Του Κώστα Μπατσή...
Ταχέως ανανεώνονται σε όλη την Ελλάδα, ακόμη μέχρι και το πιο απομακρυσμένο χωριό, οι τηλεφωνικές καλωδιώσεις του ΟΤΕ, οι οποίες αντικαθίστανται με οπτικές ίνες, που προσφέρουν πιο καλή σύνδεση, ακουστική και ταχεία επικοινωνία.
Η τοποθέτησή τους όμως στις άκρες των οδοστρωμάτων επαρχιακών δρόμων, που ούτως ή άλλως είναι σε κακή κατάσταση, αυξάνουν την επικινδυνότητα οδήγησης σ΄ αυτούς. Και τούτο γιατί οι αύλακες που δημιουργούνται στις διαδρομές, πλάτους από πέντε έως δέκα εκατοστά, προκειμένου να τοποθετηθούν σ΄ αυτούς οι οπτικές ίνες, δεν καλύπτονται επαρκώς και το επίστρωμά τους βυθίζεται κάτω από το επίπεδο της ασφάλτου.
Έτσι όταν οι δεξιοί τροχοί των οχημάτων διέρχονται πάνω τους υπάρχει κίνδυνος να καταστραφούν αυτοκίνητα, να παρεκκλίνουν της πορείας τους, αλλά και να μην δύνανται να φρενάρουν, επειδή βρίσκονται σχεδόν στον αέρα, δεν πατούν σε σταθερό έδαφος και ολισθαίνουν, αφού η κάλυψή τους γίνεται με τσιμέντο, το οποίο με την πάροδο του χρόνου γίνεται… γυαλί και όχι με κανονικό ασφαλτοτάπητα.
Ας φροντίσουν λοιπόν οι παντός είδους υπεύθυνοι κατασκευαστές ή συντηρητές των δρόμων, η επικάλυψη των διανοιγόμενων για το σκοπό αυτό αυλακιών επί του οδοστρώματος να καλύπτονται επαρκώς και όχι πρόχειρος, κάτι που εγκυμονεί κινδύνους για οχήματα και οδηγούς.
Ταχέως ανανεώνονται σε όλη την Ελλάδα, ακόμη μέχρι και το πιο απομακρυσμένο χωριό, οι τηλεφωνικές καλωδιώσεις του ΟΤΕ, οι οποίες αντικαθίστανται με οπτικές ίνες, που προσφέρουν πιο καλή σύνδεση, ακουστική και ταχεία επικοινωνία.
Η τοποθέτησή τους όμως στις άκρες των οδοστρωμάτων επαρχιακών δρόμων, που ούτως ή άλλως είναι σε κακή κατάσταση, αυξάνουν την επικινδυνότητα οδήγησης σ΄ αυτούς. Και τούτο γιατί οι αύλακες που δημιουργούνται στις διαδρομές, πλάτους από πέντε έως δέκα εκατοστά, προκειμένου να τοποθετηθούν σ΄ αυτούς οι οπτικές ίνες, δεν καλύπτονται επαρκώς και το επίστρωμά τους βυθίζεται κάτω από το επίπεδο της ασφάλτου.
Έτσι όταν οι δεξιοί τροχοί των οχημάτων διέρχονται πάνω τους υπάρχει κίνδυνος να καταστραφούν αυτοκίνητα, να παρεκκλίνουν της πορείας τους, αλλά και να μην δύνανται να φρενάρουν, επειδή βρίσκονται σχεδόν στον αέρα, δεν πατούν σε σταθερό έδαφος και ολισθαίνουν, αφού η κάλυψή τους γίνεται με τσιμέντο, το οποίο με την πάροδο του χρόνου γίνεται… γυαλί και όχι με κανονικό ασφαλτοτάπητα.
Ας φροντίσουν λοιπόν οι παντός είδους υπεύθυνοι κατασκευαστές ή συντηρητές των δρόμων, η επικάλυψη των διανοιγόμενων για το σκοπό αυτό αυλακιών επί του οδοστρώματος να καλύπτονται επαρκώς και όχι πρόχειρος, κάτι που εγκυμονεί κινδύνους για οχήματα και οδηγούς.
Και βέβαια να καλύπτουν άμεσα τους διανοιγόμενους αύλακες κι όχι να τους αφήνουν…χάσκοντες επί μήνες, όπως στις περιοχές Πλατανούσας, Μονολιθίου, Ελληνικού και Κουτσελιού που παραμένουν ανοιχτοί από τον περασμένο Δεκέμβριο. Αδιάψευστος μάρτυρας η φωτογραφία από τη διασταύρωση της επαρχιακής οδού Ιωαννίνων-Πραμάντων στο ύψος του Μονολιθίου.
ΓΙΑ ΕΛΕΝΞΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΟΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΑΡΟΧΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφή