Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Όμηροι στις προνομιακές συντεχνίες αλητών.!


Από τον Ιάσωνα...

Λυδία λίθος η επιβολη του Νομου και της εφαρμογης των αποφασεων της εκαστοτε κυβερνησεως.
" Η άρνηση των ιδιοκτητών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης να συμμορφωθούν στις αποφάσεις της Πολιτείας για την επίταξη των οχημάτων και των προσωπικών τους υπηρεσιών συνιστά βαριά προσβολή της έννομης τάξης, πλήττει το κοινωνικό σύνολο και αντιμετωπίζεται άμεσα με τα ακόλουθα μέτρα:"
Ηταν μερος της κυβερνητικης ανακοινωσεως μετα την αδιαλλακτη εξωπραγματικη αντιδημοκρταικη και αυθαιρετη στασι της συντεχνιας των ιδιοκτητων φορτηγων να συνεχιζουν την απεργια παρα την κηρυχθεισα επιστρατευσι των ιδιων και επιταξι των οχηματων των.
Το πλεον σημαντικο μερος της ανακοινωσεως που εφερε ανακουφισι στην κοινη γνωμη τον απλο λαο ηταν το εξης:
"...Οι Ένοπλες Δυνάμεις με τα δικά τους μέσα διασφαλίζουν ήδη - σύμφωνα με το υπάρχον σχέδιο - την τροφοδοσία σε καύσιμα κρίσιμων τομέων (αεροδρόμια, μονάδες της ΔΕΗ, Νοσοκομεία, κ.ο.κ). Αρματαγωγά του Πολεμικού Ναυτικού θα συμβάλλουν, εφ' όσον χρειαστεί, στην κάλυψη των αναγκών των νησιών μεταφέροντας βυτιοφόρα..."
Παρατηρουσα τους απελπισμενους οδηγους σε ατελειωτες ουρες στα λιγοστα πρατηρια που δεν ειχαν κλεισει - αμολυβδη τελος - να φιλονικουν να εξαγριωνονται ως εάν ειμεθα σε εμπολεμη καταστασι. Οι τουριστες που δεν μπορουν να επιστερψουν με τα αυτοκινητα τους ακινητοποιημενα, να διερωτωνται αν εχουμε καποια σχεσι με τους Ελληνες που περιγραφουν τα αρχαια κειμενα. Ή μαλλον με την μονη αρχαια λεξι που εμεινε στο λεξιλογιο μας από τον επιταφιο του Περκλεους: "Φιλοκαλουμε τε γαρ μετ ευτελειαςκαι φιλοσοφουμεν ανευ μαλακιας"
Διοτι κι αν ακομη, η μεχρι σημερα υπο την προστασια του κρατους συντεχνια των ιδιοκτητων φορτηγων που εκαρπουτο τα οφελη των κρατικοδιαιτων, ειχε δικιαιο να διαμαρτυρεται, το εχασε με τον τροπο που επελεξε να το διεκδικηση. Διοτι στην πλειονοτητα τους οι συνδικαλιστε του κλαδους εμφανιζονται με μια αλητικη μαγκια, ένα ψευτικο τουρκο- νταηλικι, περιφρονησι, ασυνειδησια ως εάν αγνοουν την ζημια που προκαλουν, αναλγητοι και βαρβαροι.
Βλαπτοντες περισσοτερο και πανω απ όλα στηνΧωρα μας .
Οχι το ΠΑΣΟΚ ή την κυβερνησι.
Ταυτοχρονα μαζι συνοδοιποροι με την αλητεια των βασανιστων μας, προσετρεξαν προθυμα τα αδελφά πλεον κομματα, η ΝΔ και το ΚΚΕ.
"...Η κυβέρνηση όπως έστρωσε θα κοιμηθεί. Δεν έκανε ειλικρινή διάλογο και άφησε τα πράγματα να φτάσουν στα άκρα. Με δυσμενέστατες συνέπειες για όλη τη χώρα. Και τώρα σπεύδει με ακραία μέσα να λύσει μια ακραία κατάσταση που η ίδια δημιούργησε...", ηταν ο,τι μπορεσε να ψελλιση ε ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Καλαφάτης παιρνοντας ετσι απροκαλυπτα και λαϊκιστικα το μερος των εκνομων και εκβιαστικων ενεργειων των απεργων.
Ενώ το ΚΚΕ επι τω ακουσματι της ειδησεως για την αληθως σωτηρια επεμβασι των Ενοπλων Δυναμεων στην τροφοδοσια των νησιων της ΔΕΗ και των Νοσοκομειων, ολιγον ελειψε η Παπισσα του Περισσου να βγη από τα ρουχακια της..
Το ΚΚΕ "καταγγέλλει την απόφαση της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει δυνάμεις του στρατού ως απεργοσπαστικό μηχανισμό".
Χαρακτηρίζει την απόφαση "επικίνδυνη και απαράδεκτη. Δείχνει ότι η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ ενεργοποιεί όλο το αντιλαϊκό νομικό οπλοστάσιο που έχει συγκεντρώσει η αστική τάξη, με σκοπό να τσακίσει κάθε δράση που στρέφεται εναντίον της βάρβαρης πολιτικής της".
"Την ευθύνη δεν την έχουν οι απεργοί",
συνεχίζει το ΚΚΕ, "αλλά η κυβερνητική πολιτική που ενισχύει τη συγκέντρωση υπέρ των μονοπωλιακών ομίλων και σε βάρος κυρίως των πιο μικρών ιδιοκτητών. Επιβεβαιώνεται ότι μπροστά σε αυτό τον οδοστρωτήρα δεν απομένει άλλος δρόμος από την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής".
Ειλικρινως εκ του αποτελεσματος κρινοντες, βλεποντας την αλλοπροσαλη και ανευθυνη πολιτικη της ΝΔ στην αντιπολιετευσι, την φανατικη προσηλωσι της ΝΔ διαχρονικως στην πολιτικη της μονομερους προδοτικης ληθης ασυλιας στο εκνομο ΚΚΕ, καταληγουμε ότι η μοναδικη εθνικη υπηρεσια που προσεφερο ο σιωπηλος πλεον και τεως καταλληλοτατος πρωθυπουργος μας, ηταν η απομακρυσνισς της ΝΔ από την διακυβερνησι της χωρας...
Ταυτοχρονως, μολονοτι αβυσσος χωριζει την λογικη από τα φληναφηματα των σοσιαλιστων της κυβερνησεως του ΠΑΣΟΚ, ιδιως στα επαχθη φορολογικα μετρα και το κυνηγι της επιχειρηματικης πρωτοβουλιας, ή της ψευδους λαικιστικης γλωσσας του ΠΑΣΟΚ οσον αφορα την συμμετοχη του ιδιου στο δημοσιο χρεος - τερας -, οφειλουμε να αναγνωρισουμε μερικες αληθειες.
1. Η υπογραφη του μνημονιου και επιβολη διαρθρωτικων μετρων είναι εθνικος μονοδρομος και αποτελει -εστω εξ αναγκης- θαραλλεα πραξι που μακροχρονιως την καρπουται το ΠΑΣΟΚ. Ενώ λαικισμο υποκρισια και ψευδο συμπονοια για τον λαο, ο κος Σαμαρας...
2. Η αποφασι για την επιστρατευσι επιταξι των παρανομουντων αλλα και η εντολη στις Ενοπλες δυναμεις να αναλαβουν ενεργο ρολο πριν από την καταρρευσι της χωρας, δικαιως προκαλει ικανοποιησι των Ελληνων (πλην ΚΚΕ) και το οφελος παλιν καρπουται η κυβερνησις αυτή.!
Όχι η δειλη ΝΔ απραγος ουραγος και λαικιστικος κολακας προς υφαρπαγη ψηφων.
Τελος, αναμεναμε από τον κο Καρατζαφερη μεγαλυτερη σοβαροτητα στην αντιμετωπισι αυτης της καταστασεως. Καθαροτητα και σαφηνεια στις θεσεις του...
Εξ αλλου, είναι σαφες. Δεν προκειται να εκλεγη πρωθυπουργος με τις ψηφους των απεργων κουτσαβακηδων της ασφαλτου προνομιακων ιδιοκτητων φορτηγων.
Διοτι, η συγκρουσι αυτή, αναλογως της εκβασεως της, θα κρινει το μελλον της Ελλαδος, την εφαρμογη του μνημονιου, την εμπιστοσυνη του Ελληνικου λαου ότι ο Νομος εφαρμοζεται και το νταηλικι των εκβιαστων ειναι πομφολυγξ.

6 comments:

  1. Είμαι υπέρ της ελεύθερης αγοράς και κατά των κλειστών επαγγελμάτων-συντεχνιών Σήμερα είμαι φορτηγατζής γιατί είναι οι μόνοι που σήκωσαν το ανάστημά τους απέναντι στην κυβέρνηση Τσολάκογλου. Είμαι φορτηγατζής γιατί αντιστέκονται στις κατοχικές ορδές και στα κυβερνητικά ανδρείκελα. Είμαι φορτηγατζής γιατί απέναντι τους έχουν μια κυβέρνηση που υφάρπαξε την ψήφο του ελληνικού λαού. Ειμαι φορτηγατζής γιατί πρώτη φορά είδα σε απεργία ελληνικές σημαίες και όχι τις πολύχρωμες κιλότες που έχουν για πανό τα πουλημένα αριστερά τσογλάνια και ΓΣΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Σταμάτη.
    Οι φορτηγατζήδες μπορεί να σήκωσαν το ανάστημα τους απέναντι στην κυβέρνηση Τσολάκογλου όπως λες, αλλά υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των κλάδων που απεργούν.
    Και τα ΤΑXI κλειστό επάγγελμα είναι, αλλά η απεργία τους θα με χαροποιούσε ιδιαιτέρως αν ξαφνικά δεν τους έβλεπα μπροστά μου.
    Θα άνοιγαν διάπλατα οι δρόμοι.
    Τι έχει να χάσει η κυβέρνηση από την απεργία των ...δασκάλων λ.χ.;
    Μήπως θα μας έλλειπε από το μέτρο η Δραγώνα;
    Μακάρι να ήμουνα κι' εγώ ιδιοκτήτης
    φορτηγών ΔΧ και να είχα στη δούλεψή μου "χανουμάκια" - οδηγούς με 3,60 το μήνα.
    Γιατί έτσι τους βλέπουν τους οδηγούς τους οι "ιδιοκτήτες" που απέκτησαν τερατώδη περιουσία με 100 δραχμές χουντικό χαρτόσημο.
    Τούς λένε για παράδειγμα:
    11.00 αύριο στο Μόναχο, 15.00 στην Κολωνία και την επομένη και πάλι Ελλάδα για νέο δρομολόγιο.
    Θυμάσαι έναν αλήτη συνδικαλιστή της ΔΕΗ που κατέβασε τους διακόπτες του αεροδρομίου του Ελληνικού εν ώρα προσγείωσης ενός αεροσκάφους ξένης εταιρείας;
    Πόσο Έλληνας και πόσο υπεύθυνος ήταν αυτός ο ελεεινός;
    Σε πληροφορώ ότι δύο μήνες μετά, έγινε και τμηματάρχης.
    Το ξέρεις ότι και το επάγγελμα των συμβολαιογράφων θεωρείται κλειστό;
    Αλλά ποιόν να απειλήσουν οι συμβολαιογράφοι;
    Επί Μητσοτάκη απήργησαν επί εννέα μήνες οι δικηγόροι. Και τί έγινε;
    Ήρθαν πίσω κάποιες δίκες, άλλες παραγράφηκαν, χάθηκαν κάποια παράβολα παράστασης και τί έγινε;
    Μήπως ξίνισε ο τραχανάς;
    Η Ιστορία μάς έχει διδάξει φίλε Σταμάτη ότι οι κυβερνήσεις πέφτουν, ή από την οικονομία ή από τα όπλα.
    Από τα όπλα - σήμερα - είναι αδύνατον λόγω του ότι δεν υπάρχουν στο στράτευμα αστέρια με ...γκοφκόφια.
    Από την οικονομία όμως θα πέσει.
    Καλό απόγευμα Σταμάτη.

    Gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την λογική "είμαι κατά των κλειστών επαγγελμάτων αλλά υπέρ των φορτηγατζήδων γιατί πάνε κόντρα στο ΠΑΣΟΚ" δεν την καταλαβαίνω και ομολογώ πως την θεωρώ αδιέξοδη. Ενα μέτρο ή είναι σωστό και το στηρίζεις (ή το στηρίζεις στο μέτρο που είναι σωστό) ανεξάρτητα ποιος το εφαρμόζει ή δεν είναι σωστό και αντιδράς ανεξαρτήτως κυβέρνησης. Οι τακτικισμοί δεν βγαίνουν μακροπρόθεσμα σε καλό.
    Σχετική η ανάρτηση "Ηπλαστοπροσωπία και τα φοβικά σύνδρομα" http://khatzidakis.blogspot.com/2010_07_01_archive.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιαννιώτης!

    Εκεί εσύ την καραμέλα! Η ΣΥΝΤΡΗΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗΔΕΣ. Αυτοί που έχουν 1.000.000,00 άδειες όπως λες είναι μειοψηφία... Επίσης αυτοί που πήραν άδειες επι χούντας τις έχουν πουλήσει οι περισσότεροι εδώ και χρόνια και ασχολούνται με άλλες επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, τηλεοπτικά κανάλια, πολιτική). Μας έπρηξες... όλο τα ίδια λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγνώμη φίλε Ζερβοδεξιέ που σε έπρηξα με την ίδια καραμέλα.
    Ας μπορούσα τουλάχιστον από το σχόλιό σου να καταλάβω:
    Είσαι υπέρ της συνέχισης της απεγίας των φορτηγατζήδων, οι οποίοι έχουν το μαχαίρι, το πάνω χέρι αλλά και το ...πεπόνι.
    Αλλά βρήκαν και τα κάνουν...
    Βρήκαν μια κυβέρνηση ηλιθίων που ούτε το νόμο περί πολιτικής επιστρατεύσεως - επιτάξεως δεν ξέρει να εφαρμόσει.
    Θέλω να σου θυμήσω (δεν γνωρίζω και την ηλικία σου) ότι ο αείμνηστος σύζυγος της Μιμής όταν ήταν πρωθυπουργός, αντιμετώπισε την απεργία των πιλότων με επιστράτευση από την τρίτη μέρα της απεργίας τους φέρνοντας πιλότους από άλλα κράτη.
    Ετούτο το ζαβό που μας κυβερνάει αποκλείω να κατάλαβε (ακόμη) ότι στην Ελλάδα απεργούν οι φορτηγατζήδες.
    Συγνώμη αν σε έπρηξα και πάλι. Ομολογώ πως δεν ήταν στις προθέσεις μου.

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν σου επιτίθεμαι όταν σου λέω οτι μας έπρηξες... δε το κάνω για να ζητήσεις συγνώμη και να φανώ εγώ ο κακός. Απλά αναφέρω πως το συγκεκριμένο παραπάνω επιχείρημα έχει κουράσει, αν και δείχνω λίγο υπερβάλλων ζήλο. Συμφωνώ με την πλειοψηφία όσων λες, και σε πληροφορώ πως δεν χρειάζεται κάποιος να είναι πάνω απο 50 για να ξέρει τι έγινε στην περίοδο της μεταπολίτευσης. Υπάρχουν πολλές πηγές να μάθει κανείς αν πραγματικά το θέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή