Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Νίκη Λ.: "Δεν τάχω με τον Τενέζο. Με το καρτέλ των ...μπλοκάκηδων τάχω"


Είπα πως δεν θα ασχοληθώ ξανά με το ίδιο θέμα. Όμως δεν μπορώ να μείνω απαθής μπροστά σε αυτά που βλέπουν τα μάτια μου. Τόλμησα να πω κι' εγώ μια άποψη για τον απεργό πείνας κ. Τενέζο και πέσαν κατά πάνω μου κάποια ...(η λέξη διεγράφη)... μπλοκ έτοιμα να με κατασπαράξουν. Και τα κατάφεραν. Μου είπαν ότι για να γίνω πιστευτή πρέπει να παρουσιάσω επιστημονικά στοιχεία και μελέτες. Μου είπαν ότι κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία και γράφω ότι μου καπνίσει. Με αποκάλεσαν "ανθρωπόμορφο τέρας εχθρό και κτήνος". Με χαρακτήρισαν "πλύστρα" και "ρουφιάνα". Με χαρακτήρισαν ...(η φράση διεγράφη)... και δεν έχω ανάγκη από χρήματα. Είμαι μια ΚΥΡΙΑ 50 ετών με τρία παιδιά και με 28ετή προσφορά στον τομέα της υγείας ως νοσηλεύτρια σε πολύ μεγάλο νοσοκομείο των Αθηνών. Και βρέθηκαν κάποια ...(η φράση διεγράφη)... που δεν κάνουν ούτε για ψιλικατζίδικα να βρίσουν μέχρι και τους νεκρούς γονείς μου και να απειλήσουν την οικογένειά μου. Απείλησαν να με χαρακώσουν και να με στείλουν φυλακή. Αυτά τα ...(η φράση διεγράφη)... προκειμένου να αυξήσουν τη δημοσιότητά τους εκμεταλλεύονται κάθε ευκαιριακό γεγονός που συγκινεί την κοινή γνώμη. Λίγα παραδείγματα για του λόγου το αληθές. Ξεκινάνει από πολυτεχνεία βάζοντας δεξιά και αριστερά από τις αναρτήσεις τους τα τάνκσ με τις ερπίστριες. Ολόκληρο τον Δεκέμβριο με τα επεισόδια είχαν σε πρώτο πλάνο τον άτυχο νέο Άλέξανδρο Γρηγορόπουλο. Σήμερα δεν θυμούνται ούτε το όνομά του. Έριξαν οι Ισραηλινοί πυραύλους στους παλαιστίνιους και κατεβάσαν τις Ελληνικές σημαίες και στη θέση τους βάλαν τις Παλαιστινιακές. Και η δουλειά πέει λέγοντας. Τώρα βρήκαν τον Τενέζο και είπαν ας αρπάξουμε και εμείς κανα κομμάτι από την πίτα της δημοσιότητος. Ακούστε ...(η φράση διεγράφη)... που προσβάλλετε το ιστιοχώρο. Είναι δικαίωμά μου να πω τη γνώμη και την άποψη μου και όποιος θέλει ας την διαβάσει. Φίμωτρο δεν θα μου βάλετε εσείς. Δεν είστε ικανοί για κάτι τέτοιο. Σε σας ταιριάζει γάντι ο χαρακτηρισμός "τσάμπα μάγκες". Κλείνω οριστικά το θέμα, εκτός και αν η ...(η φράση διεγράφη)... φτάσει σε τέτοιο σημείο που να με φέρει στα όριά μου. Είμαι κι' εγώ άνθρωπος και έχω και εγώ τις απόψεις μου. Δεν είμαι πρόβατο να ακολουθώ τις προσταγές του τσοπάνη όπως συμβαίνει και με κάτι ...(η λέξη διεγράφη)... σαν και του λόγου σας. Μάθετέ το μια κι' έξω: Αν ο ανθρώπινος οργανισμός αν δεν λάβει τροφή για διάστημα λιγότερο των 2 μηνών, δεν πρόκειται να επιβιώσει. Αν παίρνει διατροφικά κ.λ.π. σαχαρούχα υγρά και όλα αυτά που λαμβάνουν όσοι ασθενείς βρίσκονται σε κώμα, μπορεί να ζήσει όσα χρόνια θέλει.
Και επειδή φίλοι του ...(η λέξη διεγράφη)... καρτέλ αμφισβητήσατε και την επαγγελματική μου ιδιότητα έχω να σας πω για ενημέρωσή σας ότι υπάρχουν βιταμινούχα σκευάσματα συμπληρωματικής διατροφής, τα οποία μπορούν να κρατήσουν τον ασθενή ζωντανό για πολλά χρόνια. Σε αυτά τα σκευάσματα περιλαμβάνονται κάποια απλά και αναβράζοντα δισκία, κάποια σιρόπια, κάποιες πόσιμες αμπούλες και άλλα πολλά. Κατεβάστε τα από το δίκτυο για να τα δείτε. Υπάρχει επίσης και η παρεντερική διατροφή κ.λ.π. Γνωρίζω τον κ. Κοσμόπουλο ως επιστήμονα και δεν με ενδιαφέρουν καθόλου οι θρησκευτικές ή άλλες πεποιθήσεις του. Αυτά για το καρτέλ των ...(η παράγραφος διεγράφη)... Ζητώ συγνώμη από τον Γιαννιώτη για την αναστάτωση που προκάλεσα, αλλά δεν πρόκειται να μου κλείσετε το στόμα κύριοι εσείς του ....(διεγράφη ολόκληρος ο επίλογος)...
Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για την φιλοξενία και ζητάω για άλλη μια φορά συγνώμη.
Νίκη Λ.

8 comments:

  1. Ηρεμία παιδιά, ηρεμία.
    όλες οι απόψεις να "γράφονται...!"
    Το που θα την γράψει ο καθένας μας, είναι δικό του θέμα!
    Την άποψη της σεβαστής κυρίας Νίκης Λ., είναι προφανές που την γράφουμε .
    Ωστόσο είναι μία άποψη!

    Τέλος θεωρώ απαράδεκτο να βρίσεις ή να απειλήσεις κάποιον επειδή λέει την άποψή του.

    Ήηηρεεμαα!

    ΔΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ... ξέχασα,
    μπράβο στον Γιανιώτη που έδωσε βήμα στην Νίκη Λ., αυτό σημαίνει ότι τα blog έχουν Μεγάαλη ψυχή!

    ΔΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΥΡΑ ΜΟΥ μας ειπες χαζα blogs αμορφωτους και αστοιχειωτους μας δουλευεις?>?με εσενα θα ασχολουμαστε ////??
    που ησουν οταν τα αΜορφωτα και αστοιχειωτα blogs εκαναν αγωνα για την παλαιστινη την αμμαλια τις φωτιες??
    επαναλαμβανω γραψε οτι θελεις αλλα εριστικοτητα απαξιωση και ειρωνια λεγετε τωρα ελευθερια λογου??
    ΛΑΣΠΗ ΛΕΓΕΤΕ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. στειλε τα υβριστικα μαιλ και θα ειμε ο πρωτος που θα τα βαλω και θα κανω μηνυση σε προκαλω αλλιως εισαι υποπτη και εσυ και αυτο το blog σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για να στο αποδειξω πριν λιγο εβαλα υβριστικο και απειλιτικο mail για το ιχνος
    αλλιως ολα τα αλλα ειναι κουραφεξαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Άνεμε".

    Επειδή μου αρέσει να μιλάω στα ίσια, θέλω να σου πω ότι το δεύτερο σχόλιο που έσετειλες, δεν σε τιμά καθόλου.
    Ο λόγος είναι προφανής.
    Άφησες σαφή υπαινιγμό κατά του gianniotis blog και υπαινίσσεσαι ότι κινούμαι "υπόπτως".
    Δεν έκανες όμως κάτι αντίστοιχο όταν ανήρτησα αυτούσια τα emails των Μανώλη Χατζηδημητρίου και του γιατρού κ. Κοσμόπουλου.
    Φαίνεται πως βλέπεις προς μία κατεύθυνση.
    Αυτή που ...βολεύει δηλαδή.!
    Καλό θα είναι να μη ...πετάμε κουβέντες στον ανεμιστήρα και να μην αφήνουμε τη φαντασία μας τόσο ελεύθερη.

    Φιλικά
    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οκ γιαννιωτης αλλα προς τι η επιμονη να μην γραφει στα σχολια αλλα να λασπολογει με αρθρα εδω ολα τα blog ia anvnymh poy kataggelei ta kartel ton blogs?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Άνεμε",
    έγραψε και η ίδια στα σχόλια αυτής της ανάρτησης,
    ---------------------------
    http://gianniotis.blogspot.com/2009/05/blog-post_8083.html
    ---------------------------
    ακριβώς κάτω από το σχόλια της κ. Χριστίνας Τασσοπούλου, το οποίο κατ' εμέ δεν ήταν σχόλιο, αλλά ένα επιθετικό ...λογίδριο κατά του κ. Κοσμόπουλου, το οποίο έπρεπε να διαγράψω.
    Λάθος μου.

    Φιλικά.
    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή