μόνον όταν εμείς πάμε να συνδεθούμε με την εθνική συλλογική μας συνείδηση και ενεργοποιούνται για να κατηγορήσουν ή να χλευάσουν απαξιωτικά.
Εμείς δεν δικαιούμαστε να μιλάμε, ούτε να θέλουμε να είμαστε αυτό που είμαστε: Έλληνες, γιατί τότε είμαστε "εθνικιστές" ή "ακροδεξιοί" ή "πατριώτες", (άλλη μια λέξη που οι "προοδευτικοί" εργολάβοι της δημοκρατίας φόρτωσαν με απέχθεια και περιφρόνηση) ή ακόμη "δείχνουμε το άσχημο και μπάσταρδο εθνικό" μας "πρόσωπο", όπως είπε η πανεπιστημιακός κα Φραγκουδάκη.
Απαγορεύεται λοιπόν να υπάρχουμε ως αυτό που είμαστε: Έλληνες.
Πρέπει να είμαστε πολυπολιτισμικοί καταναλωτές, χωρίς παρελθόν, χωρίς συνειδητότητα και εθνική ταυτότητα. Πρέπει απλώς να τρώμε και να χέζουμε. Να καταναλώνουμε διαρκώς ό,τι σκατά μας πουλάνε οι πολυεθνικές και να ζούμε σε μια υπναλέα, ημικωματώδη κατάσταση με εγρήγορση τόση όση χρειάζεται για να καταναλώνουμε, να δεχόμαστε και να εκτελούμε τις εντολές της διεθνούς εξουσίας. Η οποία ενοχλείται από οποιαδήποτε έκφραση εθνικής ιδιαιτερότητας και φυσικά κι απ’ όλες τις εκφάνσεις της δικής μας, ελληνικής ιδιαιτερότητας, όπως π.χ. το αλφάβητο και η ιστορική μας ορθογραφία και γραφή, (που τόσο χαριτωμένα έθιξε το γερμανικό Focus).
Απαγορεύεται λοιπόν να υπάρχουμε ως αυτό που είμαστε: Έλληνες.
Πρέπει να είμαστε πολυπολιτισμικοί καταναλωτές, χωρίς παρελθόν, χωρίς συνειδητότητα και εθνική ταυτότητα. Πρέπει απλώς να τρώμε και να χέζουμε. Να καταναλώνουμε διαρκώς ό,τι σκατά μας πουλάνε οι πολυεθνικές και να ζούμε σε μια υπναλέα, ημικωματώδη κατάσταση με εγρήγορση τόση όση χρειάζεται για να καταναλώνουμε, να δεχόμαστε και να εκτελούμε τις εντολές της διεθνούς εξουσίας. Η οποία ενοχλείται από οποιαδήποτε έκφραση εθνικής ιδιαιτερότητας και φυσικά κι απ’ όλες τις εκφάνσεις της δικής μας, ελληνικής ιδιαιτερότητας, όπως π.χ. το αλφάβητο και η ιστορική μας ορθογραφία και γραφή, (που τόσο χαριτωμένα έθιξε το γερμανικό Focus).
Γιατί, φυσικά, κανένα στοιχείο εθνικής προσωπικότητας δεν έχει θέση στην πολυπολιτισμική κοινωνία των υπναλέων δούλων – καταναλωτών, που μεθοδεύουν τα κέντρα του χρήματος και της διεθνούς εξουσίας.
Δεν είναι δύσκολο να διακρίνουμε κάποιους από τους τοπικούς εκπροσώπους / διευκολυντές της.
Συνήθως φέρουν τον τίτλο ευγενείας «προοδευτικός», «δημοκράτης», «δημοκρατικές ή προοδευτικές δυνάμεις», και όλοι τους μας λένε πώς πρέπει να είμαστε και τι να σβήσουμε απ’ τον εαυτό μας για να ταιριάξουμε στην πολυπολιτισμική κοινωνία των απρόσωπων καταναλωτών.
Η κυρία Δραγώνα δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία περίπτωση που απλώς ξεχώρισε κραυγαλέα και που αποτελεί –ας μην το ξεχνάμε, με ό,τι σημαίνει αυτό– κυβερνητική επιλογή!
Όλα αυτά τα χρόνια που η ιδεολογία των "προοδευτικών" κυριαρχούσε απόλυτα και χωρίς κανέναν αντίλογο, σιωπηλά και μεθοδικά τοποθετήθηκαν σ’ όλες τις νευραλγικές, για το έθνος, θέσεις άτομα τέτοιας ποιότητος και προθέσεως, τα οποία δραστηριοποιούνται ως ανοσοκαταστολείς. Έργο τους είναι να εμποδίζουν και να ακυρώνουν, με κάθε τρόπο, όποιον τολμά να αναλάβει οποιαδήποτε δράση που μπορεί να διεγείρει την εθνική συνείδηση και την αίσθηση της αξίας, ενώ ταυτόχρονα κάνουν ό,τι μπορούν για να μηδενίσουν και να απαξιώσουν οτιδήποτε σχετίζεται έστω και κατ’ όνομα με το έθνος.
Αυτά τα άτομα αποτελούν τελικά αυτό που λέμε ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ…
Όταν η γνώμη κάποιου είναι ότι η εθνική μας ταυτότητα είναι μια ψευδαίσθηση και η ιστορία (μας) είναι ένα βάσανο, και του αναθέτουν την οργάνωση της εκπαίδευσης των ελληνοπαίδων, τι πιστεύετε ότι θα κάνει;
Κι αυτός που τον διώρισε στη θέση αυτή, τι πρόθεση πιστεύετε ότι έχει για μας και το μέλλον μας;
Κι αυτός που του έδωσε να διαχειρισθεί 17 εκατ. ευρώ από κονδύλια της Ε.Ε. για την μόρφωση των μουσουλμανοπαίδων, με ποιο κριτήριο καταλληλότητος άραγε τον επέλεξε;
Δεν είναι δύσκολο να διακρίνουμε κάποιους από τους τοπικούς εκπροσώπους / διευκολυντές της.
Συνήθως φέρουν τον τίτλο ευγενείας «προοδευτικός», «δημοκράτης», «δημοκρατικές ή προοδευτικές δυνάμεις», και όλοι τους μας λένε πώς πρέπει να είμαστε και τι να σβήσουμε απ’ τον εαυτό μας για να ταιριάξουμε στην πολυπολιτισμική κοινωνία των απρόσωπων καταναλωτών.
Η κυρία Δραγώνα δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία περίπτωση που απλώς ξεχώρισε κραυγαλέα και που αποτελεί –ας μην το ξεχνάμε, με ό,τι σημαίνει αυτό– κυβερνητική επιλογή!
Όλα αυτά τα χρόνια που η ιδεολογία των "προοδευτικών" κυριαρχούσε απόλυτα και χωρίς κανέναν αντίλογο, σιωπηλά και μεθοδικά τοποθετήθηκαν σ’ όλες τις νευραλγικές, για το έθνος, θέσεις άτομα τέτοιας ποιότητος και προθέσεως, τα οποία δραστηριοποιούνται ως ανοσοκαταστολείς. Έργο τους είναι να εμποδίζουν και να ακυρώνουν, με κάθε τρόπο, όποιον τολμά να αναλάβει οποιαδήποτε δράση που μπορεί να διεγείρει την εθνική συνείδηση και την αίσθηση της αξίας, ενώ ταυτόχρονα κάνουν ό,τι μπορούν για να μηδενίσουν και να απαξιώσουν οτιδήποτε σχετίζεται έστω και κατ’ όνομα με το έθνος.
Αυτά τα άτομα αποτελούν τελικά αυτό που λέμε ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ…
Όταν η γνώμη κάποιου είναι ότι η εθνική μας ταυτότητα είναι μια ψευδαίσθηση και η ιστορία (μας) είναι ένα βάσανο, και του αναθέτουν την οργάνωση της εκπαίδευσης των ελληνοπαίδων, τι πιστεύετε ότι θα κάνει;
Κι αυτός που τον διώρισε στη θέση αυτή, τι πρόθεση πιστεύετε ότι έχει για μας και το μέλλον μας;
Κι αυτός που του έδωσε να διαχειρισθεί 17 εκατ. ευρώ από κονδύλια της Ε.Ε. για την μόρφωση των μουσουλμανοπαίδων, με ποιο κριτήριο καταλληλότητος άραγε τον επέλεξε;
Και τι σκοπιμότητα εξυπηρετεί;
Θα θέλαμε να ξέρουμε πώς χρησιμοποιήθηκαν τα κονδύλια της Ε.Ε.
Θα θέλαμε να μάθουμε γιατί τα μουσουλμανόπαιδα δεν είναι ελληνόπαιδα (δηλ. γιατί η διαφορετική θρησκευτική κατεύθυνση αρκεί για να τα διαχωρίσει απ’ τον εθνικό εκπαιδευτικό κορμό).
Θα θέλαμε να ξέρουμε πώς χρησιμοποιήθηκαν τα κονδύλια της Ε.Ε.
Θα θέλαμε να μάθουμε γιατί τα μουσουλμανόπαιδα δεν είναι ελληνόπαιδα (δηλ. γιατί η διαφορετική θρησκευτική κατεύθυνση αρκεί για να τα διαχωρίσει απ’ τον εθνικό εκπαιδευτικό κορμό).
Γιατί υφίστανται διάκριση και χρειάζονται ξεχωριστή μόρφωση, την οικονομική διαχείριση της οποίας επελέγησαν να έχουν ένα άτομο που …βασανίζεται από την ιστορία (μας) κι ένα άλλο που θεωρεί το εθνικό μας πρόσωπο άσχημο και μπάσταρδο;
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου