Άκαρπη ήταν η σημερινή συνάντηση του υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου με τους συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ (καθηγητές μέσης εκπαίδευσης) για το θέμα της αύξησης του ωραρίου.
Όπως δήλωσαν μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ, δεν ικανοποιήθηκε κανένα από τα αιτήματα τους. Ο υπουργός Παιδείας αναμένεται να κάνει δηλώσεις την επόμενη ώρα, αλλά διαρροές από το Μαξίμου αναφέρουν πως ο... πρωθυπουργός έχει δώσει εντολή οι πανελλαδικές να πραγματοποιηθούν στην ώρα τους!
Ο κ. Αρβανιτόπουλος μετά το ναυάγιο στη συνάντηση δήλωσε πως ζήτησε και από τους εκπαιδευτικούς να βάλουν κι αυτοί πλάτη, με δεδομένη την εθνική ανάγκη να μην υπάρξουν κενά στα σχολεία. Σημείωσε πως "με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβριο, ανάμεσα σε αλλά μετρά που πήραμε, πήραμε και αυτό της αύξησης του ωραρίου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά δυο ώρες εβδομαδιαίως, από 21 σε 23 ώρες. Πιστεύω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων εκπαιδευτικών αντιλαμβανόμενη τις δυσκολίες και την κρισιμότητα των περιστάσεων θα συμβάλλει στην εθνική προσπάθεια.
Όπως δήλωσαν μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ, δεν ικανοποιήθηκε κανένα από τα αιτήματα τους. Ο υπουργός Παιδείας αναμένεται να κάνει δηλώσεις την επόμενη ώρα, αλλά διαρροές από το Μαξίμου αναφέρουν πως ο... πρωθυπουργός έχει δώσει εντολή οι πανελλαδικές να πραγματοποιηθούν στην ώρα τους!
Ο κ. Αρβανιτόπουλος μετά το ναυάγιο στη συνάντηση δήλωσε πως ζήτησε και από τους εκπαιδευτικούς να βάλουν κι αυτοί πλάτη, με δεδομένη την εθνική ανάγκη να μην υπάρξουν κενά στα σχολεία. Σημείωσε πως "με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβριο, ανάμεσα σε αλλά μετρά που πήραμε, πήραμε και αυτό της αύξησης του ωραρίου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά δυο ώρες εβδομαδιαίως, από 21 σε 23 ώρες. Πιστεύω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων εκπαιδευτικών αντιλαμβανόμενη τις δυσκολίες και την κρισιμότητα των περιστάσεων θα συμβάλλει στην εθνική προσπάθεια.
Πάντως ένα πράγμα παραμένει αδιαπραγμάτευτο: Η ομαλή και απρόσκοπτη διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων. Πιστεύω ακράδαντα ότι δεν θα υπάρξει παιδαγωγός που θα θέσει σε ομηρία τους μαθητές του, τον μόχθο τους, και τα όνειρα τους."
Τα μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ θα συνεδριάσουν αύριο προκειμένου να καθορίσουν την στάση τους με βάση τα αποτελέσματα της σημερινής συνάντησής τους με τον υπουργό Παιδείας και να αποφασίσουν εάν θα προκηρύξουν τελικά απεργία μέσα στις πανελλαδικές εξετάσεις ή όχι.
Όπως είναι γνωστό, την πρόταση αυτή έχουν δηλώσει ότι θα υποστηρίξουν οι περισσότεροι συνδικαλιστές στο ΔΣ της Ομοσπονδίας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών από την επόμενη σχολική χρονιά από 21 σε 23 ώρες και τις επακόλουθες παρενέργειές της.
Το ΠΑΣΟΚ από τη πλευρά του δυναμιτίζει ακόμα περισσότερο το κλίμα στην παιδεία, αφήνοντας αιχμές κατά του υπουργού Παιδείας, κ. Αρβανιτόπουλου λέγοντας πως έχει επισημάνει τα προβλήματα στη στελέχωση των σχολείων για την επόμενη χρονικά και έχουν ζητήσει ήδη από τον υπουργό να ανακαλέσει το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για τις υποχρεωτικές μετακινήσεις.
Αναφέρει ωστόσο η Ιπποκράτους πως τα προβλήματα και οι αδυναμίες του υπουργείου δεν θα πρέπει να οδηγήσουν τους εκπαιδευτικούς σε μια απεργία που θα θίγει το πιο ευαίσθητο κομμάτι της δοκιμαζόμενης κοινωνίας, τους μαθητές.
Τα μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ θα συνεδριάσουν αύριο προκειμένου να καθορίσουν την στάση τους με βάση τα αποτελέσματα της σημερινής συνάντησής τους με τον υπουργό Παιδείας και να αποφασίσουν εάν θα προκηρύξουν τελικά απεργία μέσα στις πανελλαδικές εξετάσεις ή όχι.
Όπως είναι γνωστό, την πρόταση αυτή έχουν δηλώσει ότι θα υποστηρίξουν οι περισσότεροι συνδικαλιστές στο ΔΣ της Ομοσπονδίας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών από την επόμενη σχολική χρονιά από 21 σε 23 ώρες και τις επακόλουθες παρενέργειές της.
Το ΠΑΣΟΚ από τη πλευρά του δυναμιτίζει ακόμα περισσότερο το κλίμα στην παιδεία, αφήνοντας αιχμές κατά του υπουργού Παιδείας, κ. Αρβανιτόπουλου λέγοντας πως έχει επισημάνει τα προβλήματα στη στελέχωση των σχολείων για την επόμενη χρονικά και έχουν ζητήσει ήδη από τον υπουργό να ανακαλέσει το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για τις υποχρεωτικές μετακινήσεις.
Αναφέρει ωστόσο η Ιπποκράτους πως τα προβλήματα και οι αδυναμίες του υπουργείου δεν θα πρέπει να οδηγήσουν τους εκπαιδευτικούς σε μια απεργία που θα θίγει το πιο ευαίσθητο κομμάτι της δοκιμαζόμενης κοινωνίας, τους μαθητές.
Αφού προσδιορίσατε τους καθηγητές ως κηφήνες! απορώ γιατί στέλνετε τα παιδιά σας να τα μάθουν γράμματα οι κηφήνες! Να τα γράψετε κατευθείαν στην Οξφόρδη ή στο MIT ή ακόμα και στο Harvart. Μπορεί κάποια μέρα να γίνουν και πρωθυπουργοί.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε μήπως διαφορετική άποψη για τον ρόλο των πάσης φύσεως εργατοπατέρων στην Ελλάδα;
ΔιαγραφήΈχετε ακούσει για συντεχνίες κλπ;
Αν όχι, τότε θα πρέπει να πιάσουμε το θέμα απ' την αρχή και δεν θα μπορέσουμε να το αναλύσουμε μέσα από τη φόρμα των σχολίων.
gianniotis
ΥΓ: Όσο για τα περί Οξφόρδης, MIT, Harvart κλπ έχω να σας πω ότι δεν χρειάζεται να στείλουμε τα παιδιά μας εκεί, αφού οι ίδιοι οι κηφήνες αναλαμβάνουν με το αζημίωτο τα ιδιαίτερα των παιδιών μας.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΓΕΜΙΣΑΝ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΜΕ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΑ ΠΤΥΧΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ "ΕΘΝΙΚΗ" ΠΑΙΔΕΙΑ. ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ διαχειριστή του αγαπημένου μου Blog gianniotis:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κλάδος των εκπαιδευτικών, έδωσε εξετάσεις για να εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο. Έδινε εξετάσεις ανά εξάμηνο επί τέσσερα τουλάχιστον έτη για να λάβει το πτυχίο. Διορίστηκε ως δημόσιος υπάλληλος όχι με μέσον, όχι με άνωθεν εντολή, όχι ως ημέτερος, αλλά μέσα από ένα σύστημα επετηρίδας-πίνακα και ΑΣΕΠ. Αυτό γιατί κάποιοι έχουν επιλεκτική μνήμη και θεωρούν ότι όλοι στο δημόσιο είναι διορισμένοι ρουσφετολογικά. Πέραν τούτου κανένας δημόσιος υπάλληλος δεν «αυτοδιορίστηκε»!
Στην Ελλάδα του μνημονίου και των «fast track» μεταρρυθμίσεων, ο εκπαιδευτικός δεν αντιμετωπίζεται ως επιστήμονας παιδαγωγός με πολυσύνθετο έργο που διαμορφώνει κριτικά σκεπτόμενους πολίτες, αλλά ως άβουλος δημόσιος υπάλληλος όμηρος του διοικητικού μηχανισμού και σκυφτός μπροστά στην εξουσία της «αξιολόγησης», της «συμμόρφωσης», της «απόλυσης».
Η διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, η αξιολόγηση τιμωρία, το πειθαρχικό δίκαιο, η υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης θα έχουν δραματικές επιπτώσεις τόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία όσο και στο μέλλον του δημόσιου σχολείου.
Ο J . F. Kennenty σε μια ομιλία του είχε πει: «Καταλαβαίνεις πόσο κυνικός έχει γίνει ένας λαός, μια κοινωνία όταν θεωρεί φυσιολογικό να πληρώνει περισσότερο αυτόν που ασχολείται με τις αποχετεύσεις του, παρά αυτόν που ασχολείται με τα μυαλά των παιδιών του».
Με εκτίμηση ο πρώτος σχολιαστής.
Πολίτης, δηλαδή "οπλίτης" και όχι πελάτης.
Αξιότιμε φίλε μου.
ΔιαγραφήΖούμε στην ίδια χώρα, τελειώσαμε κι' εμείς κάποια πανεπιστήμια, κι' όσο να 'ναι έχουμε μια κάποια αντίληψη περί των συνθηκών γενικά που επικρατούν στον χώρο της παιδείας.
Είπα από την αρχή ότι μέσα από την φόρμα των σχολίων, δεν θα μπορέσουμε να αναλύσουμε το όλο θέμα, αφού δεν μπόρεσαν να το ανα-λύσουν όλες οι Ελληνικές Κυβερνήσεις.
Γνωρίζω ποιος θα πρέπει να είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού, αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα με ευθύνη των κυβερνήσεων τα πάντα έχουν ανατραπεί.
Τί να θυμηθούμε από τα τακταινόμενα στο χώρο της παιδείας;
Την υποκίνηση των μαθητών από τους "κουλτουριάρηδες" καθηγητές για καταλήψεις σχολίων;
Το χτίσιμο των θυρών των γραφείων των πρυτάνεων από τους ..."προοδευτικούς" φοιτητές;
Τον άκρατο κομματισμό; Τις εικόνες των αιθουσών διδασκαλίας; Την παρασκευή εκρηκτικών κλπ συναφών μέσα στους Πανεπιστημιακούς χώρους με την ανοχή των καθηγητών;
Τον Νέρωνα του Πολυτεχνείου σύντροφο Μαρκάτο;
Τις φωτοτυπίες της Διαμαντοπούλου;.....
Ας μη μιλάμε καλύτερα για Ελληνική παιδεία.
Το γνωρίζω πολύ καλά το θέμα, όπως επίσης κι'εσύ.
Αγαπητέ μου, σου το 'πα από την αρχή ότι δεν μπορούμε να το εξαντλήσουμε το θέμα. Θα μπορούσα να σου γράφω μέχρι το πρωί..
Σ' ευχαριστώ για την παρέμβασή σου
gianniotis