Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Τα (Μ.Α.)ν(Τ.)ρόσκυλα της εξουσίας.! (Ο τίτλος και το κείμενο ανήκουν σε "προοδευτικό" καθηγητή που μαθαίνει τα παιδιά μας ..."γράμματα")

Γράφει ο Γιάννης Πρεβενιός
e-mail: prevejohn@yahoo.gr 
Ένας διαδηλωτής χαροπαλεύει και δεκάδες άλλοι είναι χτυπημένοι από τις δυνάμεις προστασίας των κυβερνόντων της δήθεν κοινοβουλευτικής μας δημοκρατίας!!!
Γιάννης Πρεβενιός 
Μιας δημοκρατίας που την μετάλλαξαν σε ΧΟΥΝΤΑ μια και οι πράξεις τους θυμίζουν για να μη πω ξεπερνούν τις πρακτικές τέτοιων καθεστώτων.
Είμαι σκληρός αλλά δεν μπορώ να μην εξοργίζομαι με τις εικόνες των κτηνάνθρωπων που οπλισμένοι σαν αστακοί χτυπούν ανυπεράσπιστες γυναίκες, συνταξιούχους, φοιτητές και εργαζόμενους γιατί τολμούν να διαμαρτύρονται ενάντια στο σάπιο πολιτικό κατεστημένο που κατάστρεψε την χώρα μας.
Αυτοί οι δήθεν άντρες που μέσα από την βαριά τους εξάρτηση θα τους ταίριαζε να φορούν μεταξωτά εσώρουχα!... είναι πλέον το πιο μισητό σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας μια και κρυμμένοι πίσω από τις μάσκες και τις ασπίδες τους δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους γνωστούς άγνωστους κουκουλοφόρους με τους οποίους πολλές φορές αποδεδειγμένα έχουν αγαστή συνεργασία θυμίζοντας την γνωστή φράση "Το ένα χέρι τρίβει τ’ άλλο και τα δυο μαζί το πρόσωπο" δηλ. την Εξουσία.
Αυτοί οι "ντοπαρισμένοι" τύποι των 700 και 800 ευρώ μοιάζουν πλέον με "Μπράβους" που προστατεύουν ένα πρώην ιερό χώρο στον οποίο όλο και συχνότερα ακούμε απέξω από πλήθη λαού το περίφημο σύνθημα "Να καεί να καεί το μπουρδέλο η Βουλή" ή "Κλέφτες κλέφτες" μια και όλοι γνωρίζουμε πλέον ότι στον χώρο αυτό έχουν βρει ασυλία πολλοί από τους πραγματικά ενόχους της σημερινής τραγικής κατάστασης της πατρίδας μας!!!
Bookmark and Share

11 comments:

  1. Γιαννιώτη δυστυχώς δεν αντιλαμβάνομαι το πνεύμα του τίτλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πες μου, τι ακριβώς ΔΕΝ ανιλαβάνεσαι;
    Τον χαρακτηρισμό "Μαντρόσκυλα", το "προοδευτικός" καθηγητής, ή τα "γράμματα".
    Επίσης κι' εγώ δεν αντιλαμβάνομαι το πνεύμα του κ. ...καθηγητή όταν παραδίδει μαθήματα στους μαθητές του και χαρακτηρίζει "μαντρόσκυλα" αυτά τα παιδιά των 600 ή 700 ευρώ.
    Αυτά τα παιδιά όταν καίγονται από τις μολότωφ των αναρχικών σταλονογενίτσαρων σου φαίνονται για ...μαντρόσκυλα;
    Εάν ναι, τότε ... i'm sorry.!

    gianniotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Θολοκουλτουριάρης αγράμματος "καθηγητής" που δεν μπορεί να ξεχωρίσει έννοιες, ρόλους και ηθικά ερείσματα, που στρεβλώνει το απτό και λοιδορεί ανθρώπους, θεσμούς και αξίες που ποτέ δεν κατανόησε, ή βλάξ είναι, ή πληρωμένος νεταξίτης. Στοιχηματίζω στο πρώτο!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ριχτου του προοδευτικου μούσχαρου καθηγητου μια μολοτωφ με ελιτσα και σαλαμακι στο κεφαλι να δεις για ποτε θα δει το φως το αληθινον...γμτ μπουρδελοδημοκρατια σας, γαμω
    ΝΕΑΡΧΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αστυνομία είναι το δημόσιο πτυελοδοχείο ενός φαύλου συστήματος που περιλαμβάνει και νομοταγείς κατα τα άλλα πολίτες Α' κατηγορίας μεταξύ των οποίων και το σύνολο σχεδόν των λειτουργών της εκπαίδευσης-Δημοσίων υπαλλήλων.
    Κύριε αρθογράφε η λύση είναι απλή:Αφοπλίστε την αστυνομία εφόσον έτσι και αλλιώς την έχουμε ευνουχίσει όλοι μαζί με την αλόγιστη και αληθινά εκτός πραγματικότητας κριτική μας.Δώστε της τουλάχιστον κανόνες εμπλοκής (αν σας λέει τίποτα ο όρος) δώστε της πραγματικό λόγο ύπαρξης.Διότι με αυτές τις άνανδρες τοποθετήσεις σας έχουμε ένα σύστημα που μονίμως ψάχνεται μονίμως παλινδρομεί γύρω από ένα όλο και πιο ασταθές σημείο ισορροπίας με αποτέλεσμα μια χαοτική κατάσταση και ανίκανη να αντιδράσει σε οτιδήποτε .Όχι δεν είναι οι αστυνομικοί υπάλληλοι ότι καλλίτερο υπάρχει από πλευράς ηθικής στον δημόσιο μηχανισμό.ΔΕΝ είναι η δουλειά τους αυτή,ΔΕΝ πληρώνονται γι'αυτό,ΔΕΝ μπορείτε να ασκείτε κριτική χωρίς να ξέρετε το αντικείμενο τους.Και επιτέλους αποφασίστε τι θέλετε και τι μπορεί να επιτευχθεί σήμερα.Θέλετε να αφήσουν τα επεισόδια να εξελίσονται ανεξέλεγκτα,να αφήσουν να κυριαρχήσει το χάος;Γιατί πληρώνονται άλλωστε από όλους μας; Ο χειρουργικής ακρίβειας διαχωρισμός που ύποπτα και μανιωδώς αναζητάτε μεταξύ βίας και αναγκαίας βίας χωρίς ποτέ να μπείτε στον κόπο να αναρωτηθείτε αν είναι εφικτός οδηγεί στο συμπέρασμα ότι βασικός σκοπός μιας τέτοιας κριτικής είναι η επίτευξη του χάους μέσω καταρχήν του ψαλιδιδισμού του αυτονόητου σε ένα σύγχρονο κράτος την ομαλή λειτουργία του.
    Δεν είναι καθόλου τυχαία η σημερινή κατάσταση αφού έχει προέλθει από χειρισμό των τεκταινομένων αριστερά και δεξιά από αμφιβόλου αξίας και ικανότητας προσωπικότητες.Αυτό το απίστευτο μπέρδεμα του τι είναι σωστό τι δεν είναι τι είναι νόμιμο τι δεν είναι πότε η αστυνομία επεμβαίνει πότε όχι, δεν θα μπορούσε να οδηγήσει σε τίποτα άλλο παρά σε αυτό που μπορεί να δεί ο οποιοσδήποτε κοιτάζοντας απλά γύρω του και μέσα του.
    ΙΙΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και κάτι άλλο που ξέχασα ρε παιδιά.
    Έχετε τίποτα με τα μαντρόσκυλα;Με τα κυνηγόσκυλα;Με τα τσοπανόσκυλα;
    Με τα λυκόσκυλα;
    Ίσα ίσα που είναι θαυμαστές οι ικανότητές τους.Αυτή είναι η δουλειά τους αυτή έναι η φύση τους αυτός είναι ο ρόλος τους.Βέβαια αν νομίζει κάποιος ότι ο ρόλος τους είναι απλά και μόνο διακοσμητικός και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο σε παρελάσεις επιδείξεις ή να ανήκουν σε κάποιο τσίρκο τότε σε ότι αφορά ειδικά το τελευταίο δεν απέχουμε και πολύ από το τσίρκο-κράτος.Και η παράσταση αυτή έχει όντως πολύ επιτυχία διότι οι κλόουν του έχουν αναλάβει την διαπαιδαγώγηση του κοινού.
    ΙΙΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι παραπάνω είπε ρε παιδιά ο κ. Πρεβενιός που τόσο σας ενόχλησε;
    που έκανε λάθος; το 600-700 € που πληρώνονται αυτοί που βαράνε με τα ρόπαλα ανάποδα;.
    Σοβαρευτείτε...αυτός είναι ο ρόλος των ΜΑΤ; ο θάνατος του διαδηλωτή; και δεν σας κάνει καμιά εντύπωση ότι αυτά τα καλά "παιδιά" που με 600-700 € σκοτώνουν πατριώτες τους, το φαντάζεστε με τι ζήλο θα βάραγαν αν θα έπαιρναν 1300-1500 €;. Κι εγώ είμαι υποστηρικτής στο να μην γίνονται στόχος των τσογλαναριών με τις κουκούλες και τους καταδικάζω γι αυτές τους τις ενέργειες, όμως δεν σας κάνει και εντύπωση πως δεν πάει και κανένας κουκουλοφόρος στο νοσοκομείο; και όλο ηλικιωμένοι, νέοι χωρίς κουκούλες και γυναίκες που δεν φέρουν καμιά αντίσταση. Μα ήταν τρόπος αυτός εκπαιδευμένων ανδρών να βαράνε ένα ξαπλωμένο στην άσφαλτο και να τον κοπανάνε, κλωτσάνε...και μόνο π[ου δεν τον γαμήσανε τον άνθρωπο. Αυτήν την γνώμη μόνο από τον κ. Πρεβενιό την ακούσατε; όλα τα μπλογκ το ίδιο λένε, μέχρι χθες ο κ. Πρεβενιός ήταν βιτρίνα σε πολλά μπλογκ, τώρα;

    Την γνώμη μου δεν την αλλάζω, δικαίωμά μου, και δικαίωμά σας είναι να κρίνεται και να δεχόσαστε και την γνώμη του άλλου.

    Η κατακραυγή για τα ΜΑΤ ήταν γενική. Ο κ. Πρεβενιός είπε την θέση του και συγχρόνως καταδίκασε τους κουκουλοφόρους.
    Υ.Γ
    Δεν γνωρίζω τον κ. Πρεβενιό, ούτε είμαι άξιος να τον υπερασπιστώ.
    σέβομαι τα γραφόμενά του και δεν τον "ζύγισα" για ψευτοπροοδευτικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κε 15 Μαΐου 2011 9:35 μ.μ
    1.Μονον γνωμη δεν εκφραζει ο οχετος βοθρολυμματων του "καθηγητη"
    Πρεβενιου.
    2.Επιπλεον δεν μπορει καποιος "καθηγητης" να συγχεει την ιδεοληψια του με την διδακτεα υλη στους μαθητες,
    3.Τελος απο εως που υπαρχει γενικη κατακραυγη κατα των ΜΑΤ. πειδη διαμαρτυρνται οι κουκουλωμενποι και οοι φιλοι τους οι ακουκουλωτοι??
    Ιασων
    Ιασωνβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξεκινώ με το απίθανο «…Την γνώμη μου δεν την αλλάζω, δικαίωμά μου…» του θολωμένου @ 9:35μμ. Αν καταλάβαινες τι λες φίλε μου με αυτή την φράση, θα έπρεπε να αυτοχειριασθείς «δημοκρατικά»…
    Την γνώμη του, δεν την αλλάζει δογματικά και εκ προοιμίου, μόνο ένας στενοκέφαλος και αγράμματος-άξεστος και απόλυτος άνθρωπος. Όποιος θέλει να λέγεται ανοιχτόμυαλος και «προοδευτικός», οφείλει να αφήνει ανοιχτή την θέση του σε αλλαγές και να επανατοποθείται εφ’ όλων των θεμάτων χωρίς προκαταλήψεις, εμμονές και κολλήματα, εάν προκύψει αποδυνάμωση των επιχειρημάτων που των οδηγούσαν στην προηγούμενη θέση του. Τα πάντα ρή και ουδέν μένει.
    Εάν φίλε μου έχεις κλειδώσει στις απόψεις σου και το επικαλείσαι ως δικαίωμά σου, να γνωρίζεις ότι έχεις κλειδώσει ως διάνοια και, ως τέτοιος δεν έχεις θέση στην δημοκρατία και στον διάλογο. Είσαι μακριά από την παραγωγή ιδεών, από την πρόοδο, την εξέλιξη αλλά και την κοινωνία γενικότερα. Άτομα με τέτοιες απόψεις λειτουργούν ως τροχοπέδη για την ροή της ανθρωπότητας.
    Αφού λοιπόν γνώμη δεν αλλάζεις (με τίποτα), δεν έχει νόημα η παρέμβασή σου στον διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων επί του θέματος. Κλείνεις από μόνος σου την πόρτα και βγαίνεις εκτός! Δεν θα αντιπαρατεθώ λοιπόν μαζί σου επί της ουσίας του θέματος, εφόσον δεν έχει νόημα, απλά όμως θα πω ότι οι απόψεις σου -που συγκλείνουν με του «καθηγητή»- εφορμούν από το ίδιο «ελεύθερο» πνεύμα και την ικανότητά σου στο να συνδυάζεις και να συνθέτεις απόψεις, θέσεις και να κρίνεις αντικειμενικά!! (Το τελευταίο μην το πιστέψεις και πολύ ανόητε φίλε μου)
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Κύριε Πρεβενιέ,

      δεν αντιλαμβάνομαι σε ποιόν απευθύνεσθε και "μπαίνετε" να σχολιάσετε σ' ένα άρθρο που αναρτήθηκε στις 15.05.2011. Αυτό δείχνει πως δεν παρακολουθείτε τα δικά σας θέματα, τα οποία εσείς ο ίδιος μας στέλνετε προς δημοσίευση.
      Προ ημερών, σας συνεχάρην δημοσίως για την αντικειμενικότητα που επιδείξατε σε κάποιο άρθρο που επίσης εσείς ο ίδιος μου στείλατε προς δημοσίευση, όπερ και εγένετο (δεν ενθυμούμαι όμως ποιο).
      Αν οι ειρωνικοί σας χαρακτηρισμοί περί έλλειψης "Αγωγής, Ευγένειας & Ευπρέπειας" απευθύνονται σε μένα, ειλικρινά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Απεναντίας το θεωρώ πολύ φυσικό. Δεν είναι δυνατόν οι ..."προοδευτικές" σας απόψεις να συμπίπτουν με αυτές του "φασίστα" διαχειριστή του blog, ο οποίος κινείται άνευ κουκούλας στην μπλοκόσφαιρα, σε αντίθεση με κάποιους άλλους που επιδεικνύουν συμπεριφορά ...σπηλαίων.

      Καλό βράδυ κ. Πρεβενιέ

      gianniotis

      ΥΓ: Δεν αναζητούμε από μόνοι μας ποτέ τα προς δημοσίευση θέματά σας. Απλά εσείς μας τα στέλνετε και εμείς από την μεριά μας κρίνουμε ποια απ' αυτά είναι συμβατά με την "φιλοσοφία" και την θεματολογία του blog. Αν η αισθητική μας, μας επιβάλλει να τροποποιήσουμε (μερικώς) τον τίτλο της ανάρτησης, αυτό το κάνουμε σε όλους εκείνους που μέσα απ' αυτόν περνάει τις όποιες αντεθνικές ή απαξιωτικές του ...γραμμές.
      Στο κείμενο ΔΕΝ παρεμβαίνουμε ΠΟΤΕ.

      Διαγραφή