Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Δεν βρίσκω τίτλο...

Σ' αυτή εδώ την ανάρτηση βρήκα το σχόλιο που ακολουθεί. Δεν μπόρεσα όμως να βρω τον κατάλληλο τίτλο. Το μυαλό μου σταμάτησε όταν...

gianniotis
___________
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Γεννήθηκα Έλληνας, μεγάλωσα (μέχρι τώρα) Έλληνας, κατάντησα Έλληνας και θα πεθάνω σαν το σκυλί. Σ' ευχαριστώ πατρίδα μου για τα "άξια" πολιτικά τέκνα που ανέδειξες για να ορίσουν την τύχη μου. 
Πόσο ένοχος μπορεί να νιώθω εγώ για την όλη κατάσταση αφού δουλεύω και σπουδάζω ταυτόχρονα μιας και για τον πραγματικά ανάπηρο πατέρα μου δεν περίσσεψε ούτε ευρώ για βοήθημα και τον συντηρώ εγώ;
Αφορμή για τον σχολιασμό στάθηκε η προ ημερών ανάρτησή σας και για τους 700 περίπου αναπήρους - τυφλούς (μαϊμού) από κάποιο νησί που προεκλογικά "γκαβώθηκαν" όπως χαρακτηριστικά αναφέρετε.
Όσο για τον κ. Αμβρόσιο υποκλίνομαι. Άξιος Ιεράρχης.
Σ' ευχαριστώ κ. gianniotis που με δέχτηκες.
Αν.Π.
11 Αυγούστου 2011 9:33 μ.μ.

1 comments:

  1. ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ. ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΑΠΕΙΑ ΣΟΥ. ΚΥΡΙΕ ΑΝ.Π. ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΜΑ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ.
    ΣΟΦΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή