Μαύρο είναι το τοπίο όπως και το μέλλον για την Εγνατία Οδό, με τα ως τώρα δεδομένα τουλάχιστον.
Η εταιρία έχει τεράστια χρέη συσσωρευμένα και έτσι απειλείται ακόμα και με κατάσχεση τμημάτων του δρόμου της.
Του Στέλιου Μπαμιατζή...
"Πνιγμένη" στα χρέη εμφανίζεται να είναι, σύμφωνα με δημοσίευμα στον Τύπο, η εταιρία η οποία είναι υπεύθυνη για το έργο της Εγνατίας Οδού. Η εταιρία, όπως λέει το σχετικό ρεπορτάζ, είναι αναξιόπιστη με την Εμπορική Τράπεζα να έχει αποστείλει εξώδικο προς τη διοίκησή της.
Σύμφωνα με την "Ελευθεροτυπία", στο έγγραφο που απεστάλη, αναφέρεται πως η κρατική εταιρεία "κώφευε συστηματικά" την τελευταία διετία ενώ τίθεται προθεσμία δέκα ημερών μέχρι να καλυφθούν οι καθυστερημένες υποχρεώσεις.
Μετά, εάν δεν καταβληθούν δηλαδή τα απαραίτητα ποσά, η Εμπορική έχει το δικαίωμα να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμά της για την καταγγελία της σύμβασης αλλά και για την αναγκαστική εκτέλεση είσπραξης τηγς οφειλής.
Όπερ και σημαίνει ότι εάν η τράπεζα "τραβήξει το σχοινί" μπορεί να ζητήσει μέχρι και την κατάσχεση τμημάτων του αυτοκινητόδρομου.
Χρωστάει και αλλού.!
Δεν είναι όμως μόνο η Εμπορική, στην οποία χρωστά η "Εγνατία Οδός Α.Ε.".
Στον κατάλογο έχουν προστεθεί το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, η Πειραιώς και η Αγροτική.
Τα δάνεια με αυτά τα τραπεζικά ιδρύματα είχαν συναφθεί την περίοδο 2007 -2008 για την χρηματοδότηση των έργων. Ούτε εκεί όμως, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ, υπήρξε συνεπής. Οι συνολικές υποχρεώσεις της Εγνατίας αγγίζουν το 1,1 δις ευρώ ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η επιχείρηση μάλλον θα παραπεμφθεί από την Κομισιόν στο ευρωπαϊκό δικαστήριο, καθότι καθυστέρησε να εγκαταστήσει σύστημα διοδίων.
Να επισημάνουμε πως η ΕΕ κάλυπτε μέσω προγράμματος χρηματοδότησης το 60% του κόστους.
Το Κ.Κ.Ε., οι μυστικές συμφωνίες με την Αλβανία και οι Τσάμηδες
-
Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες και πολυσυζητημένες περιόδους της νεότερης
ελληνικής ιστορίας είναι αναμφίβολα τα χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου
αλλά κα...
Ο ΚΩΛΟΒΛΑΧΟΣ[ΣΟΥΦΛΙΑΣ] ΠΟΥ...ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΜΕ ΦΙΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΠΗΡΕ 400.000.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΝΙΕΥΤΗΡΙΟ ΥΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΜΕ 13 ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΔΙΟΔΙΩΝ[ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΕ].
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.
ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ...Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ...Ο ΥΠΑΡΧΗΓΟΣ.
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ;
ΡΕ ΠΑΣΟΚΕ 10:04πμ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ. ΞΕΧΝΑΜΕ ΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑ.. ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ ΟΤΙ ΤΟ 2000 ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ "ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ"...