Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Πρόωρες εκλογές με λίστα προβλέπουν όλοι!

"Φουντώνουν" τα σενάρια, που προέρχονται από διάφορες πλευρές, για πρόωρες εκλογές μέσα στην άνοιξη και μάλιστα πριν από τις 4 Απριλίου, προκειμένου αυτές να γίνουν με λίστα.
Στη Ν.Δ., τόσο ο Αντώνης Σαμαράς όσο και στελέχη του κόμματος θεωρούν πολύ πιθανή τη συγκεκριμένη εξέλιξη, λόγω της αδυναμίας του Γιώργου Παπανδρέου να συνεχίσει την εφαρμογή του Μνημονίου, δηλώνοντας πάντως απόλυτα έτοιμοι για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Αλλά και τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης "φουλάρουν" τις μηχανές τους και κινητοποιούν το σύνολο των στελεχών τους, ώστε να μην αιφνιδιαστούν από τυχόν απόφαση για πρόωρη προσφυγή στις κάλπες. Η πιο πρόσφατη αναφορά στο θέμα είναι αυτή της γ.γ. του ΚΚΕ Αλέκας Παπαρήγα, η οποία χαρακτήρισε προχθές πιθανό το ενδεχόμενο προκήρυξης εκλογών τον Απρίλιο.
Παρόλο που η κυβέρνηση κάνει λόγο για ..."σενάριο επιστημονικής φαντασίας", στη Ρηγίλλης παρακολουθούν με μεγάλη προσοχή τα επικοινωνιακά -όπως λένε- παιχνίδια του πρωθυπουργού, που λόγω του αδιεξόδου στο οποίο έχει οδηγηθεί εξαιτίας της οικονομικής του πολιτικής, προσπαθεί να αλλάξει την πολιτική ατζέντα και να ενισχύσει το "φιλολαϊκό" προφίλ του.
Δεν είναι τυχαίες, συνεχίζουν στη Ν.Δ., η πρόσφατη επίσκεψη του κ. Παπανδρέου στο Ερζερούμ, καθώς και η διεκδίκηση των γερμανικών αποζημιώσεων από τη χώρα μας στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, όπως ανακοίνωσε πανηγυρικά στο προχθεσινό Υπουργικό Συμβούλιο.
Ο Αντώνης Σαμαράς, όπως κατέδειξε και από τον πρόσφατο ανασχηματισμό στους τομείς και τις γραμματείες της Ν.Δ., χαρακτηρίζοντας μάλιστα το νέο σχήμα "εκλογών και πανστρατιάς", έχει ζητήσει από τους συνεργάτες του να βρίσκονται άπαντες στο κόμμα σε εγρήγορση. Το ενδεχόμενο των εκλογών σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα διατύπωσαν και δημοσίως χθες δύο βουλευτές της Ν.Δ. και μέλη της "σκιώδους κυβέρνησης", ο Άρης Σπηλιωτόπουλος και ο Κώστας Γκιουλέκας.
"Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την πιθανότητα η κυβέρνηση κάτω από την πίεση των πραγμάτων να θελήσει να προσφύγει σε νωπή λαϊκή ετυμηγορία. Και μάλιστα αυτό μπορεί να γίνει ακόμα και την προσεχή άνοιξη", δήλωσε ο κ. Σπηλιωτόπουλος (real fm), ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο κ. Γκιουλέκας, που εκτίμησε, μέσω του "Αθήνα 9.84", πως "είναι πάρα πολύ πιθανό να οδηγηθούμε σε ανατροπές, δηλαδή πολύ πιθανό να προσφύγει η κυβέρνηση στις κάλπες".

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ
Bookmark and Share

28 comments:

  1. Ήρθε Ώρα Σαμαρά, Ώρα Ελλάδας
    Ελλάς Ελλάς Αντώνης Σαμαράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να σε δούμε στα δύσκολα Αντωνάκη! Τι λες θα το φτάσουμε το 20% η θα μείνουμε στα ποσοστά ΠΟΛΑΝ και μετά φίδι που σε έφαγε? Πάω στοίχημα πως θα ζητήσεις προσκλητήριο σε όλη την παράταξη, ακόμα και Καρατζαφέρη και Ντόρας. Απλά για να κάνεις ότι έκανε και ο προηγούμενος με το δείπνο στο Δυόνυσο και τον Αβραμο. Το μάθατε καλά το παραμύθι. Ο ένας τα διέλυσε και κρύβεται.Εσύ το παίζεις ηγέτης και μετα θα πας για σύκα στην Καλαμάτα. Αντε να δούμε που θα μας πάτε ακόμα και πόσο θα εξεφτηλίσετε αυτή την παράταξη.Ενας ισόβιος ψηφοφόρος της ΝΔ. Η αλλιως ενας μ-----ς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγω ετσι πιστευω.
    Η αλητοσυμμορια πασοκ θα προσφυγει ξανα σε εκλογες συντομα.

    Οχι γιατι εχουν καμμια πρεμουρα να αφησουν τα μεγαλεια και "υπουργικα" και "υφυπουργικα" και τετοια αλλα γιατι θα τους πουν οι "ντομινικ-ηδες"!

    Το βλακα-γιοργο το ξερει πρωτος απο ολους.
    Γιαυτο εκανε τα "υπουργα" 48(?),καπου εκει..
    Τωρα δεν εχουμε υπουργο και υφυπουργο η εστω δυο υφυπουργους!
    Τους εκανε ολους υπουργους!!

    Και ξερετε γιατι??

    Για να μην τσακωνονται στη μοιρασια ,στη μιζα...

    Υπογραφει ενας υπουργος μια "αρπακτη"??
    Παιρνει την μιζα του!
    Δεν δινει ουτε κομματακι στον υφυπουργο! Και αυτος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να κανει ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ χωρις την εγκριση του υπουργου!!Φαυλος κυκλος!

    Το λοιπον το βλακα -γιοργο παιρνει εντολη να καταργησει το "υφυπουργος" και να κανει δυο (η και τρεις υπουργους)!!
    Π.χ Υπουργειο αμυνας.
    Υπουργος ο χοντρο μπενιζελο (σορυ ο ..αδυνατος,μην θεωρηθει βρισια!!)
    Υπογραφει μια συμβαση π.χ για τα υποβρυχια που γερνουν!(σορυ αυτη την εκανε καποιος προηγουμενος,με .."σπιτακι" (offshore please!) με θεα την Ακροπολη!..
    Ωραια καποια αλλη συμβαση .
    Τοση προμηθεια την πηρε την τσεπωσε (?!) τελος.
    Ερχεται μετα ο ..αλλος υπουργος(αναπληρωτης!).
    Αλλη συμβαση . Τοση μιζα ! την πηρε την τσεπωσε .Τελος.
    Κανενα προβλημα με το .."υπουργο!".

    Εχουν χωρισμενα τα τσανακια τους!!
    Συμφωνειτε φιλοι μου με αυτη την .."απλοικη αναλυση"?????
    Αυτα οσον αφορα το κωμικοτραγικο της υποθεσης.

    Τωρα το .."σοβαρο"!
    Τελικα παλι η αλητοσυμμορια θα κερδισει.
    Δυστυχως .
    Ο σαμαρας ειναι λιγος ,ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΛΙΓΟΣ.

    Ειναι αχρηστος.
    Ειναι τραγικο λαθος των ψηφοφορων της Ν.Δ που διαλεξαν αυτον για προεδρο.
    Ο ανθρωπος ειναι ανεπαρκης.
    Φυσικα καλλιτερος απο την θεοδωρα κουβελου μητσοτακη.
    Ισως οι ψηφοι που πηρε ο σαμαρας ηταν ψηφοι αντιδρασης.
    Αει στο διαολο που θα ξαναψηφισω εγω Ν.Δ με αρχηγο την θεοδωρα,ακουγα πολλους να το λενε..

    Θεωρω οτι η καλλιτερη επιλογη ηταν ο Ψωμιαδης.
    Δυστυχως δεν βγηκε.

    Υ.Γ
    (στα .."κρυφα" να σας πω κατι??
    Μην το πειτε πουθενα ομως!
    Αυτο που χρειαζομαστε ΤΩΡΑ ειναι ενας Παπαδοπουλος. Να ξεκαθαρισει την κοπρο του Αυγεια! Σας το ειπα στα .."κρυφα" μην το κανετε ..βουκινο!
    Αν και ειμαι σιγουρος τα ιδια λετε και σεις .."κρυφα"!!)

    αρτινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και γιατί να το λες κρυφά Αρτινέ;
    Πέστο φανερά χωρίς φόβο άλλά με πάθος.
    Απ΄όλα έχει ο "μπαξές" του gianniotis blog

    Για ρίξε ένα ...μάτι σ' αυτή την ανάρτηση...

    http://gianniotis.blogspot.com/2010/12/blog-post_1901.html

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελλας-Γελάς-Προδότης-Σαμαράς!

    Αντωνακη μείον πεντακόσιες πεντηκοντα χιλιαδες ψηφοι στις περιφερειακές και -2% επι του ποσοστού των ψηφισάντων. Μπουκάλα θα μεινεις και πάλι.

    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Ντόρα είναι η μόνη που κάνει σωστή αντιπολίτευση και προτείνει λύσεις, τα επιχειρήματα στύλ κυρία Κουβέλου είναι μόνο για ψυχοπαθείς που δέν βρίσκουν τίποτε άλλο να πούν εναντίον της.
    Ο ηλίθιος Ελλαδέμπορας με τα γυαλιά όπως καταλαβαίνουν ακόμα και αυτοί που τον ψήφισαν είναι πάρα πολύ λίγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι εκλογές που έρχονται ένα μόνο αποτέλεσμα έχουν σίγουρο.

    Τον πάτο που θα φτάσει ο Αντωνάκης με την παρέα του.

    Και μετά θα αρχίσουν τα κάλαντα.

    Φύγε να ξανάρθει ο χοντρός να ολοκληρώσει το έργο του.
    Όχι δεν φεύγω, έχω την υπσοτήριξη της βάσης όπως μου λέει ο Κρανιδιώτης και όπως γράφει το antinews.

    Θα γελάμε για μήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί ρέ Αρτίνε μας λές τώρα τέτοια λόγια, εντάξει σωστά όλα όσα λές για τους άλλους αλλά γιατί χειρότερη απο όλους η Κουβέλου Μπακογιάννη;;
    Άν μπορούσες να μας αναλύσεις κανέναν λόγο καλό θα είναι, εκτός φυσικά απο εκείνο το γελοιοδέστατο μύθευμα οτι το 65 έριξε υποτίθεται ο πατέρας της κάποιον Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 16 Ιανουαρίου 2011 10:29 π.μ.
    ==
    γιατί χειρότερη απο όλους η Κουβέλου Μπακογιάννη;;
    ==
    To "Μπακογιαννη" το καπηλευεται.
    Απλουστατα γιατι το εξαργυρωνει σε ψηφους.
    Μηπως γνωριζεις πως λεγοταν ο πρωην της .."Μιμης"??

    Άν μπορούσες να μας αναλύσεις κανέναν λόγο καλό θα είναι,
    ==
    Ειναι ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ για αρχηγος.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μπαλκονατη.Πνιγεται σε μια κουταλια νερο.
    Δεν εχει τη στοφα του ηγετη.
    Με το περιβοητο .."τηλεγραφημα" των Ευρωεκλογων τακανε μουσκεμα.
    Η μαλλον την εκαναν "μουσκεμα" .
    Απλα γιατι δεν διαθετει την ικανοτητα να μυρισθει την βρωμια.
    Και οπως εχουν τωρα τα πραγματα τα πληρωμενα ΜΜΕ θα την εθαβαν οποτε γουσταριζαν..


    Και επισης ενα αλλο.
    Απεδειχθη αναξιοπιστη,και καλπικη.
    Θυμασαι τι ελεγε περι ενοτητας και λοιπα πριν τις εσωκομματικες??
    Της προτεινε το τομεα υγειας και αρνηθηκε .Γιατι??

    εκτός φυσικά απο εκείνο το γελοιοδέστατο μύθευμα οτι το 65 έριξε υποτίθεται ο πατέρας της κάποιον Παπανδρέου.
    ==
    Αυτο ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ καθολου.
    Αλλωστε ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ο Μητσοτακης που ερριξε τον "γερο παπατζη".
    Ηταν αλλοι 6-7 ακομα υπουργοι.
    Και καλα καναν.
    Ασε να μην μακρυγορω,αν θελεις να μιλησουμε για την .."αποστασια" που δημιουργησε και συντηρει το "λαμπρακισταν" δεν εχω καμμια αντιρρηση.

    Για την Θεοδωρα Κουβελου(Μητσοτακη) ,σου αρκουν οι λογοι??


    αρτινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρτίνε
    Για το Μπακογιάννη αφού ήταν σύζυγος του αείμνηστου ώς το τέλος της ζωής του, δέν χωρίσαν ποτέ όσο ζούσε έχει δικαίωμα να το χρησιμοποιεί.
    Δέν είναι καπηλεία.
    Για τον Καράβελα δέν φταίει η Ντόρα που έχασε 4 μονάδες η ΝΔ στις ευρωεκλογές μήν τρελαθούμε τώρα, σε τρείς μήνες μόλις έχασε με 11.
    Την στόφα του ηγέτη την έχει όπως έχει έτοιμες απαντήσεις πάντοτε για όλα τα θέματα όσο τουλάχιστον την παρακολουθώ. Η μοναδική που μιλάει ελεύθερα χωρίς κόμπλεξ σε σχέση βέβαια με τωρινό πολιτικό υλικό άν έβγαινε κάποιος άλλος καλύτερος ίσως προτιμούσα εκείνον.
    Στο μόνο που συμφωνώ μαζί του ήταν οτι στάθηκε αναξιόπιστη στις εσωκομματικές, έπρεπε προκαταβολικά να αρνηθεί τον νσυγκεκριμένο τρόπο εκλογής αρχηγού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Που μας ξεφύτρωσε το νέο αρτινό απόκτημα (ή κατασκεύασμα) του antinews ;

    Όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω. Και όλα τα ξέρει και πολύ καλά, και με λεπτομέρειες. Ανάλυση υψηλού επιπέδου και ποιότητος.

    Φαίνεται ότι ο πανικός στην παρέα του Αντωνάκη έχει χτυπήσει κόκκινο.

    Υπομονή παιδιά και σε λίγο θα απολαύσετε την μητέρα των μαχών.

    Κουρασμένος εναντίον αρχηγού από την βάση. Θα γίνει το γέλιο της αρκούδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειδες Διμιτρι, το αντινιουζ εκτος απο φασισμό εξαγει και εσπεριδοειδη αν και αυτον τον κόβω να εχει ανεβει κατευθείαν απο το διαδικτυακο πεζοδρόμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 16 Ιανουαρίου 2011 12:15 μ.μ.
    ==
    \
    Για το Μπακογιάννη ..
    ==
    Φυσικα.
    Αλλα ποιος μιλησε για "δικαιωματα"?
    Αμα ηταν ο μακαριτης κανενας τσοπανος απο την Ευρυτανια,ειμαι σιγουρος το ιδιο θα εκανε.
    Ετσι δεν ειναι?

    Δέν είναι καπηλεία.
    ==
    Οχι!.
    Αιωνια αγαπη ειναι .
    Love to eternity!

    Για τον Καράβελα δέν φταίει η Ντόρα που έχασε 4 μονάδες η ΝΔ στις ευρωεκλογές ..
    ==
    Οχι.
    Ακου τα γεγονοτα πως εξελιχθηκαν ΤΟΤΕ!
    Καποιος καραβελας καλειται σε απολογια.
    Ζηταει και παιρνει προθεσμια.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΞΟΔΟΥ.
    Μια ωραια πρωια παιρνει το αεροπλανο και "μην τον ειδατε".
    Καποιοι "αλητες ρουφιανοι δημοσιοκαφροι" παιρνουν εντολη να αφηνουν υπονοουμενα οτι τον Φυγαδευεσε η Ν.Δ.

    Η θεοδωρα βγαινει στα καναλια και λεει οτι η Ν.Δ δεν ειχε κανενα λογο να τον φυγαδευσει,αφου το σκανδαλο Ζημενς αφορα την αλητοσυμμορια πασοκ και μονο αυτη.
    Πραγμα απολυτως σωστο.

    Ξαφνικα το σκηνικο αλλαζει.
    Καποιο "πασοκοσκυλο" στο Υπ.Εξ .."καρφωνει" στην αλητοσυμμορια οτι υπαρχει ενα .."τηλεγραφημα" που αναφερεται στον καραβελα..

    Και εκει αρχιζει το πανηγυρι,
    Η Ντορα πανικοβλητη ,φοβουμενη προφανως μην χαλασει η μοστρα της και οτι δεν κανει καλα την δουλεια της και τετοια,βγαινει στα καναλια και λεει οτι γνωριζε το .."τηλεγραφημα" αλλα ηταν Σαββατο και τετοια!!

    Αυτο εννοω οτι πνιγεται σε μια κουταλια νερο(περαν που οπως απεδειχθη ειναι αναξιοπιστη και καλπικη,και φιλοτομαρη .Το προσωπικο της συμφερον αγνοωντας το συμφερον της παραταξης που τους ταιζε και ταιζει πατερα γυιο
    ,θυγατερα και βαλε).

    Επιμυθιο.
    Η ΥπΕξ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να γνωριζει το περιεχομενο καποιου .."τηλεγραφηματος"που ηρθε την Παρασκευη το βραδυ (αν ηρθε) και το μαθαινει την Δευτερα.
    Επεσε στη παγιδα που της εστησαν.
    Και ουτε υπηρχε κανενα .."τηλεγραφημα"!!
    (FYI Τα τηλεγραφηματα εχουν καταργηθει εδω και κατι δεκαετιες.Τωρα εχουμε τα φαξ τα εμαιλ κλπ)..
    Επισης ο προξενος της Ουρουγουαης (επαναλαμβανω προξενος και οχι πρεσβυς!) δεν πληρωνεται με μισθο απο το Ελληνικο δημοσιο!
    Shipchandler τροφοδοτης πλοιων ειναι και αμειβεται απο τον ενδιαφερομενο για εκδοση διαβατηριων ,θεωρηση βιζας ,εισοδο Ελληνικου πλοιου στο Μοντεβιδεο κλπ.
    Δεν αποκλειεται να τα "πηρε" και απο την αλητοσυμμορια για να στειλει το φαξ.

    Την στόφα του ηγέτη την έχει όπως έχει έτοιμες απαντήσεις πάντοτε για όλα τα θέματα όσο τουλάχιστον την παρακολουθώ.
    ==
    Αληθεια? Πως δεν το προσεξα!
    Κατ αρχας μπουρδες λεει.
    Και αμα δεν την παιρνουν στο "ψιλο" οι δημοσιοκαφροι ειναι γιατι εχουν παρει εντολη να την σιγονταρουν ,γιατι πιστευουν οτι θα κοψει ψηφους απο την Ν.Δ.
    Αμ δειξουν οι δημοσκοπησεις οτι κοβει ψηφους απο την αλητοσυμμορια θα δεις οτι θα την τελειωσουν σε μια βδομαδα!
    Πιο γρηγορα απο οτι τελειωσαν το τζιτζιφιογκο αβραμοπουλο.
    Αν θες παμε στοιχημα.

    αρτινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η καταθεση Μπακογιαννη για την Μιζενς εχει δημοσιευθεί στο ολυμπία. Εκει λοιπον "αποκαλυπτεται" οτι η Ελληνικη Δικαισυνη 8 μηνες ΠΡΙΝ τον Ιουνιο του 2009 ειχε απαγορευσει την εξοδο στον Καραβελα! Και 8 μηνες κοιμοντουσαν. Φυσικα τα καναλια αλλα και οι εφημεριδες της Δεξιάς μουγκα, τιποτα, ναδα, γιοκ. Τωρα γιατι φταιει η Μπακογιαννη που δεν πιστηκε ο Καραβελας ενω εκκρεμουσε απο οκταμηνου απαγορευση εξοδου το αφηνω στην κριση των αναγνωστών. Φυσικα οι 11 μοναδες διαφορα της φίπας του Κωστακη ηταν made in Karamanlis 100%
    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μετα βαθυτατης θλιψεως και ανειπωτης οδυνης παρατηρω οτι πολλοι φιλοι του εδω μπλογκ ,ενω τα καταφερουν και διαβαζουν ,δεν καταβαινουν τι ακριβως διαβαζουν.
    Ειναι λυπηρον,γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε??

    Αλλα ας τους βοηθησω .
    κανε καλο και ριξτο στο γυαλο που λεει και ο.."λαος"!
    ==
    Καποιος καραβελας καλειται σε απολογια.
    Ζηταει και παιρνει προθεσμια.
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΞΟΔΟΥ.
    Μια ωραια πρωια παιρνει το αεροπλανο και "μην τον ειδατε".
    Καποιοι "αλητες ρουφιανοι δημοσιοκαφροι" παιρνουν εντολη να αφηνουν υπονοουμενα οτι τον Φυγαδευεσε η Ν.Δ.
    ==
    Αν ΚΑΙ ΠΑΛΙ δεν γινει κατανοητο το ανωτερω κειμενο ειμαι προθυμος να το ξαναγραψω και μαλιστα με ενισχυμενο συντακτικο.

    Αν του ειχε επιβληθει απαγορευση εξοδου ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΩΧΘΟΥΝ ενα σωρο υπαλληλοι του αεροδρομιου.

    Και μην μου πει κανεις οτι ειχαν διαταγη!!
    Με το κλιμα που υπηρχε τοτε μια κουβεντα να ελεγε καποιος "που διαταχτηκε" θα γινοταν ΗΡΩΑΣ!!!
    Θα τον εκαναν ΜΑΡΤΥΡΑ οι αλητοσυμμοριτες του πασοκ και τα μισθαρνα οργανα τους :
    Τα πουλημενα ΜΜΕ του μπομπολα λαμπρακισταν κλπ .

    αρτινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν πάς καμμιά βόλτα ρε Π-άρτηνε να βρείς κανένα βενζινάδικο να βγάλεις το γράσσο από τα μάτια σου, που θα μας μάθεις και ανάγνωση.

    Περιορίσου να ακούς τον αρχηγό από την βάση και να φτιάχνεσαι και άσε εμάς τους αμόρφωτους να βρούμε μόνοι μας τον δρόμο.

    Και όταν ο Αντωνάκης ξαναγυρίσει στην έρημο που πέρασε τα τελευταία χρόνια, βάλε μία κελεμπία και τράβα να του κάνεις παρέα, να γλυτώσεις κι απ΄ τους αμόρφωτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αναπαραγωγή απο ολυμπια -καταθεση Μπακογιάννη σε Εξεταστικη Επιτροπη Βουλης για SIEMENS.

    .............................

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Εσείς δεν έχετε προκηρύξει διαγωνισμό.
    ΜΑΡΤΥΣ (Θεοδώρα Μπακογιάννη): Όχι, δεν έχω σχέση. Είπατε, όμως, κάτι που θίγει την τιμή μου. Ακόμα και για έναν άνθρωπο σαν εμένα να πει κάποιος ότι του χάρισαν καφετιέρα είναι προσβλητικό.
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Συμφωνώ απολύτως.
    ΜΑΡΤΥΣ (Θεοδώρα Μπακογιάννη): Όταν βγαίνει κάποιος και λέει ότι της χάρισαν λεμονοστύφτη, τι νιώθει; Πάντως εγώ θέλω να σας καταθέσω ποια ήταν η χορηγία. Εδώ είναι ηλεκτρονικές σκούπες, καφετιέρες φίλτρου, πλυντήρια πιάτων. Εάν κάνετε μια βόλτα στα ΚΑΠΗ του Δήμου Αθηναίων θα τα βρείτε.
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Εγώ παίρνω την πιο δυσμενή εκδοχή αυτού που λέγεται, την εκδοχή που είναι αξιόλογη σε σχέση με αυτό που ερευνάμε.
    ΜΑΡΤΥΣ (Θεοδώρα Μπακογιάννη): Δεν έχω καμία σχέση. Γι’ αυτό επιθυμώ διακαώς ή Επιτροπή σας να μπορέσει να ερευνήσει σε βάθος και να βρει τη ροή του μαύρου χρήματος της SIEMENS, η οποία δηλητηριάζει την πολιτική ζωή του κόσμου. Εύχομαι η Επιτροπή σας να συμβάλλει ώστε να μπορέσουμε όλοι εμείς οι πολιτικοί να δώσουμε τους υπευθύνους στη Δικαιοσύνη με καθαρό το μέτωπο.
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Θέλω να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το θέμα, που έχει προβληθεί υπερβολικά, της σχέσης σας με την απόδραση Καραβέλα. Έχω πάρει από τα Πρακτικά τις ερωτήσεις που έχει κάνει η κ. Τσόνογλου στον κ. Τέλλογλου. Αυτά, όφειλε να τα έχει θέσει υπόψη σας όταν έκανε ερωτήσεις, γιατί διαφορετικά θεωρώ ότι μία ερώτηση που αγνοεί αυτά τα δεδομένα έχει το χαρακτήρα της παραπειστικής. Δηλαδή, εσείς προτού έρθει αυτό το τηλεγράφημα, μπορούσατε να κάνετε κάτι στα πλαίσια της αρμοδιότητάς σας για να εμποδίσετε τη φυγή του κ. Καραβέλα;
    ΜΑΡΤΥΣ (Θεοδώρα Μπακογιάννη): Όχι, κύριε συνάδελφε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Είναι αρμόδιος ο Υπουργός Εξωτερικών να εκδίδει απαγορεύσεις εξόδου από τη χώρα; Προφανώς όχι. Πλην όμως, ο κ. Τέλλογλου σε ερώτηση της κ. Τσόνολγου είπε ότι γνωρίζει από το περιβάλλον του κ. Καραβέλα ότι ήδη είχε φύγει στο εξωτερικό όταν ήρθε αυτό το τηλεγράφημα. Επομένως, υπό ποίαν έννοιαν μπορούμε να λέμε ότι υπήρχε η δυνατότητα στα πλαίσια του θεσμικού ρόλου που έχει ο Υπουργός Εξωτερικών να εμποδίσει τη φυγή του κ. Καραβέλα, η οποία ήδη είχε ολοκληρωθεί όταν έφτασε το συγκεκριμένο τηλεγράφημα;
    ΜΑΡΤΥΣ (Θεοδώρα Μπακογιάννη): Δεν έχω να πω κάτι πάνω σ’ αυτό. Θέλω μόνο να προσθέσω ότι το σημαντικό είναι ότι αυτό το τηλεγράφημα δεν ήταν το πρώτο που ήρθε σε γνώση των Δικαστικών Αρχών ή της Αρχής Ξεπλύματος Μαύρου Χρήματος για τη δραστηριότητα του κ. Καραβέλα. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι εάν οι Δικαστικές Αρχές ή η Αρχή Ξεπλύματος Μαύρου Χρήματος ήθελαν να δραστηριοποιηθούν νωρίτερα με τα στοιχεία που είχαν θα μπορούσαν να το είχαν κάνει. Άρα, εγώ άσκησα τα καθήκοντά μου όπως ορίζει ο νόμος.
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Πολύ ορθά το λέτε αυτό γιατί έχουμε στην Επιτροπή στοιχείο που είναι από μια συνεδρίαση της Eurojust, που είναι το Σεπτέμβριο του 2008, όπου ο ίδιος ο κ. Ζαγοριανός αναφέρει επιγραμματικά ότι εκκρεμεί η έκδοση απαγόρευσης από τη χώρα για τον κ. Καραβέλα και για τον κ. Χριστοφοράκο. Από εκεί και πέρα, υπό ποίαν έννοιαν μπορούσατε να παρέμβετε εσείς στο έργο της Δικαιοσύνης, όταν η ίδια η Δικαιοσύνη, οκτώ μήνες πριν, γνώριζε ότι υπάρχει κίνδυνος φυγής και ετοιμαζόταν να εκδώσει το σχετικό ένταλμα;
    ΜΑΡΤΥΣ (Θεοδώρα Μπακογιάννη): Το είπατε, κύριε συνάδελφε.

    ................................

    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΕΑΡΧΟς

    16 Ιανουαρίου 2011 11:18 μ.μ.
    ==
    Στο καμπο επαενα στο βουνο αγναντευε.(λιαν επιεικως).


    Λες:
    όπου ο ίδιος ο κ. Ζαγοριανός αναφέρει επιγραμματικά ότι εκκρεμεί η έκδοση απαγόρευσης από τη χώρα για τον κ. Καραβέλα και για τον κ. Χριστοφοράκο.
    ==
    Και λεω:
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΞΟΔΟΥ.

    Το .."εκκρεμει" σημαινει .."εκκρεμει" ,"επικειται, να του επιβληθει", "θα " θα θα ...

    Αλλα γλυκε μου,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ο καραβελας παιρνει το αεροπλανο και την .."κανει".
    Και αυτοι μεινανε με το ..
    "επικειται"!!

    Από εκεί και πέρα, υπό ποίαν έννοιαν μπορούσατε να παρέμβετε εσείς στο έργο της Δικαιοσύνης, όταν η ίδια η Δικαιοσύνη, οκτώ μήνες πριν, γνώριζε ότι υπάρχει κίνδυνος φυγής και ετοιμαζόταν να εκδώσει το σχετικό ένταλμα;
    ==
    Ακριβως αυτο προσπαθω να σου δωσω να καταλαβεις.
    ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ!!!
    ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ να βγει και να πει οτι γνωριζε για το .."τηλεγραφημα"!!!!!
    (και εξηγησα για το.."τηλεγραφημα"
    στο προηγουμενο σχολιο)..
    Και οτι ηταν Σαββατο και λοιπα!!

    Επεσε στη παγιδα που της εστησαν,αντεδρασε επιπολαια και επειδη ο τηλεοπτικος χρονος ειναι λιγος την πατησε.
    Οταν το καταλαβε η ζημια ειχε γινει.

    Μπορεις να το καταλαβεις αυτο??????
    Εκεινο που φοβηθηκε ειναι να μην της χαλασει η .."μοστρα" μην της πουν οτι δεν κανει καλα την δουλεια της ,ενω μεχρι τοτε τοπαιζε "πετυχημενη Υπ.Εξ!!!!!!!
    Φιλοτομαρη ειπαμε.
    Το τομαρι της σκεφτηκε.

    Το καταλαβες??
    Η μιλαω σε κανενα τουβλο???

    Υ.Γ
    Και (ξανα)διαβασε και τα προηγουμενα σχολια μου.
    Σιγα σιγα δεν χρειαζεται να βιαζεσαι.

    αρτινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 16 Ιανουαρίου 2011 7:41 μ.μ.

    ==
    Νταξει.
    αντελφο ,εγω δεν ειπα ποτε οτι στηριζω σαμαρα.
    (Χαρι σου κανω και σου απανταω.
    Νομιζω?)

    αρτινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άσε ρε Π-άρτηνε που θα ασχοληθείς και με τον Καράμπελα. Αυτά είναι πολύ δύσκολα για τον πλίνθο πάνω από τον λαιμό σου.

    Είπαμε μόνο στα εύκολα εσύ. Λιβάνισμα τον αρχηγό και μέχρι εκεί. Και με μέτρο πάντοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προς Αρτινό:

    Μαλλον εσυ δεν καταλαβες. Τα πρακτικα αποσκοπουν στα να καταδειξουν ακριβως αυτο που υποστηριζουμε και οι δυο, οτι δηλαδη εκ των πραγματων το ΥΠΕΞ δεν ειχε ευθυνη. ΕΠΙΠΛΕΟΝ η Ελληνικη δικαιοσυνη γνωριζε για ξεπλυμα χρηματος απο τον Σεπτεμβριο του 2008 και εξ'αυτού του λογου εκκρεμουσε η εκδοση απαγορευσης εξοδου. Λογικως εχοντων των πραγματων θα επρεπε να ειχε εκδοθεί μεσα στους επομενους 8 μηνες. Σε καθε περιπτωση ειτε ειχε εκδοθει ειτε οχι το ΥΠΕΞ εκ των πραγματων δεν φερει ευθυνη. Η Δικαιοσυνη αγρον ηγοραζε. Αρα συμφωνουμε. Που κωλύεσαι;

    Επι του υφους: Νομιζω οτι ο Γιαννιωτης μπορει να σε βεβαιωσει οτι αποφευγω χαρακτηρισμους προσωπικους. Διαβαζε πιο προσεκτικα. Για πρωτη φορα στην χαριζω. Εαν υπαρξει επομενη ομως σε βεβαιώ και οτι θα τα ακουσεις και οτι θα χασεις. Διαλεγεις και παιρνεις. Ειμαι σε αυτο το μπλογκ κανενα 5- 6-μηνο και παρα τις διαφωνιες μας ποτε δεν βριστηκαμε.
    Ρωτα τον ΑΚΡΑΙΟ με τον οποιο "πλακωνομαστε" λεκτικα χωρις ποτε να βριστουμε προσωπικα.

    Εαν θες να εισαι ο πρωτος που θα βριστουμε go ahead αλλα να ξερεις οτι δεν θα φταιω εγω για ο,τι επακολουθησει αν και θα προτιμουσα να μην δημιουργησω προβλημα στο μπλογκ και στον Γιαννιωτη.

    Ειμαι σαφης η το θες σπασμενο σε φραγκοδίφραγκα;

    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΝΕΑΡΧΟς

    17 Ιανουαρίου 2011 12:28 μ.μ.
    ==
    Θεωρητικα η απαντηση θα επρεπε να ειναι :
    "σπαστο σε φραγκοδιφραγκα ,να δω
    και τι θα χασω" ..
    (Αρα θα μαθω και τι εχω τωρα).

    Επι της ουσιας τωρα.
    Το θεμα εχει να κανει με την Θεοδωρα Κουβελου Μητσοτακη ,νομιζω?
    Και το ποσο κανει(εκανε) για αρχηγος της Ν.Δ.
    Η γνωμη μου ειναι αρνητικη.
    Χωρις να εχω κανενα respect για τον σαμαρα.
    Θεωρω οτι ο Ψωμιαδης θαταν καλυτερος.Τελος παντων ,η γνωμη μου ειναι αυτη.

    Υποθετω εσυ μου ζητησες εξηγησεις και τους λογους για τους οποιους η θεοδωρα δεν κανει για προεδρος και σου τους ειπα.
    Μεσα σε αυτους ηταν και ανοησια της να πεσει μεσα σε μια (καλοστημενη χωρις αμφιβολια) παγιδα με το (δηθεν) "τηλεγραφημα"!
    Και ενω θεωρουσα οτι συζηταμε για τη γκαφα της ,ΤΟΤΕ, που στοιχισε μαλιστα πολυ στην Ν.Δ (ονομαστηκαν οι ευρωεκλογες του "τηλεγραφηματος"!)
    εσυ μου εφερες τον τζαβαρα.

    Για την "ανεξαρτητη" δικαιοσυνη δεν μου ζητησες την γνωμη μου ουτε και υποψιαστηκα οτι την ηθελες.

    Επισης θεωρησα δικο σου το εξης:

    "Εκει λοιπον "αποκαλυπτεται" οτι η Ελληνικη Δικαισυνη 8 μηνες ΠΡΙΝ τον Ιουνιο του 2009 ειχε απαγορευσει την εξοδο στον Καραβελα!"

    Και σου ειπα οτι ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΞΟΔΟΥ.

    Τωρα μου τοφερες σαν .."εκκρεμες".
    Τελος παντων δεν θελω να χαλασουμε τις καρδιες μας ,ισως προκειται για παρεξηγηση.
    Εγω δυο μερες ειμαι εδω και πραγματι μου αρεσει να ανταλλασω αποψεις.
    Φυσικα εχω τις αποψεις μου τις οποιες ασφαλως υπερασπιζομαι αλλα δεν εχω δα και το αλαθητο του Παπα!

    I think i am clear as well.
    Don't??

    αρτινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν σου ζητησα τιποτα σε σχεση με Μπακογιαννη. Κρατω οτι και οι δυο συμφωνουμε οτι το ΥΠΕΞ δεν ειχε τιποτα να κανει με Καραβολα. Κρατω επισης οτι αποφευγεις προσωπικες υβρεις. Καλο αυτο. Keep it that way.

    Οι αποψεις σου για την Μπακογιαννη δεν με ενδιαφερουν. Δικαιωμα σου οποιες και αν ειναι. Εγω εχω καλη αποψη γιάυτην - για την ακριβεια καλυτερη απο Σαμαρά. Με Ψωμιάδη δεν ασχολουμαι και μην το παρεις στραβα. Απλως δεν ασχολουμαι.

    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ωραια.
    Να σου πω ,ουτε και εγω ασχολουμαι με την θεοδωρα,απλα οταν μου ζητανε το γιατι το λεω,τι να κανω??

    Τωρα τελευταια ακουσα οτι εκανε και κομμα μαλιστα.
    Αλλα δεν ρωτησα για παραπανω λεπτομερειες .Τι με νοιαζει??

    αρτινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Good. You improve by the minute.
    ZORRO

    (ή για την ακριβεια ΝΕΑΡΧΟς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή