Αυστηρό μήνυμα στους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων ότι η Πολιτεία έχει τα μέσα να προστατεύσει την κοινωνία και να εξασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της αγοράς, έστειλε χθες από το βήμα της Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.
Κλείνοντας την τριήμερη συζήτηση επί του επίμαχου νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών στην Επιτροπή (σ.σ. την ερχόμενη Τρίτη εισάγεται προς συζήτηση στο Γ’ Θερινό Τμήμα της Βουλής), ο κ. Ρέππας κάλεσε τους μεταφορείς να συμπορευτούν με την Πολιτεία και να μη δίνουν μάχες με το βλέμμα στο παρελθόν.
Αν και υποστήριξε ότι «ως κυβέρνηση δεν έχουμε αντιδικία ή σύγκρουση με οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα», ο υπουργός επισήμανε ότι «τυχόν παρακώλυση της αγοράς εκ μέρους των ιδιοκτητών φορτηγών δεν θα είναι μόνο σε βάρος της κοινωνίας αλλά και σε βάρος των ιδίων».
Ο κ. Ρέππας, επίσης, δεν έκανε καμία υποχώρηση και σε ό,τι αφορά τα δυο βασικά αιτήματα των μεταφορέων για μεταβατική περίοδο πέντε ετών, αντί των τριών που προβλέπει το νομοσχέδιο, αλλά και για τη διατήρηση του 35% της αξίας της άδειας μετά τη λήξη της μεταβατικής περιόδου. Ενστάσεις και προβληματισμούς, πάντως, για ορισμένες διατάξεις του νομοσχεδίου εξέφρασαν και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ όπως η πρώην υπουργός Κατερίνα Μπατζελή, ο Χρήστος Μαγκούφης και ο Κώστας Γείτονας, οι οποίοι εξέφρασαν την ανησυχία τους τόσο για το ενδεχόμενο δημιουργίας καρτέλ με το νέο καθεστώς όσο και για την πιθανότητα αθρόας εισόδου ξένων οδηγών από τρίτες χώρες. Καθησυχαστικός εμφανίστηκε στη δευτερολογία του ο κ. Ρέππας λέγοντας ότι «καρτέλ δημιουργούνται κυρίως όταν η αγορά είναι κλειστή και όχι ανοιχτή όπως προβλέπει το νομοσχέδιο», ενώ εκτίμησε ότι δεν θα έρθουν ξένοι, γιατί -όπως είπε- το εθνικό δίκτυο το γνωρίζουν καλά μόνον οι Ελληνες μεταφορείς.
Κατά τα άλλα, θετικά αντιμετώπισε ο κ. Ρέππας την πρόταση του υπεύθυνου του τομέα Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Ν.Δ. Κυριάκου Μητσοτάκη, να δοθούν κίνητρα από την Πολιτεία για την απόσυρση των παλαιών φορτηγών, με δεδομένο ότι έχουμε τον πιο γερασμένο στόλο στην Ε.Ε. «Θα συνεννοηθούμε με την υπουργό Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη και θα δούμε σε ποια ρύθμιση θα καταλήξουμε, όχι βέβαια στο πλαίσιο αυτού του νομοσχεδίου αλλά σε κάποιο άλλο» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρέππας.
Το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών, υπερψηφίστηκε επί της αρχής του στην Επιτροπή, από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ.
Αρνητική ψήφο έδωσαν οι συνάδελφοί τους από το ΚΚΕ και τον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο εισηγητής του ΛΑΟΣ είπε ότι το κόμμα του επιφυλάσσεται να τοποθετηθεί κατά τη συζήτηση στο Γ’ Θερινό τμήμα της Βουλής.
Στην κόλαση των Σοβιετικών Γκούλαγκ...
-
Αν νομίζετε πως περνάτε δύσκολες εποχές και πως η εξαθλίωση κτυπά την πόρτα
σας, ρίξτε μια σύντομη ματιά στην κόλαση των Σοβιετικών Γκούλαγκ και
ξανασκε...
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου