Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Ιστορίες καθημερινής τρέλας...


Γράφει ο: Κ. Σ. Παπανικολάου

Άκουγα στις ειδήσεις ότι:
----------
Α) Ο πιλότος της θεαματικής απόδρασης και οι «φρουροί» των κρατουμένων που απέδρασαν απαλλάχτηκαν από το αυτόφωρο δικαστήριο.
Άρα ήταν αθώοι.
Άρα κακώς προσήχθησαν σε δίκη.
Άρα, κάποιοι ταλαιπωρούν ανθρώπους για να μας πείσουν ότι κάνουν τη δουλειά για την οποία εμείς οι ηλίθιοι και απελπισμένοι φορολογούμενοι τους πληρώνουμε.
----------
Β) Έμαθα ότι ο «τρελός» που πυροβολούσε αυτοκίνητα στην Κρήτη και μοίρασε το θάνατο ήταν εξωτερικός φρουρός φυλακής, δηλαδή και αυτόν τον εξοπλίσαμε και τον πληρώνουμε από την τσέπη μας, αλλά αυτός μας δολοφονεί για τη μη διαπιστωμένη… τρέλα του!
----------
Γ) Άκουσα όλους τους ανώτατους αρμόδιους κοινοτικούς παράγοντες να λένε ότι η ελληνική οικονομία δε θα είχε σοβαρό πρόβλημα από την παγκόσμια οικονομική κρίση, αν δεν είχε το διογκωμένο διαχρονικά έλλειμμα που δεν της επιτρέπει φυσιολογικό δανεισμό, ρευστότητα και τόνωση της αγοράς, που θα έφερνε μείωση της ανεργίας.
Άρα κάποιοι που τους εμπιστεύομαι με την ψήφο μου εδώ και πολλά χρόνια με δουλεύουν και για να τους ξαναεμπιστευτώ μου πετάνε στα μούτρα παροχές που δεν δικαιούμαι, ενώ ταυτόχρονα πλουτίζουν οι ίδιοι μέχρι πέμπτης γενεάς, με τα δανεικά του κράτους που αυξάνονται αντί να μειώνονται.
Και τώρα που σκάνε οι φούσκες ανά τον κόσμο, εγώ μένω απένταρος και ζητιάνος της συμπάθειας και των βλέψεων της κ. Μέρκελ (ας είναι καλά η γυναίκα, όπως και να ’χουν τα πράγματα) για να μην κηρύξω ακούσια πτώχευση!
----------
Την ίδια ώρα ο ΟΤΕ, που τον έχω χρυσοπληρώσει, μου κόβει την παροχή Ιντερνετ (αυτό μου συνέβη) χωρίς να χρωστάω, επειδή μπερδεύτηκαν οι αρμόδιοι μεταξύ ΟΤΕ και ΟΤΕΝΕΤ.
Ανακάτεψαν τις καρτέλες που με φακελώνουν ως πελάτη (μόνον άραγε;) και με παρέμβαση της δημοσιογραφικής μου ιδιότητας (ας είναι καλά η αντιδημοκρατική και παραθεσμική τέταρτη εξουσία) και πολλών αρχόντων του ΟΤΕ, ξαναπήρα πρόσβαση στο Ιντερνετ, επειδή μου έκαναν ρουσφέτι… αυτό που μου ανήκε και το πληρώνω ανελλιπώς.
----------
Τελικά πείσθηκα ότι κακώς ο Παλαιοκώστας έφυγε από το μόνο μέρος στην Ελλάδα που το κράτος σου παρέχει δυνατότητα ανέξοδης παραμονής σε άθλιες συνθήκες αν είσαι κακομοίρης (αλλά φαίνεται πως αυτό σου χρεώνουν) και καλές συνθήκες (ατομικό δωμάτιο, κινητό κ.λπ.) αν έχεις το κάτι τι σου.

Κάνω λάθος;

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου