Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένον αχυρώνα..


Γράφει ο Ιάσων
------------------
Κ.Καραμανλης ο ανηψιος
Κατά την ομιλία του στη γέφυρα του Βενέτικου στα Γρεβενά, αμέσως μετά την επίσκεψή του στην Εγνατία οδό, η οποία παρεδόθη στην κυκλοφορία. Δηλωσε τα εξης:
"...Σήμερα παραδίδεται στην κυκλοφορία το σημαντικότερο οδικό έργο που έχει γίνει ποτέ στη χώρα μας. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Η Εγνατία Οδός ενώνει την Ανατολή με τη Δύση. Αλλάζει την εικόνα στη Βόρειο Ελλάδα. Αλλάζει το χάρτη της χώρας. Μικραίνει τις αποστάσεις μεταξύ 5 περιφερειών της πατρίδας μας. Βγάζει την κάποτε «ξεχασμένη» Ελλάδα από την απομόνωση. Δημιουργεί νέες και πολύ μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης. Φέρνει τη Θεσσαλονίκη ξανά στο επίκεντρο των Βαλκανίων..."

Το 2004, επεσήμανε ο κ. Καραμανλής, "...βρήκαμε έτοιμο λιγότερο από το μισό έργο της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αξόνων της. Δυστυχώς, η προηγούμενη κυβέρνηση προσπαθούσε να δημιουργήσει μια "εικονική πραγματικότητα", τάζοντας συνεχώς ότι θα ολοκληρώσει το έργο. Η αλήθεια όμως ήταν ότι απέμενε να γίνει το δυσκολότερο κομμάτι του..."
http://www.naftemporiki.gr/euroelection/story.asp?id=1671055

Οι Κοι του ΠΑΣΟΚ και πασης Ελλαδος...
Για ψεύδη, ανακρίβειες και προεκλογικές σκοπιμότητες σχετικά με το έργο της Εγνατίας Οδού, κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ο πολιτικός εκπρόσωπος του
ΠΑΣΟΚ για τα δημόσια έργα, Γιάννης Μαγκριώτης, σχολιάζοντας δηλώσεις του Κώστα Καραμανλή, κατά την επίσκεψή του στον αυτοκινητόδρομο
Ο ίδιος υποστήριξε ότι η Εγνατία δεν θα ολοκληρωθεί φέτος. Όπως είπε, υπάρχουν τρία τμήματα (Μικρό Περιστέρι, Δεύτερος Άξονας Μεγάλης Γέφυρας Αράχθου και Σήραγγα Τύριας), "που δεν πρόκειται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2009", ενώ οι τρεις κάθετοι άξονες "δεν θα έχουν τελειώσει ούτε το 2010". http://www.naftemporiki.gr/euroelection/story.asp?id=1671074

Και η Αληθεια..
Οι παλιοτεροι Μηχανικοι θυμούνται οτι, το πολυθρύλητο έργο «Εγνατία οδός» είχε αναληφθή απο Κοινοπραξία 28 ελληνικών τεχνικών εταιρειών (που αποτελούσε το 80% του τεχνικού δυναμικού της Ελλάδος τότε) με ημερομηνία περατώσεως την 31/12/1976.
Ναι να το επαναλαβομεν αδελφοι, συνελληνες της Βαλκανοταλιμπανιας.
Δεν είναι ντροπη να γνωριζομε την αληθεια δηλαδη τα χαλια της Δημοκρατ(ουρ)ιας μας...
Το εργο ειτε μας αρεσει ειτε όχι, ειχε δημοπρατηθη επι στρατιωτικου καθεστωτος με προγραμματισμενο περας ολοκληρωσεως την 31/12/1976.
Αντε με τις συνηθεις καθυστερησεις να ειχε τελειωσει το 1977 το1978 το 1980, δηλαδη πριν από 30χρονια περιπου!!!
Αν δεν διεκόπτετο από την μεταπολιτευτική κυβέρνησι του θείου του «θεού» Καραμανλή, η οποία παρέπεμψε το θέμα στη Δικαιοσύνη για την διενέργεια ανακρίσεων, την έρευνα τυχόν ατασθαλιών και την άσκησι διώξεως εναντίον των ενεχομένων στην διαπραγμάτευσι και υπογραφή των συμβάσεων.
Το φθινόπωρο του 1979, μετά από πενταετή εξονυχιστική δικαστική έρευνα, εξεδόθη αθωωτικό βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών με επαινετικά σχόλια για την "χρηστή διαχείρισι του δημοσίου χρήματος".
Σήμερα, εν έτει 2009 και αφου η Εγνατια κατεστη το γεφυρι της Αρτας οι κληρονομοι των ευεγενων δυναστειων εριζουν περι της πατροτητος και της συμμετοχης τους στην εκτελεσι του εργου, την διακοπη του οποιου από φθονο και μονο ο «πατριαρχης»της Νεας Δημοκρταις πρωτοστατησε και επετυχε φοβουμενος την συντριπτικη συγκρισι...
Κατα τα αλλα, για να ολοκληρωσουμε, περι ονων μουλαριων και αλλων ανεξικακων ζωων, ο Ελληνικος λαος τα ακουει όλα βερεσε …τουθοπερ εστι μεθερμηνεύομενον..
"εχεσθην η Φοραδα στ Αλωνι"

ΙΑΣΩΝ

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου