Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Κύριοι "εθνοπατέρες", περάστε στον φυσικό σας ...χώρο.!

Στον κάδο των αχρήστων όλοι αυτοί οι βρωμιάρηδες που μας στέλνουν να ζήσουμε την κόλαση επειδή ξεπούλησαν τα πάντα στο όνομα της… εξουσίας!!!

Εγώ δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα που έχει πιάσει όλους τους "έχοντες την τύχη μας στα χέρια τους" να δηλώνουν και να ξανα-δηλώνουν για την καλή πορεία της Χώρας, ειδικά τώρα που οι "σωτήρες" μας ΔΝΤ-ΕΚΤ-ΕΕ είναι εδώ (άλλο παράδοξο αυτό, να πανηγυρίζουμε που τους βάλαμε στο κεφάλι μας...!!!).
Επίσης, δεν καταλαβαίνω τι μπορώ να κάνω εγώ για να βοηθήσω την κατάσταση και να αποφύγουμε έτσι την χρεοκοπία.
Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί η παρούσα κυβέρνηση "μαλώνει" συνεχώς τους κακούς "κύκλους" που προδικάζουν χρεοκοπία αντί να σταματήσει τις γκάφες (100άδες μπορώ να απαριθμήσω) και να αφοσιωθεί στο έργο της.
Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί προσπαθούν να μου εξηγήσουν όλοι πόσα δεινά θα επιφέρει μια χρεοκοπία, λες και εγώ την επέλεξα ή εγώ την προκάλεσα.
Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα φταίω εγώ αν πτωχεύσει η Χώρα.
Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να υπομείνω για τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής μου τους νταβατζήδες, εγχώριους και αλλοδαπούς.
Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να πληρώσω μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές και να μην πάρω ούτε ένα ευρώ σύνταξη, να μην έχω σχολεία, δρόμους, νοσοκομεία και όλα αυτά τα αυτονόητα που πρέπει να μου παρέχει η Πολιτεία (όχι τσάμπα βέβαια, τα χρυσοπληρώνουμε).
Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να αισθάνομαι ενοχές.
Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω... γενικώς...
Τα κακά σενάρια θα πραγματοποιηθούν αλλά το δυστύχημα θα είναι, πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη, ότι θα μου βάλουν και τις φωνές κιόλας επειδή ...θα φταίω εγώ.
Μπορούμε να τελειώνουμε με τα κλωθογυρίσματα κάποια στιγμή;
ΔΕΝ φταίω εγώ κύριοι κυβερνώντες, ΔΕΝ υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω εγώ αγαπητοί μου πολιτικοί. Σταματήστε επιτέλους να μου βάζετε τις φωνές... γιατί πρέπει να έχετε υπόψη σας πως η υπομονή, η ανοχή και η πολιτισμένη (!) στάση έχουν τα όριά τους. Κι εσείς τα έχετε περάσει προ πολλού…
Αυτή τη στιγμή γίνεται απόπειρα να μετρηθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι. Το ΔΝΤ μόλις λάβει επισήμως τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων που στελεχώνουν τον δημόσιο τομέα θα ζητήσει από την κυβέρνηση την απόλυση των ΙΔΑΧ (Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου). Γύρω στις 300.000 άτομα δηλαδή. Συμφωνώ πως όλοι αυτοί έχουν πάρει τις θέσεις στο δημόσιο βυσματικά, από το παράθυρο, αλλά τι αλυσιδωτές κοινωνικές αντιδράσεις θα είχε μια τέτοια κίνηση εκ μέρους κυβέρνησης και ΔΝΤ;
Η ανεργία θα εκτοξευθεί στα ύψη, τα μεροκάματα θα συμπιεστούν περαιτέρω και θα έχουμε 300.000 περισσότερα άδεια πορτοφόλια, και διερωτώμαι, αυτή είναι η λύση του προβλήματος; Το να γεμίσει η Ελλάδα από φτωχούς, πόρνες, ναρκομανείς με ψυχολογικά προβλήματα και συμμορίες μπράβων; Αν είναι αυτή η λύση, τότε την απορρίπτω και είμαι βέβαιος πως υπάρχει και άλλη, πολύ καλύτερη από αυτή που εντέχνως μου πλασάρετε…
Αυτή την περίοδο όλοι νιώθουμε ότι κάποιοι μας έχουν κοροϊδέψει και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους πολιτικούς που κυβέρνησαν από το 1974 και μετά.
Ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν ο πρώτος διδάξας στο πως θα φαγωθούν τα κοινοτικά χρήματα, και μας παρουσίαζε ότι αυτός και οι υπουργοί του πήγαιναν στις Βρυξέλλες και τραβούσαν τα αυτιά των εκάστοτε επιτρόπων κερδίζοντας χρήματα για τους ελληνικούς επαγγελματικούς κλάδους π.χ. αγρότες κονδύλια, τα οποία ήδη μας είχε εξασφαλίσει η ΚΑΠ (Κοινή Αγροτική Πολιτική).
Ο Καραμανλής μας έλεγε ότι "θα σηκώσουμε τα μανίκια να δουλέψουμε για να νοικοκυρέψουμε την οικονομία" και άλλες μπούρδες, μέχρι το "τα λεφτά υπάρχουν" αυτού του Γιωργάκη που έχει πίσω του διαφημιστικές εταιρίες και imagemakers.
Το πολιτικό σύστημα μάς πήρε στο λαιμό του και η κουτοπονηριά του έλληνα από τον πρόεδρο της κυβέρνησης μέχρι τον τελευταίο βοσκό.
Προτείνω μία λύση και ας βρεθούν οι τρόποι και οι διαδικασίες που χρειάζεται να εφαρμοστούν για να γίνει η Ελλάδα μαγαζί-γωνία όπως και είναι όπως και της αξίζει: αλλαγή του πολιτικού κατεστημένου, της οικογενειακής κληρονομικής δημοκρατίας, αξιοκρατία, διαφάνεια, και επιτέλους το μεγαλύτερο από τα αγκάθια πάταξη της φοροδιαφυγής...
Κωνσταντίνος

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου