Με σημαντικά αεροπορικά και επενδυτικά σχήματα αλλά και αξιοσημείωτες αποχωρήσεις συνεχίζεται ο διαγωνισμός αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Η διυπουργική επιτροπή ανακοίνωσε ότι συνεχίζουν στην τελική φάση του διαγωνισμού 11 «παίκτες», οι οποίοι κατέθεσαν συνολικά 17 προσφορές, 7 για το αεροπορικό έργο, 7 για την επίγεια εξυπηρέτηση και 3 για την τεχνική βάση.
Νέοι δυνατοί παίκτες αναδεικνύονται η Etihad Airways, κρατική αεροπορική εταιρία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, η οποία μαζί με τον βρετανικό οίκο PCP Capital Partners κάνει αυτή την περίοδο επενδυτική έφοδο εξαγοράζοντας μετοχικά μερίδια των τραπεζικών κολοσσών Barclays και Citigroup και η γαλλικών και αμερικανικών συμφερόντων κοινοπραξία Eurocorp JV, που επεκτείνεται σε επενδύσεις συνολικού ύψους 7 δισ. ευρώ.
Οι 11 υποψήφιοι μνηστήρες υπέβαλαν στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού μη δεσμευτικές προσφορές, προτάσεις επιχειρησιακών σχεδίων και στοιχεία αξιοπιστίας, εμπειρίας και κεφαλαιακής επάρκειάς τους.
Μέχρι τις 30 Ιανουαρίου 2009 καλούνται να υποβάλουν οικονομικές προσφορές προκειμένου να αναδειχθούν οι τελικοί ανάδοχοι που θα αναλάβουν το τιμόνι της Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Αξιοσημείωτες αποχωρήσεις από τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού ήταν της Qatar Airways, η υποψηφιότητα της οποίας είχε συνδεθεί με την επίσκεψη του πρωθυπουργού κ. Κ. Καραμανλή το Νοέμβριο στην Ντόχα και της ισπανικής Iberia αλλά και του ελληνικού κατασκευαστικού σχήματος Ellaktor, συμφερόντων κυρίων Γ. Μπόμπολα και Δ. Καλιτσάντζη, που είχε ενδιαφερθεί για την επίγεια εξυπηρέτηση.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η αποχώρηση της πολυδιαφημισμένης Qatar Airways σχετίζεται πρωτίστως με το αρνητικό πολιτικό και κοινωνικό κλίμα των εσωτερικών συγκρούσεων και καταστροφών που μεταδίδεται από τη χώρα μας τις τελευταίες εβδομάδες στο διεθνές στερέωμα και βεβαίως με τη συγκυρία της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
Είμαστε "άξιοι" της τύχης μας!!!
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου