Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Δημοκρατία Κοεμτζόγλου: Αφόπλισαν δύο αστυνομικούς στο Μαρούσι

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες της Αστυνομίας για τον εντοπισμό των δύο αγνώστων, οι οποίοι λίγα λεπτά πριν τα μεσάνυκτα αφαίρεσαν τα όπλα και τα αλεξίσφαιρα γιλέκα δύο αστυνομικών, επί της Λεωφόρου Κηφισίας 32.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Αστυνομία αναζητά ένα ασημί όχημα, μάρκας Peugeot το οποίο βάσει των μαρτυριών των θυμάτων, χρησιμοποίησαν οι δράστες.
Λίγα λεπτά αργότερα, αστυνομικοί έκαναν σήμα σε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο για έλεγχο επί της Λ. Κηφισίας 178, ρεύμα προς Αθήνα, αλλά ένας εκ των επιβαινόντων πυροβόλησε μια φορά και στη συνέχεια διέφυγαν.
Στο σημείο βρίσκονται άνδρες της Αστυνομίας, οι οποίοι αναζητούν τον κάλυκα από το όπλο του δράστη.
Όλα ξεκίνησαν γύρω στις 24:00 τα μεσάνυκτα όταν οι δύο αστυνομικοί του τμήματος Αμαρουσίου πήγαν στο σημείο, προκειμένου να ελέγξουν δύο υπόπτους- πιθανώς αλλοδαπούς. Όταν οι αστυνομικοί πλησίασαν σε κοντινή απόσταση τους υπόπτους, οι τελευταίοι με την απειλή όπλων, τους υποχρέωσαν να τους παραδώσουν τον οπλισμό και τα αλεξίσφαιρα γιλέκα τους. Στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή. Να σημειωθεί ότι δεν έχει τραυματιστεί κανένας από τους αστυνομικούς.
Στο σημείο βρέθηκαν ανώτατοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ, ανάμεσά τους και ο κ. Ιωάννης Ραχωβίτσας.

8 comments:

  1. ΕΝΩ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ Ε.....ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΑΨΑΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑΡΩ ΚΑΠΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΚΛΗΣΕΙΣ ΕΚΕΙ Η ΜΑΓΚΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ....ΑΣΕ ΡΕ ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ ΒΓΑΛΕ ΤΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ!!ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΗΔΕΝ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΗΔΕΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ....ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ.ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΡΩΝΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΧΤΗΖΟΥΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ για τις παρωπίδες που μου φόρεσες αγαπητέ φίλε 12:57 μμ.
    Ίσως να μην έχω αντιληφθεί τις προθέσεις του υπουργού της τέως Δημοσίας Τάξεως.
    Αλλά πως να το κάνουμε.!
    Έχω κι' εγώ τα κουσούρια μου.
    Βλέπεις εγώ είμαι υπέρ της Ελληνίδας Ψυχογιού και όχι υπέρ της Βουλγάρας Κούνεβα.
    Εκεί μάλλον βρίσκεται και η μεταξύ μας διαφορά.

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουτε τωρα θα παραιτηθει ο Κοεμτζογλου;
    Κι εσυ "12:57" τα ιδια σκατα με το Πασοκ ειναι και η ΝΔ,δεν ειναι αυτο το θεμα μας,το προβλημα της ανικανης κι "ευνουχισμενης" αστυνομιας μας αφορα ολους,αν δεν λειτουργουν οι θεσμοι πρωτης γραμμης τοτε την εχουμε βαμμενη ολοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΣΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.....Η ΚΟΥΝΕΒΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΨΥΧΟΓΙΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΣΥΝΔΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΕΣ ΤΙΣ ΜΙΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ......ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΤΟ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΗ ΑΛΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ..ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΞΕΡΕΙΣ..ΑΡΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΣΥΜΠΟΝΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΝΩ ΕΣΥ ΠΙΑΣΤ' ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1:19 μμ.
    Χαίρομαι που είσαι πολύ ενημερωμένος πολίτης.
    Σου ξέφυγε όμως μια λεπτομέρεια.
    Η Ψυχογιού, είναι η νεαρή αστυνομικίνα που την γάζωσαν τα καθήκια με καλάσνικωφ, ενώ η άλλη έφαγε λίγο βιτριόλι στη μάπα (προφανώς από αντίζηλο) και το κράτος του ...Πολίτη (;) την αποζημίωσε με τριάρι διαμέρισμα.
    Αυτά. Καλό απόγευμα.

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΨΥΧΟΠΟΝΙΑΡΗ 1:19
    ΝΑ ΠΟΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΠΑΣΑΙ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΣΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΥΝΕΒΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΚΟΥΝΕΒΑ.
    ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟ,ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΦΙΛΟΖΩΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σε ξερουμε ποσο αγαπας τους ελληνες εσενα με το αλλοδαπο ονομα.
    Δεν μου λες ρε χουλιγκαν της 7 εκει οι 'αλλοι' δεν ειναι ελληνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @6:35
    Τι σχεση εχουνε τα οπαδικα μου αισθηματα με τα πατριωτικα μου,που ειναι πρωτα και πανω απ'ολα στην ζωη μου;Για να ειμαστε λιγο πιο προσεκτικοι με τους χαρακτηρισμους που αποδιδουμε σε αλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή