Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

"Εγώ πήρα την σωρό του Τάσσου Παπαδόπουλου"

Ώστε λοιπόν, έγινε και αυτό.
Φτάσαμε στο πιο ξεφτιλισμένο σημείο για μια "ευρωπαϊκή" χώρα, να καλεί η ίδια στελέχη της Εθνικής Φρουράς για ανάκριση, ότι πήραν τα λείψανα του Τάσσου Παπαδόπουλου!
Η ίδια η πατρίδα, την οποία υπηρετώ εδώ και 15 χρόνια ως υπαξιωματικός, η ίδια η πατρίδα, που με προσέλαβε να την υπηρετήσω, με καλεί τώρα και με ανακρίνει ότι πήρα το σώμα του ανθρώπου που δόξασε τον Ελληνισμό.
Μπράβο.
Να πώ τι; Να γράψω, τι; Να κλάψω, γιατί; Να γελάσω, γιατί; Να θυμώσω; Γιατί; Να βρίσω; ποιόν;
Πείτε μου εσείς.
Και έφτασε στο σημείο, το κράτος να σέρνει έναν επιλοχία Ε.Φ.
Από σταθμό σε σταθμό, να του παίρνουν σάλιο για DNA, δακτυλικά αποτυπώματα, λέτε και είναι κανένας στυγνός εγκληματίας του Μπρούκλιν.
Ποιός είμαι, ο Ντίλινγκερ;
Και έφτασε στο σημείο το κράτος να στέλνει με ένταλμα ερεύνης πέντε αστυνομικούς στο σπίτι μου για έλεγχο!
Να βρείτε τι; Τι περιμένετε να βρείτε σε ένα διαμέρισμα 70 τ.μ.; Κανένα Παοφόρο; Κανένα ΑΜΧ30; Τίποτε μπαζούκας, ή τους S300; Τι περιμένατε να βρείτε μέσα στα συρτάρια με τα εσώρουχα της γυναίκας μου; Τι περιμένατε να βρείτε όταν με το ζόρι χωρώ εγώ, η γυναίκα μου και τα βιβλία μου;
Τι; Πείτε μου, τι;
Και βγηκαν τα τηλεοπτικά κανάλια και οι "έγκυρες" εφημερίδες με πάρα πολύ ευκολία και βρήκαν τους ενόχους.
Ανακρίθηκαν Ελλαδίτες ΕΠΥ - Θεωρούνται Χρυσαυγίτες έγραφε η "αλήθεια" (12-12-09). Μπράβο της.
Ξεκάθαρες κουβέντες μια και φοράω παντελόνια.
Η Χρυσή Αυγή ήταν κατά του σχεδίου Ανάν και είπε ΟΧΙ. ΌΧΙ είπα και εγώ. Ναι. Υπό αυτήν την έννοια είμαι Χρυσαυγίτης.
ΟΧΙ, είπε και ο Τάσσος Παπαδόπουλος.
Είναι και ο μακαρίτης ο Πρόεδρος Χρυσαυγίτης; Πείτε μου γιατί έκανε το κράτος έλεγχο στο τηλεφωνό μου, με ποιούς μίλησα, τι είπα και τι δεν είπα.
Ε, με ποιούς να μιλάω ρε παιδιά; Με τις Ερυθρές Ταξιαρχίες;
Θα ήταν πιο έντιμο για το κράτος να μου πει ξεκάθαρα, ότι θα σου κάνουμε έλεγχο και θα σε ανακρίνουμε, γι' αυτό και γι' αυτό, παρά να με κατηγορείτε ότι πήρα τη σορό του Προέδρου Παπαδόπουλου.
Τα βλέπεις Νικόλα Παπαδόπουλε;
Εγώ που ήμουν μαζί σου το βράδυ της πρώτης Κυριακής των προεδρικών εκλογών, στα γραφεία του ΔΗΚΟ και βλέπαμε τα αποτελέσματα, με ανακρίνουν, για να πώ τι ξέρω για τη σορό του πατέρα σου. Πόσα θαυμαστικά να βάλω άραγε; Δημοκρατία έχουμε και πιστεύω ό,τι θέλω. Πιστεύω ότι εγώ κρίνω σωστά. Πιστεύω και είμαι, όλα όσα δεν είσαστε εσείς.
Διαβάστε το πρόγραμμα διακυβέρνησης του κ. Χριστόφια, στη σελίδα 37.
Είμαι αυτό που εσείς θέλετε να εξαλείψετε. Εάν είναι έγκλημα η αγάπη για την πατρίδα, τότε κάντε λαϊκά δικαστήρια, δικάστε με και σκοτώστε με.
Κρίμα κυπριακό κράτος, κρίμα. Έπεσα έξω.

Νικόλαος Θεοδώρου
Επιλοχίας ΕΠΥ στην Εθνική Φρουρά από το 1995
Υ.Γ. Προς τη γυναίκα μου:
Άντρη Σταύρου - Θεοδώρου, σε ερωτώ. Στις επόμενες εκλογές, θα ψηφίσεις πάλι ΑΚΕΛ;
elkosmos

Bookmark and Share

1 comments: