Το κρουαζιερόπλοιο "Ζενίθ" ΔΕΝ θα προσεγγίσει τον Πειραιά.
Η πλοιοκτήτρια εταιρία επέλεξε για ενδιάμεσο σταθμό τη Μάλτα βλέποντας ότι οι δείκτες υπευθυνότητας στη χώρα μας έπιασαν το ναδίρ.
Οι επιχειρηματίες στη Βαλέτα, την πρωτεύουσα της Μάλτας σίγουρα θα πανηγυρίζουν καθώς εισπράτουν, ουρανοκατέβατα 500 χιλιάδες ευρώ, ποσό που υπολογίζεται ότι αφήνουν σε κάθε σταθμό οι επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων.
Ο Πειραιάς κινδυνεύει να μπει στη μαύρη λίστα των λιμένων προορισμού για τους κατεξοχήν πιο εύπορους τουρίστες και η Ελλάδα να καταδικασθεί σε ακόμη πιο σκληρή λιτότητα λόγω της κάθετης πτώσης στην τουριστική κίνηση.
Οι ..."συνδικαλιστές" (δείτε εδώ κι' εδώ) μπορεί να επιμένουν στις κινητοποιήσεις τους αλλά και η κυβέρνηση οφείλει να πράξει το καθήκον της διαφυλάσσοντας τη βασικότερη πηγή εισοδήματος και θέσεων εργασίας, που είναι ο τουρισμός.
Ασφαλώς δεν είναι μόνο οι απεργίες που διώχνουν τους τουρίστες.
Η ακρίβεια, που υπονομεύει την ανταγωνιστικότητα της χώρας έναντι των υπολοίπων μεσογειακών χωρών, φουντώνει κυρίως λόγω της αύξησης των φόρων. Το γεγονός ότι έχουμε τα ακριβότερα καύσιμα στην Ευρώπη και ο ΦΠΑ αυξήθηκε μέσα σε τρεις μήνες κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες, εξηγεί σε μεγάλο βαθμό την απροθυμία ξένων επισκεπτών να επιλέξουν τη χώρα μας.
Όμως δεν μπορούμε να μένουμε αμέτοχοι σε αυτή τη διαδικασία αυτοκαταστροφής που εξελίσσεται χωρίς την παρέμβαση του κράτους.
Η τήρηση της νομιμότητας πρέπει να ξεκινήσει από τον Πειραιά, πριν δούμε για πάντα τα πλοία να περνούν από τα λιμάνια…
e-typos
Το Κ.Κ.Ε., οι μυστικές συμφωνίες με την Αλβανία και οι Τσάμηδες
-
Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες και πολυσυζητημένες περιόδους της νεότερης
ελληνικής ιστορίας είναι αναμφίβολα τα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου
αλλά κα...
Οσοι χασουν φετος την δουλεια τους στον τουριστικο τομεα,να πανε στον Περισσο να ζητησουν εργασια κι ειδικοτερα στην "ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ" που απ'οτι εμαθα δινουν και 1.500 ευρω πρωτο μισθο.
ΑπάντησηΔιαγραφή