Ισχυρές αντιστάσεις απέναντι στην παγκόσμια οικονομική κρίση δείχνει να έχει η ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία.
Σε μια περίοδο που μεγάλα ναυλοσύμφωνα σπάνε, παραγγελίες ακυρώνονται και ορισμένα πλοία «δένουν», μέχρι να περάσει η κρίση, ο ελληνικός εφοπλισμός κρατάει ψηλά στη λίστα του παγκόσμιου στόλου τα υπό ελληνική σημαία εμπορικά πλοία.
Η ελληνόκτητη ναυτιλία συνέχισε να διατηρεί την πρώτη θέση παγκοσμίως και να αυξάνει τη δύναμη του στόλου της, παρά την οικονομική κρίση που ενέσκηψε τους τελευταίους πέντε μήνες.
Σε μια περίοδο που μεγάλα ναυλοσύμφωνα σπάνε, παραγγελίες ακυρώνονται και ορισμένα πλοία «δένουν», μέχρι να περάσει η κρίση, ο ελληνικός εφοπλισμός κρατάει ψηλά στη λίστα του παγκόσμιου στόλου τα υπό ελληνική σημαία εμπορικά πλοία.
Η ελληνόκτητη ναυτιλία συνέχισε να διατηρεί την πρώτη θέση παγκοσμίως και να αυξάνει τη δύναμη του στόλου της, παρά την οικονομική κρίση που ενέσκηψε τους τελευταίους πέντε μήνες.
Εκτός από τις αγορές μεγάλου αριθμού πλοίων, το υπό εκτέλεση ναυπηγικό πρόγραμμα των Ελλήνων εφοπλιστών ανερχόταν πριν από έναν μήνα στα 1.087 νέας τεχνολογίας πλοία, συνολικής χωρητικότητας 94 εκατομμυρίων τόνων.
Επίσης, το εισρεύσαν ναυτιλιακό συνάλλαγμα αυξήθηκε και έφθασε τα 19,2 δισ. ευρώ.
Η ελληνόκτητη ναυτιλία όλων των κλάδων (ποντοπόρος, επιβατηγά, ακτοπλοΐα, κρουαζιερόπλοια και πλοιάρια θαλασσίου τουρισμού) αντιπροσωπεύει το 11% περίπου της εθνικής οικονομίας και δημιουργεί περίπου 400.000 άμεσα ή έμμεσα εξαρτώμενες θέσεις εργασίας,
Στον κυκεώνα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης η ναυτιλιακή βιομηχανία προσδοκά ότι υπάρχουν δυνατότητες να βελτιώσει τη θέση της.
Οι τρεις βασικοί λόγοι είναι, η αργή - βασανιστική άνοδος της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου, η έντονη δραστηριότητα στις διαλύσεις υπερηλίκων πλοίων και η μέσα από σύντονες προσπάθειες διαφαινόμενη βαθμιαία επίλυση των διατραπεζικών προβλημάτων.
Επίσης, το εισρεύσαν ναυτιλιακό συνάλλαγμα αυξήθηκε και έφθασε τα 19,2 δισ. ευρώ.
Η ελληνόκτητη ναυτιλία όλων των κλάδων (ποντοπόρος, επιβατηγά, ακτοπλοΐα, κρουαζιερόπλοια και πλοιάρια θαλασσίου τουρισμού) αντιπροσωπεύει το 11% περίπου της εθνικής οικονομίας και δημιουργεί περίπου 400.000 άμεσα ή έμμεσα εξαρτώμενες θέσεις εργασίας,
Στον κυκεώνα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης η ναυτιλιακή βιομηχανία προσδοκά ότι υπάρχουν δυνατότητες να βελτιώσει τη θέση της.
Οι τρεις βασικοί λόγοι είναι, η αργή - βασανιστική άνοδος της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου, η έντονη δραστηριότητα στις διαλύσεις υπερηλίκων πλοίων και η μέσα από σύντονες προσπάθειες διαφαινόμενη βαθμιαία επίλυση των διατραπεζικών προβλημάτων.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου