Κυριακή 22 Μαΐου 2011

"Εγώ πάντως, είμαι ρατσιστής!"

Γράφει ο Δημήτρης Ζαφειρόπουλος 
Έχετε παρατηρήσει κάτι τον τελευταίο καιρό; Μετά τα πρόσφατα γεγονότα στην πλατεία Βικτωρίας και όχι μόνο, όλοι ασχολούνται με το μεταναστευτικό. Και όλοι, ή σχεδόν όλοι πλην των γνωστών επαγγελματιών της διεθνιστικής αριστεράς, ζητούν να παρθούν μέτα κατά της ακατάσχετης εισόδου αλλά και την ίδιας την παρουσίας των μεταναστών.
Όλοι αυτοί όμως, πολιτικοί, πολίτες, δημοσιογράφοι, σχετικοί και άσχετοι μόλις ζητήσουν να γίνει κάτι, να παρθούν κάποια μέτρα τέλος πάντων, έχουν και μία μόνιμη επωδό στον λόγο τους: "εγώ δεν είμαι ρατσιστής, αλλά ...". Ακόμη και ορισμένοι από τους κατοίκους τω περιοχών που έχουν γκετοποιηθεί σπεύδουν να πουν: "εμείς, δεν είμαστε ρατσιστές, αλλά δεν αντέχουμε άλλο, θα μας κάνουν στο τέλος...." Τί είναι όμως αυτός ο "ρατσισμός", που όλοι τον αποτάσσουν και τον ξορκίζουν λες και πρόκειται για καρκίνο;
Μία ακόμη καραμέλα της εποχής του πολιτικά ορθού, μία παρόλα που έμαθαν όλοι να χρησιμοποιούν με αρνητική χροιά, της οποίας όμως το νόημα και το περιεχόμενο ούτε το γνωρίζουν, ούτε καν το φαντάζονται. Μπορεί κάποιος να θέλει στην περιοχή του να βλέπει μόνο Έλληνες και να ακούει να μιλούν τα Ελληνικά, αλλά δεν είναι ρατσιστής. Ζητά κάποιος μέτρα για να σταματήσει η πατρίδα του να είναι ξέφραγο αμπέλι, αλλά προς θεού, αυτό δεν είναι ρατσισμός. Ακόμη και όσοι θέλουν να μην χαθεί η παράδοση, η κουλτούρα, η γλώσσα, η θρησκεία τους, κατά τα άλλα αυτό που ζητούν δεν είναι ρατσισμός, αλλά προανώς έιναι κάτι άλλο, το οποίο δεν γνωρίζουν.
Αν πάλι ρωτήσετε κάποιον τι σημαίνει ρατσισμός ή δεν θα πάρετε απάντηση ή στην καλύτερη των περιπτώσεων θα σας μιλήσουν για γερμανούς, τρίτο ή τέταρτο ράιχ, ενώ οι πιο προχωρημένοι μπορεί και να σας αναφέρουν κάτι σχετικό με τον αμερικάνικο νότο και την Κου Κλουξ Κλάν.
Σε καμία περίπτωση εδώ δεν πρόκειται να κάνουμε μία πολιτική, κοινωνιολογική ή ιστορική αναδρομή της έννοαις ρατσισμός ή φυλετισμός κατά το ελληνικότερον. Απλά και συνοπτικά θα πούμε ότι πρόκειται για ένα ανθρώπινο συναίσθημα, παλαιό όσο και η παρουσία του ανθρώπου στη γη. Είναι το αίσθημα του ανήκει σε ένα διακριτό σύνολο ατόμων και η διάθεση να υπερασπιστεί αυτή την διαφορετικότητα έναντι κάθε επιβουλής. Ο Ηρόδοτος (που σίγουρα δεν είχε το πρόθεμα Φόν στο όνομά του) το είχε σχηματοποιήσει σε τρείς λέξεις: όμαιμον, ομόδοξον και ομότροπον. Οι δε προγονοί μας της Κλασσικής εποχής το μετέεραν σε πολιτικό επίπεδο με το "Πας μη Έλλην Βάρβαρος".
Αυτά για την ιστορία και την ελληνική καταγωγή του φαινομένου. Σε κάθε περίπτωση το να θέλει κάποιος να λέγεται Έλληνας και να θέλει να παραμείνει η ζωή του όπως έχει μάθει, είναι ένα φυσιολογικό ένστικτο, το οποίο στην ουσία του δεν έχει ανάγκη καμίας πολιτικής ή φιλοσοφικής ερμηνείας. Είναι το ένστικτο που έκανε τους περήφανους και αμόρφωτους αγωνιστές του 1821 να μιλούν για το "γένος των ελλήνων" και να ζητούν την ελευθερία αυτού από τους τότε καταπιεστές του.
Αυτό λοιπόν το φυσιολογικό ανθρώπινο ένστικτο φοβούνται οι δυνάστες του πολιτικά ορθού σήμερα και προσπαθούν να το καταπνίξουν εν τη γεννέση του. Και επειδή διαθέτουν την εξουσία να ονοματίζουν, του προσδίδουν αρνητικές χροιές. Και όταν η ρατσιστοφοβία που έχουν δημιουργήσει δεν αρκεί, γιατί πολύ απλά η οργή του κόσμου έχει ξεχειλίσει, τότε επιστρατεύουν την νομοθεσία. Γι' αυτό και ο ήδη υπάρχων αντιρατσιστικός νόμος, γι' αυτό και η επικείμενη αυστηροποίησή του. Όμως η οργή, το συναίσθημα και τα ανθρώπινα ένστικτα ούτε καταστέλλονται, ούτε ποινικοποιούνται και κυρίως δεν εξαφανίζονται με ευχολόγια, τσιτάτα και νομικές διατάξεις. Πιστέψτε με σας το λέει ένας που με βάση τις υπάρχουσες νομοθεσίες έχει δικαστεί και καταδικαστεί ως ρατσιστής. Και παρόλα αυτά δεν έχει αλλάξει ούτε στο ελάχιστον. 
Bookmark and Share

7 comments:

  1. Αν μιλούσε κάποιος αριστερός για το ότι πρέπει να επιστρέψουμε την Ελλάδα στους Αλβανούς Τούρκους και Σκοπιανούς και να γυρίσουμε στα σύνορα πρίν το 1912, τότε θα μιλούσαμε για το αναφαίρετο δικαίωμά του να λέει την άποψίν του.

    Τώρα που ο Ζαφειρόπουλος λέει την άποψίν του για τους λαθροεποίκους είναι ένας ναζί φασίστας ρατσιστής επικίνδυνος χρυσαυγίτης που πρέπει με κάθε τρόπο να τού εμποδίσουμε το αναφαίρετο δικαίωμα τού να εκφράζεται.

    Αυτό που μου κάνει εντύπωσι είναι ότι οι διάφοροι εντελώς καλοπροαίρετοι άνθρωποι που σου λένε ότι οι έποικοι πεινάνε και ότι πρέπει κάπου να προσεύχονται και για δικαιώματα και λοιπά, είναι θετικοί απέναντι στο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο το οποίο είναι ότι πιο αντιδραστικό και φασιστικό έχει γίνει στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι και εγώ ρατσιστής και είμαι περήφανος για αυτό!. Δεν μου αρέσουν οι ανθέλληνες «πόοοδευτικούληδες και Δημοκρατικούληδες», οι συριζίτες οι Πασόκοι και οι Μουσουλμάνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΜΩΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ .
    ΚΙ ΕΓΩ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΔΗΛΩΝΩ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΙΣ ΓΙ ΑΥΤΟ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΘΟΛΟΥΡΕΣ ΤΗΣ ΧΑΧΟΛΙΑΣ ΠΟΥΧΕΙ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Είμαι και εγώ ρατσιστής και είμαι περήφανος για αυτό!. Δεν μου αρέσουν οι ανθέλληνες «πόοοδευτικούληδες και Δημοκρατικούληδες», οι συριζίτες οι Πασόκοι και οι Μουσουλμάνοι."

    Προσυπογράφω και προσθέτω:
    O λαικισμός οι νεοδημοκράτες η δημοσιουπαλληλική κουλτούρα ο κρατισμός και οι παππάδες.
    ΙΙΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαζί σου Κίμωνα! Πρώην "προοδευτικός"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και εγω ειμαι ρατσιστησ...αν ειναι να χασω την ελλαδιτσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συνεχίζεται το πλιάτσικο σε όλη την περιφέρεια από αδίστακτους αλλοδαπούς ληστές οι οποίοι περιφέρονται πρακτικά ανενόχλητοι πραγματοποιώντας εισβολές σε σπίτια την ώρα που οι ένοικοι είναι μέδα. Αυτή τη φορά σειρά είχε μια οικογένεια στην περιοχή Νέα Άμπλιανη στο νομό Φθιώτιδος.

    Το ζευγάρι των γονέων ξύπνησε τα ξημερώματα από κάποιο θόρυβο και είδαν πάνω από τα κεφάλια τους 3 κουκουλοφόρους να κρατούν μαχαίρια. Ο τέταρτος ήταν ήδη στο δωμάτιο της 17χρονης κόρης τους.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport οι ληστές μπήκαν στον 1ο όροφο από ανασφάλιστη μπαλκονόπορτα. Οι 3 δράστες φορούσαν κουκούλες και ο 4ος καλσόν και μιλούσαν σπαστά ελληνικά.

    Ο ένας είχε δικό τους μαχαίρι και οι άλλοι τα πήραν από την κουζίνα. Έβαλαν σε μάνα και κόρη τα μαχαίρια στο λαιμό και ρωτούσαν που είναι τα χρήματα και τα χρυσαφικά. Ταυτόχρονα άρχισαν να χτυπούν με αγριότητα στο πρόσωπο τον 52χρονο επιχειρηματία και μάλιστα τον χτύπησαν στο κεφάλι με το σίδερο σιδερώματος που βρήκαν μπροστά τους.

    Η σύζυγος βλέποντας τον άνδρα της αιμόφυρτο τους είπε που υπήρχαν χρήματα και χρυσαφικά. Στη συνέχεια, οι δράστες έσκισαν τα σεντόνια, τους έδεσαν και τους φίμωσαν και αφού πήραν 10.000 ευρώ και τα χρυσαφικά της οικογένειας, έφυγαν με αυτοκίνητο, όπου πιθανότατα τους περίμενε και 5ος συνεργός, αφού ακούστηκε κόρνα.

    Είναι δύσκολο να βρεθούν λόγια που να περιγράφουν το παρανοϊκό του πράγματος που επικρατεί στη χώρα αυτή τη στιγμή. Η μάχη της εγκληματικότητας έχει χαθεί και η «μάχη» –αν και πρακτικά δε δόθηκε ποτέ- κατά της μάστιγας όχι μόνο της λαθρομετανάστευσης, αλλά κυριότερα της εγκληματικής μετανάστευσης έχει χαθεί και αυτή προ πολλού. Το πλέον εξωφρενικό όμως της υπόθεσης είναι η απαθής στάση της πολιτείας η οποία δηλώνει με τον πιο επίσημο τρόπο –βλ. δηλώσεις υπουργού ΠΡΟ.ΠΟ «και να τους πιάσουμε που θα τους βάλουμε»- την πλήρη αδυναμία της για τον έλεγχο του φαινομένου, ενώ αρκετοί είναι αυτοί που θεωρούν πως δεν υπάρχει καν θέμα αδυναμίας αντίθετα είναι υπόθεση πλήρους αδιαφορίας.

    Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή