Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Τέλος σε απόσυρση και ...πράσινο δακτύλιο.!

Καταργείται από σήμερα το μέτρο της απόσυρσης των ΙΧ αυτοκινήτων, όπως ανακοίνωσαν οι υπουργοί Οικονομικών κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος κ. Τίνα Μπιρμπίλη.
Ήδη υπεγράφη από το Υπουργικό Συμβούλιο νέα πράξη νομοθετικού περιεχομένου που θα λάβει αριθμό ΦΕΚ αύριο.
Όπως δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου, το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα, δεν ενισχύει την ελληνική οικονομία καθώς δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία ενώ τέλος έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος.
Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών το εκτιμούμενο ετήσιο κόστος ανέρχεται σε 400 εκατ. ευρώ. Οσοι έχουν αποσύρει έως σήμερα τα ΙΧ αυτοκίνητά τους θα τύχουν των ευεργετημάτων της προηγούμενης πράξης νομοθετικού περιεχομένου και θα αποζημιωθούν κανονικά.
Αυτοί έχουν το δικαίωμα είτε να πάρουν το ποσό των 1000 ευρώ, είτε το ποσό των 500 ευρώ και δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Τροποποιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη

Από την πλευρά της η υπουργός Περιβάλλοντος κ. Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι τροποποιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη ΙΧ αυτοκινήτων σε σχέση με αυτό που ορίζονταν στην προηγούμενη πράξη Σουφλιά. Με τη νέα ρύθμιση επιβαρύνονται λιγότερο τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και επιβαρύνονται περισσότερο τα μεγάλου κυβισμού που είναι και ενεργοβόρα.

Στη νέα ρύθμιση τα τέλη κυκλοφορίας χωρίστηκαν σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα με το έτος και τον κυβισμό του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τη νέα διάρθρωση τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται

  • από 0 έως 68 ευρώ για ΙΧ αυτοκίνητα-μοτό μικρότερα των 301 κυβικών,
  • από 28 έως 96 ευρώ για ΙΧ 301 έως 785 κυβικά,
  • από 94-187 ευρώ για ΙΧ από 786 έως 1357 κυβικά,
  • από 184 έως 352 ευρώ για ΙΧ από 1358 έως 1928 κυβικά,
  • από 428 έως 671 ευρώ για ΙΧ από 1929 έως 2357 κυβικά και
  • από 562 έως 880 ευρώ για ΙΧ άνω των 2357 κυβικών.

Η υπουργός Περιβάλλοντος ανακοίνωσε τέλος ότι καταργείται ο πράσινος δακτύλιος ο οποίος σύμφωνα με τη ρύθμιση Σουφλιά θα ίσχυε για την Αθήνα από το 2011.

Η κ. Μπιρμπίλη είπε ότι το μέτρο αυτό θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο ενός συνολικού πακέτου για την πολιτική αυτοκινήτου και τη βιώσιμη κινητικότητα όπως είναι ο τεχνικός έλεγχος, οι κάρτες καυσαερίων, η ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς, τα δίκτυα των πεζοδρόμων, των ποδηλατοδρόμων, της ήπιας κυκλοφορίας, η αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης κλπ.

5 comments:

  1. Το Ταχαλια συνδιαζει αυτο με την αποσυρση...αβραμοπουλου!

    Φοβερα Γελια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009 ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ, ΑΠΟ ΤΩΡΑ, ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ 2010.
    ΜΕΤΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΟΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2010 ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2009, ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
    ΠΑΝΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΜΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ.
    ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΒΡΕ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι πρόωρες εκλογές ήταν λάθος εκτίμηση του Καραμανλή, που ήλθε από τις (ύποπτες;) προτάσεις / μεθοδεύσεις των Ντόρας, Σουφλιά και Παυλόπουλου και Μεϊμαράκη.
    Τα λάθη στην πολιτική πληρώνονται αλλά αυτό δεν μπορεί να εξαγνίσει την ψευτιά και την υποκρισία του ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΨΕΥΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
    Μέσα σε μόλις τριάντα μέρες έχει καταφέρει να διαλύσει τον κοινωνικό ιστό της χώρας, λέει ψέματα στους Έλληνες και τους ξένους για τα οικονομικά, διώχνει από το δημόσιο όσους δεν είναι φανατικοί πασόκοι, καταργεί ένα σωρό φιλολαϊκά μέτρα όπως η απόσυρση και προχωρεί σε παρασκηνιακές συνομιλίες με τους Αμερικανούς για τα Σκόπια και την Κύπρο.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝ ΟΡΙΣΕΙ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΑΚΟΜΗ.
    Τελικά είχαν δίκιο όσοι έλεγαν ότι επί Γιωργάκη τα πράγματα ΔΕΝ θα χειροτερεύσουν απλά.
    ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΠΑΧΑΛΟ.
    Απλά ο Γιωργάκης προσπαθεί να τους επιβεβαιώσει το συντομότερο δυνατό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα πράσινα άλογα μόλις έφτασαν! 'Επεται συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω ένα Πεζό 106 του 1992 και καλούμαι να πληρώσω 352 ευρώ το χρόνο, κάθε χρόνο.
    Το αμάξι δεν έχει εμπορική αξία ούτε 500 ευρώ και περίμενα πώς και πώς να το δώσω απόσυρση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή