Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Όχι, δεν είναι δυστυχώς ένας κακός εφιάλτης.!

 Ψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο και οι εργασιακές σχέσεις στην Ελλάδα άλλαξαν για πάντα. Ότι προσπάθησαν και κατάφεραν να πετύχουν γενιές Ελλήνων πριν από εμάς κατέρρευσε σε μια υπερεπείγουσα ψηφοφορία για να «σωθεί η χώρα». Να σωθεί η χώρα από εμάς τους φοροφυγάδες άχρηστους πολίτες.
Και αναρωτιέμαι για άλλη μια φορά τι ορίζουμε ως χώρα? Την Ιδέα, την Ιστορία, τα Ιδανικά που γεννήθηκαν μέσα από αγώνες και αίμα γενιών και γενιών σίγουρα. Ας κάνουμε λίγο σκόντο γιατί είμαστε σε δύσκολους καιρούς μας λένε..
Επίσης, τους ανθρώπους που ζουν και μοχθούν σε αυτή. Όχι όλους τους ανθρώπους όμως σίγουρα. Κάποιοι πρέπει να δουλεύουν και να παράγουν και κάποιοι να καρπώνονται και να παρουσιάζουν τα «αποτελέσματα».
Και όλα αυτά που έχουν δημιουργηθεί μέχρι τώρα? Τα μικρά μας επιτεύγματα των τελευταίων ετών? Και αυτά στο σφυρί. Γιατί ναι μεν δημιουργήθηκαν με δημόσιο χρήμα άρα με τον κόπο μας αλλά τώρα που είναι έτοιμα κρίνονται ως προβληματικά και πρέπει να δοθούν σε σοφότερους διαχειριστές.
Το επόμενο βήμα λοιπόν είναι οι "αποκρατικοποιήσεις". Πρέπει να γίνουν για να καλυφτούν οι υποχρεώσεις μας προς τους πιστωτές μας και θα είναι και αυτές κατεπείγουσες. Σήμερα - αύριο ή το αργότερο στις αρχές τις άλλης εβδομάδας θα συνεδριάσει η διυπουργική επιτροπή αποκρατικοποιήσεων. Δεν υπάρχει καιρός για χάσιμο διότι η τρόικα ζητεί να έχει στα χέρια της, μέχρι και το τέλος του μήνα, αναλυτικά και με ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, τουλάχιστον για τον επόμενο χρόνο. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΜΑΣ.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Πρώτη στη σειρά είναι η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Με δεδομένο το πολυεθνικό ενδιαφέρον για την εξασφάλιση του 49% του μετοχικού κεφαλαίου και της διοίκησης, αναμένεται να ολοκληρωθεί, το αργότερο μέχρι και το τέλος του Απριλίου του 2011. Το υπουργείο Οικονομικών αναζητεί στρατηγικό εταίρο είτε για το σύνολο είτε για τα επιμέρους τμήματα του μεταφορικού έργου του ΟΣΕ. (Θα είναι μεγάλα κορόιδα αυτές οι πολυεθνικές που ενδιαφέρονται για τον χρεοκοπημένο ΟΣΕ. Θα τους τα φάμε και θα ξεφορτωθούμε και ένα άχρηστο δίκτυο μεταφορών).
Επέκταση στη σύμβαση διαχείρισης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών από τη γερμανική Hochtief από όπου το Δημόσιο αναμένει έσοδα ύψους 250 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, μέχρι και τις αρχές του επόμενου μήνα αναμένεται να ανακοινωθούν και οι σύμβουλοι του Δημοσίου για την αξιοποίηση (ομαδικά αυτή τη φορά) των περιφερειακών αεροδρομίων και λιμανιών. (Και αλλά άχρηστα πράγματα. Λιμάνια και αεροδρόμια ποιος τα χρειάζεται. Ας τα φορτωθούν τα κορόιδα οι Γερμανοί).
Παραχώρηση της εκμετάλλευσης των διοδίων της Εγνατία Α.Ε. σε ιδιώτες, για ένα διάστημα 15 έως 20 ετών, από όπου το Δημόσιο αναμένει έσοδα περίπου 150 εκατ. ευρώ. (Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ ούτε καν ειρωνικό σχόλιο να κάνω για αυτό το θέμα).
Προώθηση της μείωσης του ποσοστού του Δημοσίου στη ΔΕΠΑ με την πώληση ποσοστού της εταιρείας κατά 30% - 35% από το 65% που διαθέτει σήμερα το Δημόσιο. Από την πώληση αυτή αναμένεται να έχει έσοδα περίπου 250 - 300 εκατ. ευρώ. (Τι δουλειά έχει το δημόσιο να πουλάει αέριο? Η υποχρέωση του σταματούσε στο να συμμετέχει στα έξοδα κατασκευής του δικτύου. Για τα κέρδη θα βρεθούν οι σωστές εταιρίες).
Αναζήτησης στρατηγικού εταίρου στα ΕΛΤΑ, με υπεραξία τη σχέση συνεργασίας που έχει με το Τ.Τ. (Έχει τόσους μνηστήρες το ΤΤ που δεν θα δυσκολευτούν καθόλου. Θα κοροϊδέψουμε και τον στρατηγικό εταίρο να πάρει και κάτι τις από τα ΕΛΤΑ. Τι κέρδη να έχουμε από τα γραμματόσημα ε?).
Πλήρης ιδιωτικοποίηση του Καζίνου της Πάρνηθας, όπου το Δημόσιο κατέχει το 49%. Η πώληση του καζίνου αναμένεται να αποφέρει περίπου 150 εκατ. ευρώ.
Μια και είπαμε για καζίνο ας βάλουμε και τα φρουτάκια στο έργο της επιτροπής. Το Δημόσιο αναμένει την άμεση είσπραξη εσόδων περίπου 500 - 550 εκατ. ευρώ από την ενοικίαση των αδειών και, στη συνέχεια, ετήσια έσοδα περίπου 200 εκατ. ευρώ από τη φορολογία στη λειτουργία και τα κέρδη των εταιρειών που θα αναλάβουν τη διαχείριση των νέων τυχερών παιχνιδιών. (Από τα 1.5 δις τα μισά θα είναι από τζόγο. Δεν χρειάζεται άλλα σχόλια).
Ότι κτίστηκε λοιπόν στο σφυρί και ότι έχει μείνει στη τσέπη στον τζόγο. Μια νέα Ελλάδα με την διαδικασία του κατεπείγοντος.
Ας νιώσουμε περήφανοι που συνεισφέρουμε αποφασιστικά στην ανοικοδόμηση της χώρας. Τα παιδιά μας θα μας "ευγνωμονούν" εμάς τους νεοέλληνες ήρωες που θαρραλέα εφαρμόσαμε τα σχέδια των συμμάχων μας.
Δεν νοιώθουμε περήφανοι? Μας έρχεται ναυτία από αυτά που διαβάζουμε? Οργιζόμαστε, θυμώνουμε? Δεν επιτρέπονται αντιδράσεις στη Δημοκρατία μας. Θα μας διαγράψουν.
Όχι φίλε μου δεν είναι εφιάλτης. Τα ζούμε όλα αυτά.

Γιάννης Μυλωνάς
Bookmark and Share

1 comments:

  1. ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ !!

    http://www.dea.org.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6


    τα τελευταια κομματια ,ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ,κατευθειαν απο το υπεδαφος της καταψυχης της βορειας Σιβηριας εξορυσσονται μαζι με τα μαμουθ και το ντι εν ει τους!

    αξιζουν την αλληλεγγυη μας ως χλωροπανιδα υπο εξαφανισιν,προστατευομενη απο το νατουρα για endangered species.

    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΣΙΒΗΡΙΚΑ ΜΑΜΟΥΘ, ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΘΥΡΙΔΑ ΤΟΥ ΤΡΟΤΣΚΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΟΥΤΣΟΥΒΗ,ΤΟΝ ΣΙΑΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΗΣ ΔΕΑ ΠΟΛ ΠΟΤ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή