Τέσσερα χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την ημέρα που το αεροσκάφος των κυπριακών αερογραμμών "Helios Airways", το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρνακα - Πράγα με ενδιάμεση στάση στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, κατέπεσε στο Γραμματικό Αττικής, με τραγικό απολογισμό το θάνατο 115 επιβατών και 6 μελών του πληρώματος.
Στις 17 Σεπτεμβρίου, 4 άτομα και ένα νομικό πρόσωπο θα βρεθούν ενώπιον της δικαιοσύνης.
Το Boeing 737-31S αναχώρησε από το αεροδρόμιο της Κύπρου στις 09:07 και στις 10:37 εισήλθε στο FIR Αθηνών. Εξαιτίας όμως της αδυναμίας του να επικοινωνήσει με τον πύργο ελέγχου, δυο F-16 απογειώθηκαν με σκοπό τη διερεύνηση του προβλήματος.
Λίγα λεπτά αργότερα, τα δυο F-16 καταφέρνουν να επικοινωνήσουν με το κυπριακό αεροσκάφος. Ο πιλότος έλειπε από τη θέση του, ο συγκυβερνήτης ήταν αναίσθητος και μάσκες οξυγόνου είχαν πέσει.
Το αεροσκάφος πετούσε με αυτόματο πιλότο, με κατεύθυνση την Εύβοια.
Ο φροντιστής Ανδρέας Προδρόμου παίρνει τον έλεγχο του αεροπλάνου, λίγο αργότερα, όμως, τα καύσιμα του αεροσκάφους τελειώνουν και στη συνέχεια, ο αριστερός κινητήρας σταματά να λειτουργεί, για να ακολουθήσει πέντε λεπτά μετά και ο δεξιός κινητήρας.
Στις 12:05, το μοιραίο αεροπλάνο συνετρίβη στην ορεινή περιοχή του Γραμματικού Αττικής, προκαλώντας τον τραγικό θάνατο 115 επιβατών και 6 μελών του πληρώματος.
tvxsΣτις 17 Σεπτεμβρίου, 4 άτομα και ένα νομικό πρόσωπο θα βρεθούν ενώπιον της δικαιοσύνης.
Το Boeing 737-31S αναχώρησε από το αεροδρόμιο της Κύπρου στις 09:07 και στις 10:37 εισήλθε στο FIR Αθηνών. Εξαιτίας όμως της αδυναμίας του να επικοινωνήσει με τον πύργο ελέγχου, δυο F-16 απογειώθηκαν με σκοπό τη διερεύνηση του προβλήματος.
Λίγα λεπτά αργότερα, τα δυο F-16 καταφέρνουν να επικοινωνήσουν με το κυπριακό αεροσκάφος. Ο πιλότος έλειπε από τη θέση του, ο συγκυβερνήτης ήταν αναίσθητος και μάσκες οξυγόνου είχαν πέσει.
Το αεροσκάφος πετούσε με αυτόματο πιλότο, με κατεύθυνση την Εύβοια.
Ο φροντιστής Ανδρέας Προδρόμου παίρνει τον έλεγχο του αεροπλάνου, λίγο αργότερα, όμως, τα καύσιμα του αεροσκάφους τελειώνουν και στη συνέχεια, ο αριστερός κινητήρας σταματά να λειτουργεί, για να ακολουθήσει πέντε λεπτά μετά και ο δεξιός κινητήρας.
Στις 12:05, το μοιραίο αεροπλάνο συνετρίβη στην ορεινή περιοχή του Γραμματικού Αττικής, προκαλώντας τον τραγικό θάνατο 115 επιβατών και 6 μελών του πληρώματος.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου