Δεκαήμερη απεργία ξεκίνησαν από την Κυριακή οι εργαζόμενοι στα Ελληνικά Πετρέλαια.
Πηγές της αγοράς καυσίμων ανέφεραν ότι τα προβλήματα στον εφοδιασμό δεν αναμένονται άμεσα, καθώς υπάρχουν αποθέματα στα πρατήρια και τις εγκαταστάσεις των εταιριών εμπορίας, ενώ ο εφοδιασμός θα γίνεται κανονικά από το διυλιστήριο της Μότορ Όιλ.
Ωστόσο, δεδομένου ότι τα ΕΛ.ΠΕ. ελέγχουν τα τρία από τα τέσσερα διυλιστήρια της χώρας -σε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα και Θεσσαλονίκη- και πάνω από το 60% της αγοράς, η κινητοποίηση μπορεί να προκαλέσει ελλείψεις.
Πάντως η διοίκηση της εταιρίας έχει προσφύγει στη Δικαιοσύνη και αναμένεται η απόφαση για το νόμιμο ή μη της απεργίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Πανελλήνιου Σωματείου Εργαζομένων στα ΕΛ.ΠΕ. η απεργία γίνεται "για την ασφαλή στελέχωση των νέων μονάδων που ξεκινούν τη λειτουργία τους στις Βιομηχανικές Εγκαταστάσεις Θεσσαλονίκης και Ελευσίνας".
Μεταξύ της διοίκησης της εταιρίας και των συνδικαλιστών έχει ξεσπάσει διαμάχη για το ύψος των μισθών και των παροχών προς το προσωπικό (δείτε σχετικό αίσχος).
Η διοίκηση κάνει λόγο για υπερβολικές παροχές και αποδοχές, οι οποίες ιδίως στην τρέχουσα συγκυρία πρέπει να εξομαλυνθούν ώστε το κόστος εργασίας να προσεγγίσει τα αντίστοιχα ευρωπαϊκών διυλιστηρίων.
Πηγές της αγοράς καυσίμων ανέφεραν ότι τα προβλήματα στον εφοδιασμό δεν αναμένονται άμεσα, καθώς υπάρχουν αποθέματα στα πρατήρια και τις εγκαταστάσεις των εταιριών εμπορίας, ενώ ο εφοδιασμός θα γίνεται κανονικά από το διυλιστήριο της Μότορ Όιλ.
Ωστόσο, δεδομένου ότι τα ΕΛ.ΠΕ. ελέγχουν τα τρία από τα τέσσερα διυλιστήρια της χώρας -σε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα και Θεσσαλονίκη- και πάνω από το 60% της αγοράς, η κινητοποίηση μπορεί να προκαλέσει ελλείψεις.
Πάντως η διοίκηση της εταιρίας έχει προσφύγει στη Δικαιοσύνη και αναμένεται η απόφαση για το νόμιμο ή μη της απεργίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Πανελλήνιου Σωματείου Εργαζομένων στα ΕΛ.ΠΕ. η απεργία γίνεται "για την ασφαλή στελέχωση των νέων μονάδων που ξεκινούν τη λειτουργία τους στις Βιομηχανικές Εγκαταστάσεις Θεσσαλονίκης και Ελευσίνας".
Μεταξύ της διοίκησης της εταιρίας και των συνδικαλιστών έχει ξεσπάσει διαμάχη για το ύψος των μισθών και των παροχών προς το προσωπικό (δείτε σχετικό αίσχος).
Η διοίκηση κάνει λόγο για υπερβολικές παροχές και αποδοχές, οι οποίες ιδίως στην τρέχουσα συγκυρία πρέπει να εξομαλυνθούν ώστε το κόστος εργασίας να προσεγγίσει τα αντίστοιχα ευρωπαϊκών διυλιστηρίων.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου