Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

Έληξε η κατάληψη του Πολυτεχνείου τα μεσάνυχτα...


Από τις πρώτες στιγμές μετά τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από τον ειδικό φρουρό Ε. Κορκονέα στις 6 Δεκέμβρη και το ξέσπασμα των πρώτων συγκρούσεων στους δρόμους των Εξαρχείων, καταλαμβάνεται το Πολυτεχνείο και μετατρέπεται σε εστία για την εκδήλωση της κοινωνικής οργής.
Έτσι είχε αποφασίσει το καθοδηγητικό τους όργανο!!!
Οι "καταληψίες" αποφάσισαν προσωρινή ...ανακωχή λόγω Χριστουγέννων.
Εξέδωσαν μάλιστα και "επαναστατική ανακοίνωση - προκήρυξη", την οποία το συγκεκριμένο blog δεν θα αναπαραγάγει, για λόγους αρχής, αξιοπρέπειας, αλλά και σεβασμού στη μνήμη του αδικοχαμένου νέου.
Ένα απόσπασμα αυτής, είναι αρκετό για να κατανοήσουμε άπαντες την σκοπιμότητα των καταλήψεων αλλά και την υποκρισία των "επαναστατών".
"...Ολοκληρώνοντας μετά από 18 ημέρες την κατάληψη του Πολυτεχνείου, στέλνουμε τους πιο θερμούς χαιρετισμούς αλληλεγγύης σε όλες και όλους που με τον τρόπο τους έγιναν κομμάτια αυτής της εξέγερσης, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε πολλές χώρες της Ευρώπης, της Νότιας και της Βόρειας Αμερικής, της Ασίας και στην Αυστραλία...
...Σε όλους αυτούς που συναντηθήκαμε και θα παραμείνουμε μαζί, αγωνιζόμενοι για την απελευθέρωση των κρατούμενων της εξέγερσης, αλλά και για τη συνέχισή της μέχρι την κοινωνική απελευθέρωση...
...Για έναν κόσμο χωρίς αφεντικά και δούλους, αστυνομίες και στρατούς, φυλακές και σύνορα..."
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ!
ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ!
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…
...Καλούμε στην ανοιχτή συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 27 Δεκέμβρη, στις 4μμ στο Πολυτεχνείο, για την οργάνωση της αλληλεγγύης στους συλληφθέντες η οποία έχει καλεστεί από συντρόφους-ισσες συνέλευσης που έγινε στην κατειλημμένη ΓΣΕΕ.
Κατάληψη Πολυτεχνείου24/12/08...
ΥΓ.
Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΘΑ ΛΗΞΕΙ ΣΤΙΣ 12 ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑΤΗΣ 24ης ΔΕΚΕΜΒΡΗ...
Σχόλιο:
Κατά τα άλλα...
Όλα γίνονται δήθεν, για τη μνήμη του αδικοχαμένου Αλέξη!!!
Αλέξη μου, η θλίψη και ο πόνος για τον θάνατο ενός νέου που χάνεται άδικα, πρέπει να είναι πάντα βουβός. Σου το λέω εγώ που έχασα άδικα ανιψιό Ανθυπολοχαγό, αλλά δεν πήγα να κάψω το ...στρατόπεδο!!!

4 comments:

  1. ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΗ ΓΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ. ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΑΓΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΝΕ ΤΗΝ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΟΛΙΒΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΕΨΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΛΕΞΗ. Ο ΠΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΠΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ. ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ. ΣΕ ΤΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
    ΣΟΦΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. *************
    ///Για έναν κόσμο χωρίς αφεντικά και δούλους, αστυνομίες και στρατούς, φυλακές και σύνορα..."...ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ!ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ!Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ///
    **********

    Μπράβο κουκουλοφόροι παλικαράδες μου. Έτσι δικαιώνετε το θάνατο του Αλέξη. Προδοθήκατε από το λογίδριό σας ρεζήλιδες της κοινωνίας. Όλα τα κάνετε στο όνομα της αναρχίας και όχι στο όνομα των τάχα ιδεών σας αφού δεν έχετε. Ντροπή σας σκουλίκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανασυνταχθείτε επαναστάτες της πλάκας.Καρδαμώστε και ξανά στον αγώνα για το Μπους και τον Σόρος. Αλλοίμονο στον καημένο τον Αλέξανδρο εκεί που βρίσκεται Προσέξτε όμως τη διατροφή σας μη πάρετε κανένα κιλό και χάσετε κανένα μέτρο στο πέταγμα της μολότωφ , γιατί η συνέχεια προβλέπεται δύσκολη και με πυροβολισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια και διακόψατε την κατάληψη κοιτάξτε να πλυθείτε και λίγο παλιοβρωμιάρηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή