Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Η "κοινωνική ένταξη" της Αστυνομίας

Εμείς υπήρξαμε ανέκαθεν αντίθετοι με τον μύθο της κοινωνικής εντάξεως των μεταναστών, κυρίως αυτών που προέρχονται από αλλογενείς προς τον ευρωπαϊκό πολιτισμό κουλτούρες. Η εμπειρία των άλλων ευρωπαϊκών κρατών, που έκαναν πολύ νωρίτερα το εγχείρημα αυτό και απέτυχαν, δεν στοιχίζει τίποτε να είναι και δική μας εμπειρία. Αντίθετα, το να κάνουμε τα ίδια λάθη, στοιχίζει και πολύ. Και αναρωτιόμαστε: Αφού δεν πέτυχε εκεί, όπου το ποσοστό των μεταναστών ήταν – παρεμπιπτόντως – και πολύ μικρότερο, πώς θα πετύχει εδώ;
Την απάντηση την δίνει το ένα και μοναδικό, το ανεπανάληπτο Υπουργείο Προστασίας (κάθε άλλου πλην) του Πολίτη και ειδικότερα ο κ. Πίπης Βούγιας, με την καθοριστική, ως φαίνεται, «σύμβουλό» του, Αφροδίτη Αλ Σάλεχ. Έτσι, σύμφωνα με «ΤΟ ΒΗΜΑ» του περασμένου Σαββάτου, σύντομα θα διανεμηθεί σε όλες τις κλίμακες της ΕΛ.ΑΣ., από τις σχολές μέχρι το ΑΤ Καστελλορίζου ο «Oδηγός συμπεριφοράς της Ελληνικής Αστυνομίας προς θρησκευτικές και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες».
Και πώς θα συμβάλλει αυτός ο οδηγός στην αποφυγή των λαθών της πολυπολιτισμικής γκάφας άλλων κρατών;
Αντί να ενταχθούν οι μετανάστες και οι λοιποί «ευάλωτοι» στην κοινωνική πραγματικότητα, θα προσαρμοσθεί η κοινωνική πραγματικότητα σ' αυτούς, με πιλότο την Ελληνική Αστυνομία. Κα-τα-πλη-κτι-κό!
Διαβάζουμε λοιπόν – από «ΤΟ ΒΗΜΑ» πάντοτε – ότι, αν για παράδειγμα η αστυνομία εισβάλει στο σπίτι ενός βουδιστή (σημειωτέον ότι η μισή θωλο-μαστουρο-κουλτούρα του Κολωνακίου και των ΒΠ έχει ασπασθεί τον βουδισμό), ο οποίος είναι ύποπτος για εμπορία ή κατοχή μεγάλης ποσότητος ναρκωτικών, τα αγαλματίδια του Βούδα που θα δει μέσα στο σπίτι, πρέπει να τα πιάσει από κάτω. Κι αν θέλει να δει τι έχουν μέσα, τότε πρέπει να γονατίσει και να προσευχηθεί, μήπως και ο Βούδας πάει προς νερού του... Επιπλέον, το άρρεν όργανο δεν πρέπει να κοιτάει άτομα του αντιθέτου φύλλου – βουδίστριες δηλαδή – στα μάτια. Δεν μπορεί δηλαδή να την κοιτάξει και ψαρωτικά να τις πει: «Πού την έχεις κρυμμένη την κόκκα μωρή!» Μπορεί όμως κοιτώντας από το παράθυρο προς την Πλ. Φιλικής Εταιρείας, κάτι γνωστά λαμόγια που κάθονται στο Da Capo, να την ρωτήσει με τακτ: «Το συναχάκι που έχετε είναι από κρυολόγημα, από γρίπη ή από άλλη αιτία;» Ό,τι κι αν απαντήσει δεν θα μπορέσει ποτέ να διαβάσει την αλήθεια ή το ψέμμα στο βλέμμα της... Διότι τότε Κούρτοβικ και Αλ Σάλεχ θα τον στείλουν να κάνει παρέα στον... αρχισυντάκτη μας.
Επίσης, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, οι άνδρες Σιχ φέρουν μικρό μαχαίρι στον λαιμό ως θρησκευτικό σύμβολο (σ.σ. εννοούν το «Κιρπάν», το οποίο μπορεί να φθάνει έως και τα 90 εκ.). Αφαιρείται, λέει, με εντολή των γερόντων της κοινότητας. Εννοείται ότι κάθε όργανο του νόμου πρέπει να έχει καταχωρημένο στο κινητό του το τηλέφωνο των... γερόντων (Γκουρού) της κοινότητος. Όταν βρει κάποιον Σιχ, ο οποίος χρίζει σωματικής ερεύνης ή και συλλήψεως, για να του αφαιρέσει το «μαχαιρίδιο» από τον λαιμό θα καλέσει τους γέροντες, θα τους ενημερώσει για το συμβάν, για τα αίτια του ελέγχου ή της συλλήψεως, αυτοί θα συσκεφθούν, θα ψηφίσουν και εάν το εγκρίνουν θα του πουν: «Μπάτσε, δώσε μας λίγο τον Ρατζίφ, για να του δώσουμε την εντολή». Εκείνος θα του ακουμπήσει το κινητό στο αφτί, αν το βρει ανάμεσα στο τουρμπάνια και την δεκαπεντάμετρη χαίτη που αυτά κρύβουν μέσα τους, με την ελπίδα ότι αυτοί δεν θα του πουν: «Ξεκοίλιασέ τον και ο Θεός και όλα τα βόδια αυτού του κόσμου είναι με το μέρος σου...»
Στο ίδιο δημοσίευμα μαθαίνουμε ότι πλέον οι αστυνομικοί πρέπει να αποκαλούν τους Ρομά, Ρομά. Απαγορεύονται οι όροι «Γύφτος», «Αθίγγανος» ή «Τσιγγάνος». Συγχρόνως, αναφέρεται ότι οι περισσότεροι Ρομά είναι αναλφάβητοι – παρά τα μύρια που έχουν ξοδευθεί για την εκπαίδευση και... κοινωνική τους ένταξη. Πέραν του ότι κανένας από αυτούς, πλην το γραμματιζουμένων και στρατευμένων στο ευαγές «κίνημα» του κ. Δημητρά, δεν καταλαβαίνει τι θα πει Ρομά, είμαστε βέβαιοι ότι σε μερικά χρόνια θα αναζητηθεί και νέος όρος, καθώς και το «Ρομά» θα θεωρείται υβριστική έκφραση. Φαντασθείτε, πάντως, έφοδο σε τσαντίρι, όπου ο ύποπτος ενημερώνει την αστυνομία για την «ιδιαιτεροτητά» του, λέγοντας, προσέξτε πώς θα μου φερθείτε, διότι όλοι εδώ μέσα είμεθα «επτά Ρομά σ' ένα δωμά».
Τα καλύτερα όμως, τα διαβάζουμε εις ό,τι αφορά τους μουσουλμάνους. Υποτεθείσθω ότι μία ομάδα της Αντιτρομοκρατικής κάνει έφοδο σε γιάφκα μουσουλμάνων τρομοκρατών. Έχει σπάσει την πόρτα και πετάει μέσα στο διαμέρισμα καπνογόνα. Στο σημείο αυτό, βάσει των νέων οδηγιών, τα μέλη της ομάδος που θα εισέλθουν στον χώρο, είναι υποχρεωμένα να βγάλουν τα άρβιλά τους, ενώ εάν στην ομάδα περιλαμβάνεται και γυναίκα που δεν φέρει π.χ. την απαραίτητη κουκούλα – μία ασφαλίτισα ας πούμε – τότε πρέπει να φορέσει πρώτα μία μαντίλα και... όχι βέβαια να μπουκάρει, αλλά πρώτα να ρωτήσει: Επιτρέπεται να μπω κι εγώ μέσα, που είμαι γυναίκα η καψερή;
Για να σοβαρευθούμε και λίγο, στις «κοινωνικά ευάλωτες ομάδες» περιλαμβάνονται και οι Εβραίοι. Αντιπαρερχόμεθα τις εντελώς περιττές πληροφορίες περί μη εργασίας των Εβραίων τα Σάββατα – εδώ γελούν κυρίως οι Εβραίοι – και θέτουμε το σημαντικότερο ερώτημα: Γιατί οι Εβραίοι είναι «κοινωνικά ευάλωτη ομάδα»; Ούτε μετανάστες είναι – πολλοί εξ' αυτών ζουν στην Ελλάδα από αρχαιοτατων χρόνων - ούτε κοινωνικά ανένταχτοι ούτε κατατρεγμένοι στην χώρα μας. Σήμερα διαβάζαμε π.χ. ότι το παλαιότερο μέλος του Δ.Σ. του Τειρεσία είναι Εβραίος. Από πού προκύπτει το «κοινωνικά ευάλωτοι»; Ελπίζουμε όχι από την έκθεση του State Department κ.κ. Χρυσοχοΐδη και Βούγια. Κάτι μας λέει ότι σε λίγα χρόνια, αν όχι ήδη, οι «κοινωνικά ευάλωτοι» θα είναι πλειοψηφία, αφού εν τέλει, ως φαίνεται, η κοινωνική ένταξη... δεν συμφέρει!
Παναγιώτης Δούμας

2 comments:

  1. Οταν "αρτίστες"-πορνίδια χαράσσουν μεταναστευτική πολιτική, με κριτήριο τον αριστερίστικο ακτιβισμό τους και το γεγονος ότι έχουν μουσουλμανικές ρίζες, μην περιμένετε τίποτα καλύτερο. Είναι φανερό ότι το δίδυμο Βούγιας-Άφρα Αλ Σάλεχ εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία.

    Οπότε η αστυνομία έχει δικαιολογημένα παραιτηθεί, έλεγχοι πλέον δεν γίνονται, προφυλακίσεις δεν γίνονται με τον νόμο Καστανίδη και έχουμε κυριολεκτικά γίνει η χαβούζα της Ασίας και της Αφρικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mallon idi emis pu plironume 50 chronia gia tin proodo tis ellados imaster vi pleon ewaloti .kie ochi igifto-roma ..aku eki ....roma ute i idii den xerune ti tha pi roma....zito i al-salach kie o patriotis mu wujas..wgazume kie tetius proodeftikus ..filaki ochondros...kata traga ...ochi o saraditis ...ksero ti leo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή