Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Άντε στο διάολο Τζάμπα!

Είναι μακράν η πιο αντιαισθητική διαφήμιση που έχει παιχτεί ποτέ στην ελληνική τηλεόραση. Η Μάνα του Τζάμπα δημιουργεί ένα κόμπο στο στομάχι. Αν είχαμε σοβαρές καταναλωτικές οργανώσεις, όπως στη Γερμανία, θα είχαμε ήδη κηρύξει μποϊκοτάζ στα προϊόντα αυτών των απαράδεκτων που προσβάλλουν έτσι έναν ολόκληρο λαό...

Προσωπικά δεν πρόκειται να πατήσω το πόδι μου σε μαγαζί τους αν δεν ζητήσουν δημόσια συγνώμη. Δεν περιμένω, όμως, να ζητήσουν συγνώμη και να αλλάξουν επικοινωνιακή πολιτική επειδή τους το ζητάει ένας Έλληνας. Είμαι όμως απόλυτα βέβαιος ότι θα το...
έκαναν δίχως δεύτερη σκέψη αν τους το ζητούσαν όλοι οι Έλληνες.

Το ίδιο έχει συμβεί και στην πατρίδα τους. Οι ισχυρές γερμανικές καταναλωτικές οργανώσεις έχουν επιβάλλει πολλές φορές τις θέσεις τους. Και γι΄ αυτό τους ζηλεύω τους Γερμανούς και τους βγάζω το καπέλο μου. Στην Ελλάδα απέχουμε πολύ από το να αποκτήσουμε ένα σοβαρό καταναλωτικό κίνημα. Ο Τζάμπας και η μάνα του, όμως, μπορεί να είναι η αφορμή...

Επίσης, τίθεται ένα θέμα παραπλάνησης της κοινής γνώμης. Διότι η εν λόγω αλυσίδα δεν πουλάει τζάμπα. Ούτε πουλάει φθηνότερα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης. Αν υπήρχε ελληνικό κράτος θα έπρεπε ήδη να τους έχει τραβήξει το αφτί. Θα μου πείτε ότι αν υπήρχε ελληνικό κράτος δεν θα τολμούσαν να βγάλουν ένα τέτοιο διαφημιστικό μήνυμα. Θα είχε ήδη απαγορευτεί από την πρώτη ημέρα της μετάδοσής του για προσβολή της αισθητικής. Πως είναι δυνατόν σε μία πόλη που φιλοξενεί τον Παρθενώνα να ανέχεται τον τζάμπα και την παρέα του;

Α! Δεν σας το είπαμε! Στην αρχή εμφανίστηκε μόνος του ο Τζάμπας. Μετά έφερε και τη μαμά του. Την επόμενη φορά θα φέρει τους λοιπούς συγγενείς και τους φίλους. Αν αυτό το ανεχόμαστε, μπορούμε να συνεχίσουμε να ψωνίζουμε από την εν λόγω αλυσίδα. Αν όχι, ας τους πούμε πολύ ευγενικά να πάνε στον διάολο και να πάρουν μαζί τους τον Τζάμπα, την μάνα του και τα αρρωστημένα τους μυαλά.

Θανάσης Μαυρίδης

1 comments: