Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Δελτίο Τύπου υπ. Δημάρχου Δήμου Μετσόβου Τζαφέα Κων/νου

Με αίσθημα ευθύνης επιθυμώ να ανακοινώσω και να επιβεβαιώσω την απόφαση μου να ζητήσω την ανανέωση της εμπιστοσύνης των συνδημοτών μου, ως αρχηγός συνδυασμού στις επικείμενες δημοτικές εκλογές.
Οι έντονες τελευταία φήμες περί του αντιθέτου μας πεισμώνουν ακόμη πιο πολύ, φήμες που προέρχονται από τους ευσεβείςς πόθους των αντιπάλων μας, προσπαθώντας απεγνωσμένα με λασπολογίες και ερασιτεχνικούς χειρισμούς να κάμψουν το φρόνημα μας εν όψει του προσεχούς εκλογικού αγώνα.
Η θέση και η αξιοπρέπεια μου, η εμπειρία μου καθώς και η διαδρομή μου στα κοινά δεν μου επιτρέπουν να συρθώ στο επίπεδο αντιπαράθεσης που επιδιώκουν.
Η διαδρομή του καθενός είναι γνωστή στους πάντες.
Ο λαός έχει αισθητήριο, μπορεί να κρίνει και να συγκρίνει.
Οι συνεργάτες μου κι εγώ είμαστε καθημερινά κοντά στα προβλήματα των δημοτών, ζούμε στα χωριά μας και έχουμε δείξει με την ενασχόληση μας στα κοινά το ήθος και την αμεσότητα. Βλέπαμε και θα βλέπουμε τους συνδημότες μας, χωρίς υστεροβουλίες και διακρίσεις από όποιο πολιτικό χώρο η τάξη κι αν προέρχονται.
Με πεποίθηση μας ότι κι αυτή η μάχη θα είναι νικηφόρα, πορευόμαστε με οργάνωση, χαμηλούς τόνους, χωρίς ακρότητες στην κατάρτιση του ψηφοδελτίου της νίκης, στηριζόμενοι σε ανθρώπους από όλο τον νέο Καλλικρατικό Δήμο Μετσόβου.
Από ανθρώπους που στην καρδιά τους κυριαρχεί η αγάπη για τον τόπο τους και καθοδηγούμενοι από έναν έμπειρο αρχηγό, θα προσφέρουν τα μέγιστα στον νέο Δήμο Μετσόβου.
Πίστη μας ότι στο νέο Καλλικρατικό Δήμο Μετσόβου χρειάζονται άνθρωποι με εμπειρία στα έργα, στην οργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου, στην αξιοποίηση των προγραμμάτων, δοκιμασμένους, με όρεξη για δουλειά και για προσφορά στον τόπο.
Δεν είναι καιρός για πειραματισμούς
Δεν είναι καιρός για παραιτηθέντες μάγους!!!
Είμαστε και θα είμαστε εδώ, δίπλα στον δημότη, για την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του.
Η κατάρτιση του συνδυασμού μας βαίνει προς το τέλος της και η απόφαση της συμμετοχής μας στις εκλογές τις 7ης Νοεμβρίου 2010 είναι οριστική και αμετάκλητη.

Μέτσοβο 8 Σεπτεμβρίου 2010

Με τιμή.
Τζαφέας Κων/νος
Δήμαρχος Μετσόβου

Bookmark and Share

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου