Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Πράσινη ανάπτυξη ή πράσινο δούλεμα;

Να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους επιτέλους; Ε ναι…Στο Ελλαδιστάν του 2010 και της πράσινης ανάπτυξης του μαλάκα, οι ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων αποτελούν το 2% του συνολικού αριθμού ταξινομήσεων αυτοκινήτων!
Στην Ευρώπη της πραγματικής πράσινης ανάπτυξης και των πραγματικών ευρωπαίων οι ταξινομήσεις αυτές φτάνουν το 70%! Προφανώς δεν είναι μαλάκες οι Ευρωπαίοι και εμείς οι έξυπνοι, έτσι;
Σήμερα οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες αυτοκινήτων μολύνουν συντριπτικά λιγότερο από τους βενζινοκινητήρες, έχουν πολύ καλύτερη απόδοση και φυσικά καταναλώνουν και πολύ λιγότερο καύσιμο έχοντας και πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και σωστής λειτουργίας από τους βενζινοκινητήρες!
Εντωμεταξύ η Ελλάδα συνεχίζει να πληρώνει κάθε χρόνο πολλά εκατομμύρια ευρώ πρόστιμο στη Ε.Ε. αφού έχει καταδικαστεί επανειλημμένως για τη δίωξη αυτή των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που δε συναπαντάται πουθενά αλλού στην Ευρώπη…
Η δικαιολογία του μαλάκα είναι ότι ακόμα δεν υπάρχει στην Ελλάδα το κατάλληλο υπόβαθρο και η τεχνολογία στα διυλιστήρια ώστε να παράγουν αυτά άριστης ποιότητας καύσιμο ντίζελ…
Φυσικά αν ήταν έτσι, τα χιλιάδες ταξί που είναι πετρελαιοκίνητα θα είχαν καταστραφεί από μόνα τους και δε θα έβγαζαν ούτε 100.000 χιλιόμετρα, όχι δα ενάμισι εκατομμύριο χιλιόμετρα που κατά μέσο όρο βγάζουν….
Απλά το ζουμί είναι στο πακέτο… Το ντίζελ είναι φθηνότερο και ο πετρελαιοκινητήρας καίει πολύ λιγότερο. Δηλαδή λιγότερα έσοδα για το κράτος… Αυτή είναι η αλήθεια και όλα τα άλλα είναι μαλακίες και δικαιολογίες του μαλάκα…
Εντωμεταξύ και πάλι ζούμε σαν Έλληνες το ρατσισμό εναντίον μας, μέσα σε αυτό το άθλιο ανθελληνικό και ξενολαγνικό κράτος…
Απαγορεύεται για τον Έλληνα το ντίζελ αλλά επιτρέπεται να κυκλοφορούν με μπαρουτοκαπνισμένα ντίζελ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 70 οι γερμανοί τουρίστες και οι αλβανοί λαθρομετανάστες…
Αυτή η πράσινη ανάπτυξη, προφανώς αφορά τον μπάφο μόνο...
kostasxan
Bookmark and Share

1 comments:

  1. ΘΕΜΑ : ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕ ΚΑΥΣΗ L P G .
    Η προώθηση της επένδυσης του Κατάρ στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας δίνει την δυνατότητα εγκατάστασης δύο μονάδων ηλεκτροπαραγωγής συνολικής ισχύος 1010 MW με πρώτη ύλη υγροποιημένο αέριο πετρελαίου (LPG).
    Πουθενά στο κόσμο δεν λειτουργεί μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με βάση το LPG λόγω επικινδυνότητας. Αναφέρουμε ότι το 1984 στο Σαν Χουάν του Μεξικού η έκρηξη σε δεξαμενή LPG προκάλεσε περισσότερους από 600 νεκρούς, 5.400 τραυματίες και ζημίες που υπερέβαιναν τα 31 εκατ. Δολλάρια Και αν κάποιοι ισχυριστούν ότι η τεχνολογία από τότε βελτιώθηκε αναφέρουμε ότι το 2009 σε έκρηξη βαγονιού τραίνου που μετέφερε LPG στην Τοσκάνη της Ιταλίας προκάλεσε 16 νεκρούς και περισσότερους από 30 τραυματίες και ανυπολόγιστες ζημιές. Γι’ αυτό επαναλαμβάνουμε δεν λειτουργούν πουθενά στον κόσμο τέτοια εργοστάσια.Σύμφωνα με το υπάρχοντα σχεδιασμό το 70% της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας θα διοχετεύεται μέσω καλωδίων στην Ιταλία. Το ερώτημα εύλογο, γιατί η εγκατάσταση δεν γίνεται στην Ιταλία ; η απάντηση απλή ουδέποτε η Ιταλία θα δεχόταν την εγκατάσταση μονάδας τόσο μεγάλης επικινδυνότητας στο έδαφος της.
    ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή