Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

troktiko: Το blog με τα ...μεγάλα νούμερα.!

Νο: 1. troktiko (820)

Σήμερα αποφάσισα να ασχοληθώ λιγάκι με το ...troktiko και ακολουθώντας την δική του τακτική - συνταγή, θα πω κι' εγώ ότι το παρόν άρθρο, μου το έστειλε ένας ... "καλός αναγνώστης", πλην όμως εγώ το έχω ...κλεμμένο.!
Έχω βεβαίως την πηγή, αλλά την κρατάω για τον ...εαυτό μου, αλλά και για τον κάτοχο αυτής, αν σε περίπτωση μου ζητήσει το ...λόγο, για την διακεκριμένη περίπτωση κλοπής, της πνευματικής του ιδιοκτησίας.

"Παίζει" όμως και το σενάριο του να είναι όντως δικό μου το άρθρο, και να προσπαθώ δια της τεθλασμένης να σας ... παραπλανήσω.!
Λοιπόν φίλοι, υπάρχουν κάποια πράγματα που μου προκαλούν δέος. Οπότε επιτρέψτε μου στις σημερινές μου σκέψεις να καλέσω έναν σπουδαίο blogger. Βέβαια και οι δύο λέξεις σηκώνουν κουβεντούλα, αλλά η κουβεντούλα είναι το φόρτε μας άλλωστε.
Τρωκτικό: Το ονομάζουμε έτσι από το ομώνυμο blog http://www.troktiko.blogspot.com/ και όπως φαντάζομαι θα σας έχει τραβήξει αρκετές φορές την προσοχή.
Εμένα πάντως μου την έχει τραβήξει την προσοχή και θα σας εξηγήσω το γιατί.
Το τρωκτικό είναι ένα δίστηλο blog που δεν δέχεται σχόλια, και με ένα στυλ... κομματάκι pop θα έλεγα. Λέγοντας pop δεν εννοώ ότι τραγουδάει, αλλά ότι είναι popular, δηλαδή ...λαϊκής κατανάλωσης, (ή αλλιώς μοδάτο).

Η θεματολογία του αρχικά αποτελείτε από 3 βασικά θέματα:

1) Τα γενικού ενδιαφέροντος: (κουτσομπολιά, αθλητικά, και ότι μπορεί να αποτελέσει γενικότερα άρτο και θέαμα...)
2) Τις καταγγελίες: λόγω ότι είναι ένα ...δημοφιλές βlog έχει την ευχέρεια να μαζεύει καταγγελίες που φυσικά τις αξιοποιεί για να γίνετε έτσι, η φωνή του ...ΛΑΟΥ.
3) Τα Ρεπορτάζ: Τα ρεπορτάζ είναι το ζουμί, αφού μια καλύτερη μελέτη των ρεπορτάζ αυτών, μπορεί ίσως να προδώσει μερικά πραγματάκια παραπάνω για το ...γενναίο αυτό blog.

Πρώτα βέβαια θα πρέπει να μελετήσουμε την Τεχνική του...

Ερώτημα 1: Πως Εξασφαλίζει την επισκεψιμότητα του, το τρωκτικό;

Σίγουρα αυτό το ερώτημα έχει απασχολήσει πολλούς εν δυνάμει τρωκτικούς που περιμένουν το σύνθημα, από τον ένδοξο λαό, για να τον εκπροσωπήσουν... να γίνουν διάσημοι... να αποκτήσουν επιρροή και χρήμα... ο κόσμος να τους θαυμάζει... (και να βρουν και καμιά γυναίκα). Καλά νέα φίλοι μου. Τις Τεχνικές αυτές θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε εδώ.

1) Μάζευε και ας είναι και ρόγες: Αυτή η τεχνική είναι δοκιμασμένη και αποδίδει καρπούς. Ουσιαστικά έχει να κάνει με τις συνεχείς δημοσιεύσεις. Αναδημοσιεύσεις ή μη δεν έχει σημασία... αυτό που έχει σημασία είναι να είναι πολλές... πάρα πολλές. Εκεί ακριβώς στηρίζω και την θεωρεία μου, ότι δεν μιλάμε για τον Τρωκτικό, αλλά για τους Τρωκτικούς.
Το troktiko είναι ένα blog που επί 24ώρου βάσεως βγάζει συνεχώς αναρτήσεις. Αυτό μπορείτε να το δοκιμάσετε και μόνοι σας, αλλά κάτι μου λέει ότι θα κάνετε μια ...τρύπα στο νερό. Αυτό που χρειάζεται είναι μια ομάδα, και μια ομάδα πειθαρχημένη. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δει και πολλές ομάδες blogger τόσο πειθαρχημένες.
Προσωπικά τουλάχιστον αναγνωρίζω ότι ένα είναι το μόνο καλό μέσο πειθαρχίας...
Το χρήμα.! (Θα πρέπει να σας θυμίσω ότι το Τρωκτικό δεν είναι Κρατικοδίαιτο, και δεν βάζει διαφημίσεις). Οπότε εδώ σταματάω και σας αφήνω να σκεφτείτε τις παραπάνω σκέψεις μου... και ότι ανακαλύψετε, μην διστάσετε να το πείτε και σε εμένα ok;
2) Σε ποιαν ανήκει αυτό το ...κορμί: Αυτά είναι κάτι διασκεδαστικά κολπάκια που εφαρμόζονται συχνά εντός του Τρωκτικού. Βγάζουμε την φωτογραφία μιας ημίγυμνης τραγουδιάρας ή μοντέλας, και αναφέρουμε ότι μπλέχτηκε στο τάδε σκάνδαλο... αλλά η φάτσα της είναι καλυμμένη, και το όνομα της δεν φαίνεται. Οπότε αναγκαστικά κάνεις κλικ, και έτσι... και την περιέργεια σου χορταίνεις...
Και το ματάκι τρώει καλά... αλλά και το Τρωκτικό αποκτάει ακόμα ένα κλικ.

3) Η Τεχνική ΓΑΠ-Κανένα κλικ δεν πάει χαμένο: Ακόμα μια δοκιμασμένη τεχνική του Τρωκτικού που αυτή την φορά, αφορά την αναδημοσίευση. Υπάρχει ο άγραφος κανόνας μεταξύ χρηστών διαδικτύου, ότι όταν κάνουμε αναδημοσίευση αναφέρουμε και πηγή.
Το κάνει αυτό και το Τρωκτικό, αλλά δυστυχώς ξεχνάει μια σημαντική λεπτομέρεια.
Οι περισσότεροι, όταν βάζουμε ένα σύνδεσμο, τον φοντάρουμε, και κάνουμε κλικ στο κουμπάκι σύνδεσμος, για να βάλουμε και την διεύθυνση παραπομπής, γιατί ο blogger ως γνωστόν δεν το κάνει αυτόματα.
Αυτήν την λεπτομέρεια λοιπόν το Τρωκτικό δεν την κάνει.
Λογικά το κάνει αυτό για έναν από τους 3 λόγους που θα αναφέρω παρακάτω:
3.1 Το ...ξεχνάει.!
3.2 Δεν ...ξέρει πως να το κάνει.!
3.3 Το κάνει ...επίτηδες.!
Δεν ξέρω γιατί το κάνει, αλλά για όποιον λόγο και να το κάνει, εγώ μπορώ ελεύθερα να συνεχίσω στα οφέλη αυτής της Τακτικής. Όταν κάνεις μια αναδημοσίευση, και δεν ενεργοποιείς το σύνδεσμο στην πηγή, τότε αναγκαστικά ή όποια αναδημοσίευση ή παραπομπή του κειμένου οδηγεί σε εσένα, γιατί όσο καθαρογραμμένη και εάν την έχεις την πηγή, δύσκολα ένας συνάδελφος θα μπει στην διαδικασία να ψάχνει την αρχική ανάρτηση, οπότε, ο συνάδελφος blogger γράφει απλά από που αναδημοσιεύει, και εσύ κάνεις ελεημοσύνη με ξένα κόλλυβα, κερδίζοντας περισσότερα κλικς από ότι αξίζεις.

Ερώτημα 2: Πως απόκτησε την Αρχική του Δύναμη το τρωκτικό;

Και αυτό είναι μια καλή Ερώτηση, για την οποία δυστυχώς ακόμα δεν έχω κάποια συγκεκριμένη απάντηση. Η απαρχής αυτή ιστορία του τρωκτικού είναι καλά κρυμμένη πίσω από τις ...απόρρητές του πληροφορίες, και τις άπειρες αναρτήσεις, άλλα παρ’ όλα αυτά βάση του τι έχουμε, θα προσπαθήσουμε να δούμε πως απόκτησε την αρχική του δύναμη το τρωκτικό.
Το να έλεγα ότι μέσα στις επιλογές είναι και το ότι ήταν έγκυρος, έντιμος, και δουλευταράς, κερδίζοντας την αγάπη του κόσμου, θα προσέβαλε την νοημοσύνη όσων διαβάζουν αυτό το κείμενο.
Ακόμα και εάν έχει αυτά τα προσόντα, είναι ένα βlog που φτιάχτηκε με ένα στόχο...
Την επιρροή. Οπότε ένα τέτοιο blog, είχε την ανάγκη να πάρει σύντομα κυρίαρχη θέση. Οπότε σκεπτόμενοι εκ του πονηρού, ορίζουμε τα παρακάτω σενάρια ως ποιο πιθανά:
Μέθοδος πρώτη: Κράτα με να σε κρατώ να ανεβούμε στο βουνό. Είμαστε λοιπόν 4 φιλαράκια, και διαθέτει ο καθένας από ένα blog δευτέρας επισκεψιμότητας.
Θέλουμε όμως να φτιάξουμε ένα blog πρώτης (μεγαλύτερης) επισκεψιμότητας...
Τί κάνουμε; βάση αυτής της μεθόδου, απλά εμείς οι 4 που φτιάξαμε το blog αρχίζουμε να διαλαλούμε ότι ...πω πω τι φοβερό, και επαναστατικό blog ανακαλύψαμε! (Βάζουμε και μερικά θαυμαστικά παραπάνω, πατάμε και το Caps lock και είμαστε κύριοι).
Φυσικά η δόξα μας δεν σταματάει εκεί.
Εν αρχή φτιάχνουμε μερικούς κλώνους να συμφωνούν μαζί μας, και εν συνεχεία ορμάμε σε φόρουμς διαλαλώντας μέχρι αηδίας... μπορούμε κάλλιστα να φτιάξουμε και group στο Facebook, με κεντρικό σύνθημα (Δεν είμαστε εμείς οι συντελεστές του τάδε... Εμείς είμαστε οι fan του, που έχουμε συγκλονιστεί από την ...φοβερή δουλειά που κάνει).
Μέθοδος δεύτερη: "Γεννοβολάμε" αναγνώστες (κάποιους ...καλούς αναγνώστες).
Η τεχνική αυτή έχει να κάνει, με την δημιουργία, λαϊκού ερείσματος εκεί που δεν υπάρχει. Κατ' αρχήν κλείνουμε τα σχόλια, (μην τυχόν και αποκαλυφθεί ως άνθραξ... ο θησαυρός) και αρχίζουμε να στέλνουμε γράμματα στον ...εαυτό μας.
Άκρος αποδοτική μέθοδος, ιδίως όταν πρόκειται για σπόντες, (κάποιοι ...καλοί αναγνώστες μας...).
Μέθοδος Τρίτη: Τα χαρούμενα Botάκια. Καλά όλα αυτά άλλα πρέπει να συμφωνούν και στατιστικά... θέλετε να το συνεχίσω;
Νομίζω ότι αυτή την μέθοδο λίγο πολύ την ξέρουμε όλοι.

Ένας ...καλός αναγνώστης από τα Γιάννενα

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου