Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Στο ..."ψυγείο" η Ε65 και η Ιόνια (;) οδός.!

Αιτία; Η αφερεγγυότητα του Ελληνικού Δημοσίου.

Η Ισπανική Ferrovial έκλεισε τα εργοτάξιά της και άφησε 500 εργαζόμενους στο δρόμο.

Ένα πολύ σημαντικό οδικό έργο για την ανάπτυξη της Ηπείρου, θα καθυστερήσει για πολύ, αφού η Ισπανική τεχνική εταιρία "Ferrovial" αποχώρησε από την κοινοπραξία της κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε65.
Η εταιρία που είχε την ευθύνη για την κατασκευή του έργου από την Καρδίτσα μέχρι την Παναγιά Καλαμπάκας, έκλεισε τα εργοτάξιά της και απέλυσε τους σχεδόν 500 εργαζόμενους. Και αυτό σε μια δύσκολη χρονική περίοδο που η περιοχή μας χρειάζεται μεγάλες επενδύσεις και έργα, που εκτός των άλλων, θα εξασφαλίσουν στους κατοίκους της γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Με δεδομένες μάλιστα τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται και στην κατασκευή της Ιόνιας Οδού, τότε ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο για την οριστική άρση της απομόνωσης της Ηπείρου θα έλεγε κανείς, ότι μπαίνει στον… πάγο.
Οι Ισπανοί, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν δυσαρεστημένοι κυρίως εξαιτίας των καθυστερήσεων που έχουν παρατηρηθεί στις πληρωμές από το ελληνικό Δημόσιο, αφού όπως προβλέπει η σύμβαση το τελευταίο συμμετέχει στο έργο. Μάλιστα, οι εργασίες, εξαιτίας αυτού του γεγονότος, ουσιαστικά είχαν σταματήσει από τις αρχές Ιουνίου! Παράλληλα, στο συγκεκριμένο κομμάτι (Καρδίτσα- Παναγιά Καλαμπάκας) υπάρχουν αρκετές εργολαβίες που βρίσκονται στον ..."αέρα".
Στην κοινοπραξία, εκτός της Ισπανικής εταιρίας, μετέχουν η "ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε." και η "Dragados S.A.".
Πλέον, θα πρέπει να εγκριθεί η αλλαγή ποσοστών συμμετοχής από το ελληνικό Δημόσιο και από τις τράπεζες που το χρηματοδοτούν. Πηγές κάνουν λόγο για νέα σημαντική καθυστέρηση στο έργο, μετά και από αυτή την εξέλιξη.
Στο μεταξύ, σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται οι 500 περίπου εργαζόμενοι στα εργοτάξια του αυτοκινητοδρόμου Ε65, που έχασαν τη δουλειά τους λόγω της αποχώρησης της Ισπανικής εταιρίας. Μάλιστα, συγκρότησαν πενταμελή επιτροπή διεκδικώντας, μεταξύ άλλων, την εξόφληση και την απόδοση όλων των οφειλών των τελευταίων μηνών, κανείς τους να μην απολυθεί και το έργο να συνεχιστεί απρόσκοπτα.
Η εξέλιξη αυτή ανεβάζει, όπως είναι λογικό, τον δείκτη ανεργίας τόσο σε τοπικό όσο και σε Πανελλαδικό Επίπεδο.
Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι την 1η Ιουνίου, έγινε λόγος για πιθανές αποχωρήσεις των ξένων εταιριών που μετέχουν στις κοινοπραξίες για τον Ε65 και την Ιόνια Οδό, εξαιτίας έντονων προστριβών με την ελληνική πλευρά. Οι ξένες εταιρίες εμφανίζονταν δυσαρεστημένες και από την βραδυκίνητη ελληνική γραφειοκρατία.
Τότε, η κατασκευάστρια "Νέα Οδός" είχε απαντήσει διαβεβαιώνοντας πως δεν "τίθεται ζήτημα αποχώρησης των εταιριών που απαρτίζουν την κοινοπραξία". Επίσης, είχε πει πως "σε όλα τα διαθέσιμα μέτωπα οι εργασίες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς τόσο για την Ιόνια Οδό όσο και για τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος –Ε65".

1 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=JJIRk2MEp04

    Δειτε πως σχολιαζε ο ζαχος χατζηφωτιου την αθηνα προ 20ετιας.

    Αν στην θεση των τοτε επαρχιωτων που περιγραφει και της αθηνας βαλουμε αντιστοιχα σημερα τους αλλοδαπους εποικους και την ελλαδα,δεν συμφωνειτε οτι τα οσα λεγει και στηλιτευει ειναι καταπληκτικα επικαιρα;

    Ιδιως προς το τελος του βιντεο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή