Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Μια ιστορία καθημερινής νεοελληνικής τρέλας

Παρακολουθώντας σήμερα το δελτίο ειδήσεων του Σκάι, άκουσα για ένα περιστατικό που απεικονίζει τέλεια το γενικό αλαλούμ στο οποίο έχουμε περιέλθει ως χώρα.
Είμαστε δυστυχώς μπανανία, που όμως δεν παράγει ούτε καν μπανάνες… και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά.
Τι συνέβη λοιπόν; Διαβάστε και μη γελάτε, το θέμα είναι σοβαρό.
Αρρώστησε σοβαρά  ο ένας εκ των δύο υπαλλήλων του αεροδρομίου της Μήλου (νομίζω),  που ασκούν καθήκοντα οδηγού πυροσβέστη.
Αισθάνθηκε πόνους στο στήθος, πήγε στο γιατρό, και αυτός έκρινε ότι θα πρέπει να μεταφερθεί στην Αθήνα λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης της υγείας του.
Μέχρις εδώ όλα καλά. Έλα όμως, που ο έτερος πυροσβέστης του αεροδρομίου απουσίαζε με κανονική άδεια στην Αθήνα…
Και τι σημαίνει αυτό; Ότι πολύ απλά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί καμία πτήση από και προς τη Μήλο αν δεν υπάρχει η ανάλογη πυροσβεστική κάλυψη του αεροδρομίου. Έτσι ορίζουν οι διεθνείς κανονισμοί.
Έτσι, με τον έναν οδηγό πυροσβέστη στην Αθήνα, και τον άλλο άρρωστο, ουσιαστικά κλείνει το αεροδρόμιο, και απομονώνεται η Μήλος από αέρος.
Εκτός από τη σοβαρότητα του ζητήματος, που θέλει ένα αεροδρόμιο ενός τουριστικότατου νησιού να εξαρτάται από δυο μόνο άτομα, αλλιώς… πάπαλα  τα τσάρτερ, και άρα και οι τουρίστες, και άρα και το συνάλλαγμα που  θα έφερναν, υπάρχει και ένα φαιδρό στοιχείο στην όλη υπόθεση:
Ότι ο ασθενής πυροσβέστης δεν μπορεί να μεταφερθεί αεροπορικώς για να σωθεί στην Αθήνα,  αφού δεν μπορεί να γίνει ούτε προσγείωση, ούτε απογείωση χωρίς τη παρουσία του ιδίου στο πυροσβεστικό όχημα του αεροδρομίου.
Έτσι κινδυνεύει να χάσει τη ζωή του, διότι απουσιάζει λόγω ασθένειας από τη δουλειά του. Ουσιαστικά αυτοκτονεί… Φαύλος κύκλος.
Και βέβαια, δεν μπορεί να έρθει ούτε ο συνάδελφός του (ή οποιοσδήποτε άλλος) αεροπορικώς από την Αθήνα για να τον αντικαταστήσει, αφού δεν μπορούν να γίνουν πτήσεις προς τη Μήλο!
Και θα μου πείτε, μα καλά, γιατί τόση λειψανδρία; Τι έγιναν τόσοι και τόσοι υπάλληλοι της πρώην ΟΑ, που μετατάχθηκαν στην ΥΠΑ, και στελεχώνουν τα αεροδρόμιά μας;
Δεν μπορούσαν κάποιους από αυτούς να τους χρίσουν οδηγούς πυροσβέστες ώστε να μην γινόμαστε ρεντίκολο των ξένων;
Μάλλον όχι, διότι αν οι πληροφορίες είναι σωστές,  οι περισσότεροι απ αυτούς αργομισθούν, αμειβόμενοι κανονικότατα, και βρίσκονται τοποθετημένοι στην ΥΠΑ μόνο στα χαρτιά. Τόσο καλά πήγε η περιβόητη ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής.
Οι δε πιο άτυχοι απ αυτούς, αυτοί χωρίς κομματικά (πράσινα) κονέ, βαπτίσθηκαν κλητήρες κλπ., και στελεχώνουν τα ήδη καραγεμάτα γραφεία των κεντρικών υπηρεσιών της εν λόγω υπηρεσίας… στη πρωτεύουσα βεβαίως βεβαίως.
Είμαστε για γέλια και για κλάματα. Δυστυχώς.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου