Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Το τέλος του ..."παραμυθιού". Ο οδηγός του τανκ που μπήκε στο Πολυτεχνείο, εξομολογείται.!


"...Μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα στις 17 Νοεμβρίου, η ίλη μου πήρε εντολή να ετοιμαστεί για έξοδο. Αποφασίστηκε να βγουν 5 άρματα.
Εγώ ήμουν οδηγός στο πρώτο άρμα που βγήκε στον δρόμο. Φτάνοντας μπροστά στην πόρτα, έστριψα το άρμα προς το Πολυτεχνείο, με γυρισμένο το πυροβόλο προς τα πίσω. Θυμάμαι ότι σηκώθηκα από τη θέση μου και εγώ και το άλλο πλήρωμα. Δεκάδες φοιτητές κρέμονταν από τα κάγκελα, ενώ εκατοντάδες βρίσκονταν στον προαύλιο χώρο.
Ενα τέταρτο πριν από τις 3 το πρωί της 17 Νοεμβρίου ήρθε ο οδηγός εδάφους του άρματος και μου λέει: Θα μπούμε μέσα, θα ρίξουμε την πύλη. Ετοιμάσου!...
λέει.
...Πήρα θέση και ξεκίνησα. Δεν έβλεπα πολλά πράγματα, δεν είχα καλό οπτικό πεδίο, γιατί κοιτούσα πλέον από τη θυρίδα του άρματος. Δέκα εκατοστά πριν από την πόρτα, σταμάτησα. Σταμάτησα σκόπιμα. Αυτό φαίνεται στο βίντεο της εποχής. Στο φρενάρισμα, οι φοιτητές τρομαγμένοι έφυγαν προς τα πίσω. Αν έμπαινα με ταχύτητα, θα σκότωνα δεκάδες άτομα που εκείνη τη στιγμή ήταν κρεμασμένα στα κάγκελα..."

Λίγα λεπτά αργότερα ο A. Σκευοφύλαξ θα μαρσάρει δυνατά.
Ο δυνατός προβολέας του τανκ σκοπεύει την πύλη.
"...H καγκελόπορτα έπεσε αμέσως. Πίσω από τη σιδερένια πύλη ήταν σταθμευμένο το Μερσεντές το οποίο είχαν βάλει εκεί οι φοιτητές για να φράξουν την είσοδο. Το έκανα αλοιφή. H αριστερή ερπύστρια το έλιωσε. Με το που έπεσε η πύλη του Πολυτεχνείου εισέβαλαν οι αστυνομικοί για να συλλάβουν τους φοιτητές. Λίγο αργότερα κατέβηκα και εγώ από το άρμα και μπήκα στον χώρο του Πολυτεχνείου. Δεν υπήρχε νεκρός. Θα μπορούσε όμως και να υπάρχουν νεκροί..." λέει .

Παρά τον πόνο και την αγωνία τους να φύγουν να γλιτώσουν την ζωή τους, οι φοιτητές θα δείξουν μεγαλείο ψυχής απέναντι στον στρατιώτη που ισοπέδωσε το όνειρό τους.
Αδιάψευστη απόδειξη, η μαρτυρία του κ. Σκευοφύλακα:
"...Οπως περνούσαν οι φοιτητές θυμάμαι ότι έριχναν μέσα στο τανκ πακέτα τσιγάρα και ό,τι προμήθειες είχαν μαζί τους. Οταν γυρίσαμε στο Γουδί, το άρμα έμοιαζε με περίπτερο. Οσο σκέφτομαι ότι οι φοιτητές μας έδιναν σάντουιτς και τσιγάρα, μετά απ’ όσα τους κάναμε… Δεν μπορώ να το συχωρέσω αυτό το πράγμα στον εαυτό μου. Σκέφτομαι τι πήγα και έκανα!..".
...ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙ’ AYTO ΠΟΥ HMOYN, ΓΙ’ AYTO ΠΟΥ EKANA. Τότε αισθανόμουν ότι έκανα κάτι καλό, κάτι μεγάλο. Στους [μαυροσκούφηδες], στο Γουδί, είχα γίνει ο ήρωας που διέλυσε τους εχθρούς της πατρίδας, τα [παλιοκουμμούνια], όπως λέγαμε τότε τους φοιτητές. Αυτά μου έλεγαν, αυτά πίστευα. Τι περιμένεις!.. Ημουν 20 χρονών… Ούτε μια εφημερίδα δεν είχα διαβάσει μέχρι τότε. Είχα γίνει και εγώ φασίστας.
Μέχρι που μπήκα μέσα, πίστευα αυτό που έκανα. Στη συνέχεια έγινε ο εφιάλτης της ζωής μου...".
Εφημερίδα "ΒΗΜΑ" 9/11/2003
tapragmata

14 comments:

  1. ti krima pou den patise kanenan an patage den tha eixame kati san tous papaxtristou kai sia na mas ta prizoune

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το τέλος του ..."παραμυθιού".
    Ε, γιαννιώτη?
    Σαν δεν ντρεπόσαστε ρε "δεξιοί" της ροχάλας!
    Σας πήρε ρε ... 36 χρόνια να καταλάβετε ότι το πολυτεχνείο είναι μύθος?
    Ακόμα και όταν ο ...ψυχος Καραμανλής καλούσε τους συγγενείς των "θυμάτων" να παρουσιαστούν για ένα είδος αποζημίωσης και ηθικής αποκατάστασης?

    υ.γ. η Μαρίκα είχε δίκιο στον χαρακτηρισμό "τσογλάνια" μόνο που κοίταζε σε λάθος κατεύθυνση!
    Από τον πρώτο χρόνο κιόλας εσείς τρέχατε να καταθέσετε στεφάνι!
    Στου Μακρυγιάννη ρε αλήτες πήγατε ποτέ?
    Ούτε σαν κόμμα, ούτε μεμονωμένα!
    Εκεί ήμουν και ποτέ δεν είδα κανέναν σας!
    Στον Ελεύθερο Κόσμο του 1981 στην φωτογραφία από την πορεία μετά το μνημόσυνο είναι η Άννα ο μακαρίτης ο Καψάλης κι εγώ δείχνοντάς του να προχωρήσουμε μέχρι την Βουλή!
    ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!

    Αν γίνει νέος εμφύλιος θα φύγετε πρώτοι. Ούτε για σαβούρα δεν κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανξεφτιλισμενοι χριστιανοδεξιουληδες εσεις ειστε υπευθυνοι για ολα.
    εσεις φταιτε που επικρατησε απολυτα η κοκκινη πανουκλα, ο καρκινος της αριστερας απο το 74 μεχρι σημερα αρχιρεζιλιδες σφαλιαροφαγοι.
    δεν εχετε ιχνος αξιοπρεπειας και αυτοσεβασμου και αφηνετε τους αναχρομπολσεβικους να σας καβαλανε και να σας ξεφτιλιζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην ίδια συνέντευξη ο Σκευοφύλαξ,δηλώνει και τα νέα πολιτικά του πιστευω.
    Αφού κύριε Γιαννιώτη τα διάβασες, γιατι τα αποκρύπτεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ φίλε Μανιάτη (1:30 πμ)
    Η οργή και οι ύβρεις, δεν υπήρξαν ποτέ καλοί επικοινωνιακοί σύμβουλοι.
    Δεν κατεβάζω το σχόλιό σου, για να μπορέσουν να το "καμαρώσουν" όσο το δυνατόν περισσότεροι φίλοι - ομοϊδεάτες σου.
    Μια όμως και μου επιτίθεσαι φραστικά ως "Μανιάτης", κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία σου, έχω να σου πω ότι δεν πρέπει να σε ..."σπούδασαν ωραία οι δασκάλοι σου".
    Διαφορετικά, θα μπορούσες να κάνεις μαζί μου έναν νορμάλ διάλογο.
    Δεν γνωρίζω όμως τι σε πείραξε περισσότερο:
    Ο τίτλος της ανάρτησης ή το περιεχόμενο αυτής;
    Και κάτι τελευταίο σαν ..."συμβουλή", αν μου επιτρέπεις.
    Ποτέ μην εκλαμβάνεις την ανοχή του ..."οικοδεσπότη" ως αδυναμία.!

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σύντροφε Μανιάτη Το γκρα τα φυσεκλίκια και βουρ για τα βουνά
    Οπου νάναι ξεκινάει νέος συμμοριτοπόλεμος
    Μπροστάρης στον αγώνα για να γλυτώσουμε από τον κομμουνισμό της Αλέκας

    "δεξιός" της ροχάλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ (χμ!) γιαννίωτη!
    Παραβλέποντας τους χαρακτηρισμούς, έχεις την καλοσύνη να μου απαντήσεις για την ταμπακιέρα?

    Ρίξε μια ματιά εδώ και κατανόησε την αγανάκτησή μου!
    http://alfeiospotamos.blogspot.com/2009/11/blog-post_950.html
    Φτάσατε με την ανοχή που δείξατε όλα εκείνα τα χρόνια, να παραληρούν οι Κομμουνιστές σήμερα!

    Αφού δεν υπήρξαν νεκροί, σε ποιούς απότειναν φόρο τιμής και κατέθεταν στεφάνια οι Υπουργάρες σας τόσα χρόνια?

    Τουλάχιστον ο χαρακτηρισμός "τσ..." δεν είναι δικός μου!!!

    Ανώνυμε "σύντροφε", για τους Κομμουνιστές το όπλο μου το έχω στην καβάτζα!
    Για κάποιους σαν εσένα το έχω αρκετό από την υπερέκριση των σιελογόνων αδένων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σύντροφε Μανιάτη την υπερέκριση των σιελογόνων αδένων σου κράτησέ την δια ιδίαν χρήσιν , διότι σε εξαιρετικές περιπτώσεις αντικαθιστά με μεγάλη επιτυχία τη βαζελίνη

    "δεξιός" της ροχάλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μερικές φορές τα σχόλια που διαβάζω αναδύουν βαριά μπόχα.
    Λυπάμαι, λυπάμαι πολύ.
    Πολύ μίσος.
    Βαρύς ο αέρας της βίας.
    Δεν αξίζει.
    Η αφήγηση του φαντάρου ΓΕΝΝΑΙΑ...
    ..γιατί γενναίος δεν ειναι ο οπλισμένος απέναντι στον άοπλο, αλλά αυτός που μπορεί να πει ΑΚΡΙΒΩΣ τις αλήθειες όπως τις έζησε.
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ σαν και τον φαντάρο ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ "ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΕΙ"

    Ο
    ****αντιστασιακός****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Μανιάτη...
    Κατ' αρχάς αν έχεις αγανάκτηση, πρέπει πρώτα να ηρεμήσεις και μετά να τα πούμε.
    Τι πάει να πει ότι κατέθεταν στεφάνια οι ...Υπουργάρες της δεξιάς;
    Για το "θεαθήναι" το κάνανε κι' αυτοί, κι' από μέσα τους έριχναν ...μπινελίκια.
    Αφού προκύπτει απ' όλες τις μαρτυρίες ότι ΔΕΝ υπήρξε νεκρός, ούτε εντός του Πολυτεχνείου, αλλά ούτε και στον πέριξ αυτού χώρο.
    Συνεπώς τα στεφάνια συνεχίζουν να κατατίθενται στο ...γάμο του καραγκιόζη επάνω σε μια κακομούτσουνη χάλκινη κεφάλα.
    Στου Μακρυγιάννη, όπου σκοτώθηκαν δεκάδες Χωροφύλακες, δεν φρόντισε κανείς να κατεθέσει ούτε ένα ...γομαράγκαθο.
    Αυτή την επέτειο φρόντισαν και την κατάργησαν οι ..."προοδευτικάρες" μας.
    Γαμώ την ...υποκρισία τους.

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "δεξιός" της ροχάλας

    Όσα ξέρει ο στόμας σου, δεν τα ξέρει ο κόσμος ούλος!!!

    υ.γ. στην ταμπακιέρα θα αναφερθεί κανείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ακριβώς έτσι γιαννίωτη μου!
    Εσύ λες ότι τους έκραζαν, εγώ το είπα πιό χοντρά αλλά πιό αληθηνά ίσως!
    Μα αν γράφει ο άλλος για Βρετανούς και Ισραηλινούς κομάντο που μπήκαν στο πολυτεχνείο και "σκότωσαν και έσφαξαν"!
    Εκεί έχει φτάσει η ασύδοτη προπαγάνδα των Κομμουνιστών και μάλιστα με την ΑΝΟΧΗ της ΝΔ!!!

    Ούτε ένα γαϊδουράγκαθο σε αυτούς που έδωσαν την ζωή των για να έχουν αυτά τα ρε.... Lexus σήμερα.
    Αφού το αναγνωρίζεις, το θέμα θεωρείται λήξαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ρε είστε απόλαυση..
    τι ήθος!.. ποια υψιπετής πολιτική σκέψη!ποια δημοκρατική αντίληψη,,
    με αυτά τα μυαλά γίνεται απολύτως αντιληπτό πως αν δεν υπήρχαν οι άγγλοι εσείς σήμερα θα κοιτούσατε τα ραδίκια ανάποδα.. ανεγκέφαλοι ε ανεγκέφαλοι.. κι όσο για τον πατριώτη μου τον μανιάτη αν πράγματι είναι μανιάτη τέτοια νταηλίκια τα κάνουν κι άλλοι κάτω πίσω από την ανωνυμία..

    μανιάτης 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι ρε πατριώτη!
    εας ειμαι από το πετροβούνι!
    Καλά τώρα, για τους Εγγλεζους, θα βάλω τον κόπανο να κλαίει και τον πασπαλά στο κιούπι!
    εντάξει κορώνα μου (της άλλης μάνης αυτό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή