Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Για να μη γκρινιάζει η ...γυναίκα σας.! (ανέκδοτο)

Διαβάσαμε σ' taxalia ένα πολύ καλό ανέκδοτο με άρωμα ...Κρήτης.!

Θέμα συζήτησης:
"Πώς κάνεις την σύζυγο να μην γκρινιάζει"!...
Μια μια παρέα αντρών είναι στο καφενείο και συζητάνε. Στην παρέα τους είναι και ο Ψαραντώνης ...
Θέμα συζήτησης το πως κρατάς τη σύζυγο να μην γκρινιάζει ...
Λέει ο πρώτος:
Εγώ την πήγα πέρισυ ένα ταξίδι στην Γαλλία και φέτος σκέφτομαι να την πάω στην Αυστρία !!!
Λέει ο επόμενος:
Εγώ την πήγα στη Νέα Υόρκη και φέτος θα την πάω στο Λος Άντζελες !!!
Εσύ μωρέ Αντώνη ;;;
Ψαραντώνης:
Οπέρισυ την επήγα στο μιτάτο απάνω στη Νίδα ...(οροπέδιο στην κορυφή του ψηλορείτη)
Κι εφέτος ρε συ Αντώνη ;;;
Εφέτος θα πάω να τηνε πάρω... !!!

2 comments:

  1. ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ ΜΕ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ

    Μιά μέρα λέει ο (μπαμπάς) Σκύλος στο σκυλάκι του πού μόλις ενηληκιώθηκε (ΥΙΟΣ).
    Σήμερα παιδί μου θα βγούμε μαζί τσάρκα για να σου μάθω πώς γαμ...νε.
    Παίρνει λοιπόν τον γυιό του και καμαρωτά-καμαρωτά πηγαίνουν στην πλατεία της πόλης η οποία ήταν στρογγυλή.
    Ξαφνικά πετάγετε μπροστά τους μια νεαρή πανέμορφη σκυλίτσα.
    Ω ρε μάνα μου λέει ο μπαμπάς πωπωπω.
    Τρέχα μαζί μου γιέ μου του λέει ο μπαμπάς-τρέχα να την προλάβουμε.
    Μόλις όμως τους αντιλήφθηκε η σκυλίτσα άρχισε κι αυτή να τρέχει από την τρομάρα της γύρω-γύρω από την πλατεία.
    Μπροστά λοιπόν τρέχει η σκυλίτσα-πίσω ο μπαμπάς-και παραπίσω ο γιός.
    Μία-δύο........δεκαπέντε γύρους γύρω από την πλατεία.
    Πετάγεται ο γιός και λέει στον πατέρα του εξουθενωμένος.
    ΠΑΤΕΡΑ ΕΓΩ ΘΑ ΓΑΜ....ΣΩ ΔΥΟ ΓΥΡΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΑΜΑΤΑΩ........... ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ.....

    ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΣ
    ΝΕΟΣ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΒLOGER

    ΑπάντησηΔιαγραφή