Το απόγευμα της Τρίτης, παραδίδεται στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα της Εγνατίας Οδού!
Πρόκειται για τα τρία περίπου χιλιόμετρα, μεταξύ Δωδώνης και Τύριας, που ταλαιπώρησαν αρκετά και την Εγνατία ΑΕ και τους κατασκευαστές, λόγω των σοβαρών γεωμορφολογικών προβλημάτων που παρουσιάστηκαν.
Αυτό που απομένει για την παράδοση του τμήματος, είναι οι διαγραμμίσεις και η τυπική έγκριση που δίνεται από την Επιτροπή Σηράγγων.
Με την παράδοση του τμήματος αυτού, στο οποίο περιλαμβάνεται και η περίφημη πια σήραγγα Σ-2 μειώνεται ακόμη περισσότερο ο χρόνος που απαιτείται για να φτάσει κάποιος από τα Γιάννινα στην Ηγουμενίτσα.
Έτσι μία διαδρομή, που μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν από τις πιο επικίνδυνες και απαιτούσε πάνω από μιάμιση ώρα, τώρα θα γίνεται σε 25 λεπτά περίπου και με απόλυτη ασφάλεια.
Πέραν όλων αυτών, η παράδοση του τμήματος Δωδώνης - Τύριας, σημαίνει το πέρας της Εγνατίας, ένα έργο για το οποίο επί είκοσι χρόνια συζητούσαμε και τώρα πια μπαίνει στην καθημερινότητά μας.
Η Ήπειρος καλείται πια να ζήσει με την Εγνατία και να διαχειριστεί με υπευθυνότητα τις μεγάλες αλλαγές που φέρνει.
Βάσω Σκουλίκα
Το Κ.Κ.Ε., οι μυστικές συμφωνίες με την Αλβανία και οι Τσάμηδες
-
Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες και πολυσυζητημένες περιόδους της νεότερης
ελληνικής ιστορίας είναι αναμφίβολα τα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου
αλλά κα...
ΜΠΡΑΒΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ..
ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΠΡΙΝ ΜΕΡΕΣ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Πριν από αρκετές ημέρες είχαν γίνει τα εγκαίνια του τελευταίου κοματιού της Εγνατίας και ουσιαστικά της ολοκλήρωσής της!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνεις κάποιο λάθος στην ημερομηνία της ανάρτησής σου;
Ή κάποιοι μας δουλεύουν ψιλό γαζί;;
Μπράβο στη ΝΔ. Μέσα σε 5 χρόνια έφτιαξε το 60% του έργου και ιδίως τα πιό δύσκολα κομμάτια!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή11.28
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΕΙΣ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ.
Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΣΟΥΦΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΟΝΔΡΟΕΙΔΕΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ , ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑ.