Του Αχιλλέα Τόπα
---------------------
Ελλιπείς τεχνικές προδιαγραφές παρουσιάζουν σύμφωνα με έμπειρους εργαζόμενους των ΗΛΠΑΠ τα 140 τρόλεϊ της επίμαχης σύμβαση του 2002 μεταξύ των ΗΛΠΑΠ, της ΕΛΒΟ και της θυγατρικής εταιρίας της ΜΑΝ, ΝΕΟΠΛΑΝ.
Όπως υποστηρίζουν στο ΣΚΑΪ, και τα 140 οχήματα που παραδόθηκαν με την επίμαχη σύμβαση του 2002 κατασκευάστηκαν πάνω στο σασί του πούλμαν STARLINER της Νεοπλάν, με αποτέλεσμα να έχουν αρνητικές προδιαγραφές εξυπηρέτησης.
Σύμφωνα πάντα με κάποιους εργαζόμενους, η κατασκευή τρόλεϊ πάνω στο σασί πούλμαν οδήγησε αναπόφευκτα σε κακοτεχνίες, με πολλές από αυτές να είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού, όπως για παράδειγμα ο στενός διάδρομος, ή οι πρόχειρες συγκολλήσεις στις θύρες.
Επιπλέον, οι τεχνικοί των ΗΛΠΑΠ θα πρέπει να αντιμετωπίσουν και την έλλειψη ανταλλακτικών, κάτι που είχε οδηγήσει αρχικά στην απόρριψη της προσφοράς που είχε καταθέσει η κοινοπραξία ΝΕΟΠΛΑΝ – ΕΛΒΟ και την υπογραφή αργότερα με απόφαση της Διακομματικής.
Τέλος, προβλήματα παρουσιάζουν και ακόμη 224 τρόλεϊ της ΝΕΟΠΛΑΝ και της Βελγικής εταιρείας Van Hoοl που παραδόθηκαν την περίοδο 1999-2000.
Για το θέμα του διαγωνισμού το 2004 είχε υπάρξει παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία το 2005 τον είχε χαρακτηρίσει ως "κατάφορη παραβίαση του κοινοτικού δικαίου".
Ο αρμόδιος επίτροπος, μάλιστα, σε πολυσέλιδη έκθεση που είχε αποστείλει στο υπουργείο Εξωτερικών τον Ιούλιο του 2005 ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι μεθοδεύσεις στο διαγωνισμό των τρόλεϊ "παραβίασαν τις αρχές της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης των διαγωνιζομένων".
ΑΠΕ
________________________________
Κι' όλα αυτά για την ...χοντρή "κονόμα", χωρίς ωστόσο ποτέ τα τρωκτικά του αμαρτωλού οργανισμού των ΗΛΠΑΠ να ενδιαφερθούν για τα αλλεπάλληλα εργατικά ατυχήματα τόσο στους δρόμους, όσο και μέσα στους χώρους των αμαξοστασίων.
Κι΄όσο για τους ...φίλους τεχνικούς των ΗΛΠΑΠ, όταν το 2002 "διέγνωσαν" κατασκευαστικά και πλήθος άλλων προβλημάτων στα "φινετσάτα σαράβαλα", καλό θα ήταν να ενημερώσουν όλους τους εργαζόμενους.
Όλο και κάποια ατυχήματα θα είχαν αποφευχθεί.
Κι΄όσο για την "χοντρόπετση" συμπεριφορά της διοίκησης του οργανισμού των ΗΛΠΑΠ της π...λάκας, καλό θα ήταν να σκύψει επιτέλους στον ανθρώπινο πόνο που η ίδια δημιούργησε και να πράξει αναλόγως.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα όμως μας αναφέρουν από το σωματείο των εργαζομένων του οργανισμού είναι η περίπτωση του ηλεκτροσυγκολλητή Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος στην κυριολεξία "καταπλακώθηκε" μέσα στο χώρο του αμαξοστασίου από "φινετσάτο σαράβαλο" και με υπαιτιότητα τρίτων - πρωτίστως της διορισμένης Διοίκησης - αλλά και της ανευθυνότητος μερίδας οδηγών και λοιπών εργαζομένων, καθηλώθηκε οριστικά και δια βίου στο κρεβάτι του πόνου.
"Λεπτομέρειες" αυτές για τους ...απανταχού μιζαδόρους.!!!
Κι' όσο για την ...ευαισθησία των υπευθύνων του αμαρτωλού ΗΛΠΑΠ:
Ούτε ένα τηλεφώνημα συμπαράστασης.!!!
Όπως κι' αλλού, έτσι κι' εδώ, ο νόμος του παράνομου χρήματος και της χοντρής ...κονόμας, δεν άφησαν περιθώρια στους διοικούντες τον οργανισμό των ΗΛΠΑΠ να σταθούν δίπλα στον ατυχή εργαζόμενο, ο οποίος στην κυριολεξία έχυσε αίμα και ιδρώτα για να αυξήσει την δική τους ...χοντροπετσιά.
Αν είχατε λίγη ...τσίπα μέσα σας, σήμερα τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά.
gianniotis
Mipos to 2002 kivernouse h ND?? Giati epi pasok apokleietai o HLPAP na ekane mizadorikes douleis.
ΑπάντησηΔιαγραφήOute ton sinadelfo tous pou grafei o bloger den sevastikan ta alitaria. Mono to xrima kai tipotes allo???? Aisxos.........
μπες στο chris29-newscom.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφή